Αν θέλετε να ζήσετε μια πολύ διαφορετική εμπειρία αγορών επισκεφτείτε το νέο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας Πλαίσιο, που άνοιξε τις πύλες του πριν λίγες ημέρες στο Αεροδρόμιο Αθηνών, και απολαύστε όλες τις πτυχές της τεχνολογίας όπως ποτέ ξανά.
Το Isuzu D-Max γίνεται ήπια υβριδικό
Το Isuzu D-Max γίνεται ήπια υβριδικό
Το μεσαίο pickup της ιαπωνικής μάρκας αποκτάει ήπια υβριδική υποβοήθηση για βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Μπορεί η Isuzu να εργάζεται πάνω σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό D-Max, ωστόσο πριν δούμε αυτό, αποφάσισε να εξοπλίσει το παρόν μοντέλο με υβριδική υποβοήθηση.
Όσον αφορά αρχικά στην Ταϊλάνδη, όπου η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως το D-Max με τον turbo diesel αποκτάει mild-hybrid σύστημα 48V. Γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Ο ήπια υβριδικός turbo diesel των 2,2 λίτρων με την κωδική ονομασία RZ4F αποδίδει πλέον 163 ίππους και 400 Nm. Η Isuzu αναφέρει ότι είναι πιο ήσυχος, η καύση γίνεται με πιο αποδοτικό τρόπο, ενώ το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας.
Ο 2.2. Ddi MaxForce συνεργάζεται αποκλειστικά με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, που συνεισφέρει στην απόδοση και την οικονομία. Το νέο κινητήριο σύνολο τοποθετείται στην μέση της γκάμας κινητήρων του D-Max, καθώς στη βάση της βρίσκεται έναν 1.900άρης ισχύος 150 ίππων, ενώ στην κορυφή έχουμε τον τρίλιτρο των 190 ίππων. Αμφότερα, συνεργάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό, είτε με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το εξηλεκτρισμένο Isuzu D-Max αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη – όπου και παράγεται -από τις 28 Νοεμβρίου με τιμή εκκίνησης τις 16.500 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας.
Όσον αφορά αρχικά στην Ταϊλάνδη, όπου η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως το D-Max με τον turbo diesel αποκτάει mild-hybrid σύστημα 48V. Γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Ο ήπια υβριδικός turbo diesel των 2,2 λίτρων με την κωδική ονομασία RZ4F αποδίδει πλέον 163 ίππους και 400 Nm. Η Isuzu αναφέρει ότι είναι πιο ήσυχος, η καύση γίνεται με πιο αποδοτικό τρόπο, ενώ το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας.
Ο 2.2. Ddi MaxForce συνεργάζεται αποκλειστικά με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, που συνεισφέρει στην απόδοση και την οικονομία. Το νέο κινητήριο σύνολο τοποθετείται στην μέση της γκάμας κινητήρων του D-Max, καθώς στη βάση της βρίσκεται έναν 1.900άρης ισχύος 150 ίππων, ενώ στην κορυφή έχουμε τον τρίλιτρο των 190 ίππων. Αμφότερα, συνεργάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό, είτε με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το εξηλεκτρισμένο Isuzu D-Max αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη – όπου και παράγεται -από τις 28 Νοεμβρίου με τιμή εκκίνησης τις 16.500 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα