H Manhart δημιουργεί την απόλυτη BMW M3 Touring
02.12.2024
17:00
Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος παρουσίασε την πιο ακραία εκδοχή της BMW M3 Touring που έχουμε δει ως τώρα με απόδοση που ξεπερνά ακόμα και αυτή της νέας υβριδικής Μ5.
Τα νούμερα που δηλώνει η Manhart για την βελτιωμένη M3 Touring ζαλίζουν ακόμα και όταν μιλάμε για την έκδοση με το εισαγωγικό κιτ βελτίωσης καθώς η μέγιστη ισχύς των 855 ίππων και τα 1.090 Nm ροπής, σημαίνουν πως ξεπερνάει ακόμα και την ιπποδύναμη της καινούργιας, plug-in υβριδικής M5. Μιλάμε για μία αύξηση της τάξης των 345 ίππων και 440 Nm, συγκριτικά με το εργοστασιακό μοντέλο. Η σημαντική βελτίωση επετεύχθη χάρη σε μία σειρά από αναβαθμίσεις, όπως το πρόγραμμα στην ECU, τα σφυρήλατα πιστόνια, το intercooler της Wagner Tuning, την εισαγωγή καυσίμου από ανθρακόνημα, την εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι της Remus και τα downpipe της Manhart. Για να χειριστεί το σύνολο τόση έξτρα ιπποδύναμη, η Manhart ενίσχυσε το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με πιο ανθεκτικά εξαρτήματα, δηλώνοντας πως τώρα αντέχει έως και 1.300 Nm ροπής.
Για εκείνους που δεν τους αρκεί τόση δύναμη, ο γερμανικός οίκος προσφέρει προγράμματα αναβάθμισης Stage 2 και Stage 3 για την M3 Touring, φέρνοντάς την ακόμα πιο κοντά στις επιδόσεις των hypercar.
Ο εξοπλισμός φυσικά και είναι ανάλογος της τόσο μεγάλης ισχύος. Τα φρένα είναι τα ίδια carbon κεραμικά της M3, ωστόσο η ανάρτηση έχει ενισχυθεί σημαντικά με ρυθμιζόμενα ως προς το ύψος αμορτισέρ της H&R και αντιστρεπτικές ράβδους από carbon. Από αισθητικές αναβαθμίσεις, η Manhart θεωρεί ότι «συγκρατήθηκε», με τον συνδυασμό μαύρου και χρυσού στο αμάξωμα να ξεχωρίζει. Αλλά το splitter, η μάσκα, το καπό, τα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι όλα από ανθρακονήματα, οπότε η διαφοροποίηση με την εργοστασιακή M3 είναι έντονη.
Το σύνολο στέκεται σε ζάντες αλουμινίου της Raffa με διάμετρο 20 ίντσες εμπρός και 21 πίσω, στην ίδια χρυσή απόχρωση με τις λεπτομέρειες του υπόλοιπου αμαξώματος. Το εσωτερικό είναι πιο… μετρημένο, καθώς οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν κυρίως στις κεντητές λεπτομέρειες της Manhart, στις μοκέτες και την ηλιοροφή. Κλείνοντας με την τιμή, η Manhart ζητάει 222.300 ευρώ για την MH3 800 Touring, η οποία παρεμπιπτόντως έχει ήδη διανύσει 12.500 χλμ. Ωστόσο, για όσους είναι ήδη κάτοχοι της M3 Touring, προσφέρει το σχετικό κιτ βελτίωσης, αλλά όχι και σε… φιλική τιμή.
Για εκείνους που δεν τους αρκεί τόση δύναμη, ο γερμανικός οίκος προσφέρει προγράμματα αναβάθμισης Stage 2 και Stage 3 για την M3 Touring, φέρνοντάς την ακόμα πιο κοντά στις επιδόσεις των hypercar.
Ο εξοπλισμός φυσικά και είναι ανάλογος της τόσο μεγάλης ισχύος. Τα φρένα είναι τα ίδια carbon κεραμικά της M3, ωστόσο η ανάρτηση έχει ενισχυθεί σημαντικά με ρυθμιζόμενα ως προς το ύψος αμορτισέρ της H&R και αντιστρεπτικές ράβδους από carbon. Από αισθητικές αναβαθμίσεις, η Manhart θεωρεί ότι «συγκρατήθηκε», με τον συνδυασμό μαύρου και χρυσού στο αμάξωμα να ξεχωρίζει. Αλλά το splitter, η μάσκα, το καπό, τα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι όλα από ανθρακονήματα, οπότε η διαφοροποίηση με την εργοστασιακή M3 είναι έντονη.
Το σύνολο στέκεται σε ζάντες αλουμινίου της Raffa με διάμετρο 20 ίντσες εμπρός και 21 πίσω, στην ίδια χρυσή απόχρωση με τις λεπτομέρειες του υπόλοιπου αμαξώματος. Το εσωτερικό είναι πιο… μετρημένο, καθώς οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν κυρίως στις κεντητές λεπτομέρειες της Manhart, στις μοκέτες και την ηλιοροφή. Κλείνοντας με την τιμή, η Manhart ζητάει 222.300 ευρώ για την MH3 800 Touring, η οποία παρεμπιπτόντως έχει ήδη διανύσει 12.500 χλμ. Ωστόσο, για όσους είναι ήδη κάτοχοι της M3 Touring, προσφέρει το σχετικό κιτ βελτίωσης, αλλά όχι και σε… φιλική τιμή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr