Τίτλοι τέλους για τον θρυλικό VR6 της VW
24.12.2024
17:00
Η Volkswagen κλείνει ένα σημαντικό κεφάλαιο της τεχνολογικής της παράδοσης με τον τερματισμό παραγωγής του θρυλικού VR6 κινητήρα.
Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. 1.870.000 μονάδες παράχθηκαν σε 34 χρόνια, 4 γενιές VW Golf, 2 γενιές VW Passat, 1 έκδοση του Corrado, 1 έκδοση Touareg, 2 εκδόσεις EOS, 1 έκδοση Jetta, 1 έκδοση Beetle, 1 έκδοση Sharan, πολλαπλές εκδόσεις Audi TT ακόμα και Seat Toledo, Porsche Cayenne, Skoda Superb, 34 χρόνια ζωής και μια ολόκληρη γενιά πιστών θαυμαστών.
Όλα τα παραπάνω τα έχει πετύχει ένας κινητήρας που δεν είναι άλλος από τον εξακύλινδρο VR6 της Volkswagen. Αυτός λοιπόν ο κινητήρας κλείνει επίσημα τον κύκλο ζωής του καθώς ο Όμιλος Volkswagen αποκάλυψε ότι στις 12 Δεκεμβρίου 2024 κατασκευάστηκε ο τελευταίος VR6. Την απόφαση ανακοίνωσε ο Ανδρέας Σλιθ, υπεύθυνος επικοινωνίας της Volkswagen Passenger Cars.
Ο περίφημος ατμοσφαιρικός κινητήρας παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1991 στην Ελβετία. Αμέσως είχε τεράστια επιτυχία καθώς όχι μόνο αναβάθμισε το Golf στους έξι κυλίνδρους, αλλά ήταν ένα από τα πιο compact και φθηνά στην κατασκευή σύνολα. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στη μικρή περιεχόμενη γωνία των 15 ή 10,6 μοιρών που επέτρεπε στη χρήση μίας κυλινδροκεφαλής αντί για δύο.
Ο κυβισμός του VR6 ξεκίνησε από τα 2,8 λίτρα και αργότερα ανέβηκε στα 3,2 λίτρα στο Golf R32 και στα 3,6 λίτρα στο Passat. Στην τελευταία του μορφή στα μοντέλα του 2024, ο κινητήρας τοποθετήθηκε μόνο στο Audi Q6 με απόδοση 300 ίππους και 500 Nm ροπής. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αντρέας Σλιθ, η τελευταία γενιά του VR6 θα κυκλοφορήσει σε κάποια μοντέλα στην κινεζική αγορά σε Volkswagen και Audi.
Όλα τα παραπάνω τα έχει πετύχει ένας κινητήρας που δεν είναι άλλος από τον εξακύλινδρο VR6 της Volkswagen. Αυτός λοιπόν ο κινητήρας κλείνει επίσημα τον κύκλο ζωής του καθώς ο Όμιλος Volkswagen αποκάλυψε ότι στις 12 Δεκεμβρίου 2024 κατασκευάστηκε ο τελευταίος VR6. Την απόφαση ανακοίνωσε ο Ανδρέας Σλιθ, υπεύθυνος επικοινωνίας της Volkswagen Passenger Cars.
Ο περίφημος ατμοσφαιρικός κινητήρας παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1991 στην Ελβετία. Αμέσως είχε τεράστια επιτυχία καθώς όχι μόνο αναβάθμισε το Golf στους έξι κυλίνδρους, αλλά ήταν ένα από τα πιο compact και φθηνά στην κατασκευή σύνολα. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στη μικρή περιεχόμενη γωνία των 15 ή 10,6 μοιρών που επέτρεπε στη χρήση μίας κυλινδροκεφαλής αντί για δύο.
Ο κυβισμός του VR6 ξεκίνησε από τα 2,8 λίτρα και αργότερα ανέβηκε στα 3,2 λίτρα στο Golf R32 και στα 3,6 λίτρα στο Passat. Στην τελευταία του μορφή στα μοντέλα του 2024, ο κινητήρας τοποθετήθηκε μόνο στο Audi Q6 με απόδοση 300 ίππους και 500 Nm ροπής. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αντρέας Σλιθ, η τελευταία γενιά του VR6 θα κυκλοφορήσει σε κάποια μοντέλα στην κινεζική αγορά σε Volkswagen και Audi.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr