H Hyundai ποντάρει στις συνδρομητικές υπηρεσίες
16.12.2024
17:00
Στην επιχειρηματική δυναμική που έχουν οι συνδρομητικές υπηρεσίες αποφάσισε να εστιάσει η Hyundai επενδύοντας στην περεταίρω ανάπτυξη των σχετικών τεχνολογιών για τα μοντέλα της.
Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται στην επί πληρωμή παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση του αυτοκινήτου οι οποίες αφορούν στην αναβάθμιση λογισμικού, εξοπλισμού ακόμα και στην αύξηση της ιπποδύναμης όταν πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Από τις ευρωπαϊκές εταιρείες η Volvo ήταν η πρώτη που ξεκίνησε αυτή τη διαδικασία και το ίδιο έκανε η Tesla από τις αμερικανικές. Ο στόχος τους ήταν να αυξήσουν τα έσοδά τους και με αυτόν τον τρόπο. Όμως, το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ήθελαν τα στελέχη τους.
Τώρα, η Hyundai ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει μια πιο δυναμική προσέγγιση για να μπορέσει να αναπτύξει τη συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανακοινώθηκε, οι άνθρωποί της διαβλέπουν σημαντική άνοδο στην Ευρώπη και ιδίως στη Γερμανία, όπου η πρόβλεψή τους είναι ότι θα αυξηθεί κατά 33,5% ως το 2030, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία, μέσω της Hyundai Connected Mobility και της υπηρεσίας Mocean Subscription, σκοπεύει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ισπανίας ή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Hyundai Connected Mobility συνεργάζεται με τη νορβηγική νεοφυή εταιρεία Casi, η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία συνδρομών αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη τάση του κοινού για υπηρεσίες διαμοιρασμού οχημάτων (car sharing) ή προσωπικού αναβάτη (ride-hailing) όταν πρόκειται για τη μετακίνησή του. Απόρροια αυτού του φαινομένου είναι η μείωση στην επιλογή ιδιοκτησίας αυτοκινήτου ή χρονομίσθωσης αυτού, ιδίως από τους νέους σε ηλικία.
Αυτό επισήμανε ο Λίραν Γκόλαν, Διευθυντής της Hyundai Connected Mobility, τονίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι οι συνδρομητικές υπηρεσίες να γίνουν κερδοφόρες για τη Hyundai. Όπως διευκρίνισε αυτό θα γίνει και με τη βοήθεια του εταιρικού στόλου οχημάτων, καθώς μελλοντικά θα τις συμφέρει να έχουν σχετική συνδρομή για να επωφελούνται των νέων υπηρεσιών, χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα, εξοικονομώντας χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
Τώρα, η Hyundai ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει μια πιο δυναμική προσέγγιση για να μπορέσει να αναπτύξει τη συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανακοινώθηκε, οι άνθρωποί της διαβλέπουν σημαντική άνοδο στην Ευρώπη και ιδίως στη Γερμανία, όπου η πρόβλεψή τους είναι ότι θα αυξηθεί κατά 33,5% ως το 2030, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία, μέσω της Hyundai Connected Mobility και της υπηρεσίας Mocean Subscription, σκοπεύει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ισπανίας ή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Hyundai Connected Mobility συνεργάζεται με τη νορβηγική νεοφυή εταιρεία Casi, η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία συνδρομών αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη τάση του κοινού για υπηρεσίες διαμοιρασμού οχημάτων (car sharing) ή προσωπικού αναβάτη (ride-hailing) όταν πρόκειται για τη μετακίνησή του. Απόρροια αυτού του φαινομένου είναι η μείωση στην επιλογή ιδιοκτησίας αυτοκινήτου ή χρονομίσθωσης αυτού, ιδίως από τους νέους σε ηλικία.
Αυτό επισήμανε ο Λίραν Γκόλαν, Διευθυντής της Hyundai Connected Mobility, τονίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι οι συνδρομητικές υπηρεσίες να γίνουν κερδοφόρες για τη Hyundai. Όπως διευκρίνισε αυτό θα γίνει και με τη βοήθεια του εταιρικού στόλου οχημάτων, καθώς μελλοντικά θα τις συμφέρει να έχουν σχετική συνδρομή για να επωφελούνται των νέων υπηρεσιών, χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα, εξοικονομώντας χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr