Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί
Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί
Η βρετανική εταιρεία Boreham Motorworks αναβιώνει το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 σε μια restomod δημιουργία περιορισμένης παραγωγής.
Με περισσότερα από 33 χρόνια παραγωγής, το Escort είχε διαμορφώσει μια ολόκληρη εποχή για την Ford πριν δώσει την θέση του στο Focus στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Το Escort RS Μκ1 έχτισε έναν μύθο γύρω από το μοντέλο της Ford χάρη στη λαμπρή πορεία του σε πολλές μορφές αγώνων και ειδικά στα ράλι. Το Escort RS Mk1 ξαναζεί μέσα από τη restomod πρόταση της Boreham Motorworks η οποία έχει σαν στόχο να πλαισιώσει το θρυλικό μοντέλο με σύγχρονη τεχνολογία χωρίς να χαθεί τίποτα από τον ταλαντούχο χαρακτήρα του. Το αμάξωμα θα είναι μια πιστή αναπαραγωγή του πρωτότυπου αλλά με πολλές σύγχρονες βελτιώσεις και ενισχύσεις. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί βάρος 800 κιλών με τη χρήση ανθρακονήματος για το καπό, τα πρόσθετα μέρη και το εσωτερικό. Η Boreham σχεδιάζει το πολύ 150 μονάδες, οι οποίες θα αναγνωρίζονται και θα υποστηρίζονται από το επίσημο δίκτυο της Ford.
Ο σχεδιασμός παραμένει πιστός στο πρωτότυπο, συμπληρωμένος από σύγχρονα φώτα LED. Αντί για στρογγυλά φώτα, η μπροστινή μάσκα διαθέτει πλέον τετράγωνα φώτα που λειτουργούν με τεχνολογία LED και χαρακτηρίζονται από τέσσερα στοιχεία φώτων ημέρας. Η εμφάνιση αποτελεί φόρο τιμής σε παλαιότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα, τα οποία συνήθως είχαν σταυρωτές λωρίδες στα μπροστινά τους φώτα
Κάτω από το καπό, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης: έναν κινητήρα 1,8 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους με 185 ίππους ή έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2,1 λίτρων με έως και 300 ίππους.
Ο τελευταίος φτάνει τις 10.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με ένα νέο σπορ κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Χωρίς ABS, ESP ή υδραυλική υποβοήθηση, το πολύ όμορφο Escort της νέας εποχής στοχεύει στην ανόθευτη οδηγική απόλαυση.
Στον μπροστινό άξονα, οι Βρετανοί επέλεξαν μια εντελώς νέα γεωμετρία της ανάρτησης. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιείται ένας νέος άξονας από αλουμίνιο και τιτάνιο, σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ειδικά αμορτισέρ τοποθετημένα σε νέα θέση.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα πολύ όμορφα μπάκετ καθίσματα, ο κλωβός ασφαλείας και μια ατμόσφαιρα από αγωνιστική δράση την οποία δημιουργούν οι επενδύσεις από Alcantara, δέρμα και ανθρακονήματα. Ένα σύστημα κλιματισμού και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξαερισμού που ελέγχεται με περιστροφικά κουμπιά εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών. Το τριάκτινο τιμόνι είναι χωρίς αερόσακο, ενώ οι ενδείξεις συνεχίζουν να βασίζονται σε αναλογικά στρογγυλά όργανα. Υπάρχουν επίσης οι κλασικοί διακόπτες, που συμπληρώνονται από ένα σύγχρονο ραδιόφωνο με ενσωμάτωση smartphone. Το λανσάρισμα στην αγορά προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2025, με τιμή εκκίνησης 358.000 ευρώ. Οι αγοραστές επωφελούνται από διετή εγγύηση της επίσημης Ford.
Κάτω από το καπό, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης: έναν κινητήρα 1,8 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους με 185 ίππους ή έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2,1 λίτρων με έως και 300 ίππους.
Ο τελευταίος φτάνει τις 10.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με ένα νέο σπορ κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Χωρίς ABS, ESP ή υδραυλική υποβοήθηση, το πολύ όμορφο Escort της νέας εποχής στοχεύει στην ανόθευτη οδηγική απόλαυση.
Στον μπροστινό άξονα, οι Βρετανοί επέλεξαν μια εντελώς νέα γεωμετρία της ανάρτησης. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιείται ένας νέος άξονας από αλουμίνιο και τιτάνιο, σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ειδικά αμορτισέρ τοποθετημένα σε νέα θέση.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα πολύ όμορφα μπάκετ καθίσματα, ο κλωβός ασφαλείας και μια ατμόσφαιρα από αγωνιστική δράση την οποία δημιουργούν οι επενδύσεις από Alcantara, δέρμα και ανθρακονήματα. Ένα σύστημα κλιματισμού και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξαερισμού που ελέγχεται με περιστροφικά κουμπιά εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών. Το τριάκτινο τιμόνι είναι χωρίς αερόσακο, ενώ οι ενδείξεις συνεχίζουν να βασίζονται σε αναλογικά στρογγυλά όργανα. Υπάρχουν επίσης οι κλασικοί διακόπτες, που συμπληρώνονται από ένα σύγχρονο ραδιόφωνο με ενσωμάτωση smartphone. Το λανσάρισμα στην αγορά προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2025, με τιμή εκκίνησης 358.000 ευρώ. Οι αγοραστές επωφελούνται από διετή εγγύηση της επίσημης Ford.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα