Το Renault Espace αποκτά πιο μοντέρνα εμφάνιση και προηγμένη τεχνολογία, παραμένοντας ένα από τα πιο ευρύχωρα και αποδοτικά οικογενειακά υβριδικά της αγοράς.
Με ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω μέρος, νέες φωτιστικές υπογραφές και μια νέα απόχρωση Baltic Blue Grey, αποκτά πιο έντονη προσωπικότητα και δυναμική παρουσία. Διαθέσιμο σε διαμόρφωση πέντε ή επτά θέσεων, το ανανεωμένο Espace προσφέρει κορυφαία πρακτικότητα με συρόμενο πίσω κάθισμα και κορυφαία χωρητικότητα αποσκευών. Η άνεση των επιβατών βελτιώνεται με νέα εμπρός καθίσματα, αναβαθμισμένες επενδύσεις και καλύτερη ηχομόνωση.
Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά είναι η πανοραμική ηλεκτροχρωματική οροφή Solarbay, η μεγαλύτερη στην γκάμα της Renault, που καλύπτει σχεδόν 2 τ.μ. και αλλάζει διαφάνεια ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Κάτω από το καπό, το νέο Espace εφοδιάζεται με το πλήρως υβριδικό σύστημα E-Tech των 200 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με τρικύλινδρο μοτέρ 1.200 κ.εκ. και αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών σχέσεων.
Η κατανάλωση είναι μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ., οι εκπομπές CO₂ αγγίζουν τα 108 γρ./χλμ. και η αυτονομία φτάνει έως και τα 1.100 χιλιόμετρα χωρίς ανάγκη φόρτισης. Το υβριδικό σύστημα πληροί ήδη τις μελλοντικές προδιαγραφές Euro 6.
Η οδηγική εμπειρία αναβαθμίζεται χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced, που βελτιώνει την ευελιξία και τη σταθερότητα, ενώ το Espace εξοπλίζεται με 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για κορυφαία ασφάλεια. Το νέο Renault Espace θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Palencia στην Ισπανία και θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Techno, Esprit Alpine και Iconic. Οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη αναμένονται πριν από το καλοκαίρι. Μένει να δούμε αν η νέα αντιπροσωπεία θα το διαθέσει και στην ελληνική αγορά.
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση