F1 – GP Ιαπωνίας: Ο Χάμιλτον στην pole!

  • Κρίσιμη επικράτηση του Βρετανού στις κατατακτήριες δοκιμές
  • Ακόμη όλα ανοιχτά για τον τίτλο λέει ο Μάσα
  • Σε ρόλο ρυθμιστή ο Ράικονεν
Ο Λιούις Χάμιλτον χάλασε τα σχέδια των κόκκινων που ήθελαν το Ράικονεν στην pole position (σ.σ: χαμηλό φορτίο καυσίμου) και το Μάσα (σ.σ: μεγάλο φορτίο καυσίμου) στην χειρότερη περίπτωση στην 3η θέση να επωφελείται από την οριοθέτηση του ρυθμού που θα επέβαλλε ο Φινλανδός στους πρώτους γύρους.       &nbs

  • Κρίσιμη επικράτηση του Βρετανού στις κατατακτήριες δοκιμές
  • Ακόμη όλα ανοιχτά για τον τίτλο λέει ο Μάσα
  • Σε ρόλο ρυθμιστή ο Ράικονεν
Ο Λιούις Χάμιλτον χάλασε τα σχέδια των κόκκινων που ήθελαν το Ράικονεν στην pole position (σ.σ: χαμηλό φορτίο καυσίμου) και το Μάσα (σ.σ: μεγάλο φορτίο καυσίμου) στην χειρότερη περίπτωση στην 3η θέση να επωφελείται από την οριοθέτηση του ρυθμού που θα επέβαλλε ο Φινλανδός στους πρώτους γύρους.              
             Ο Μάσα δεν άντεξε την πίεση
Αυτά εικάζουμε ότι είχαν σχεδιάσει οι Ferrari. Ο Ράικονεν έκανε τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορούσε και πήρε τελικά την 2η θέση στην κατάταξη. Αντίθετα ο Μάσα παρότι στο Q2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας εκεί που μέτραγε, στο Q3 δεν τα κατάφερε. Κάνοντας απανωτά λάθη περιορίστηκε στην 5η θέση και εναποθέτει τις ελπίδες του για ένα καλό αποτέλεσμα αύριο, σε μια καλή εκκίνηση και ταυτόχρονα σε ατυχία του Χάμιλτον.


Η απόδοση για νίκη του Χάμιλτον στο στοίχημα είναι μόνο 1.75
Με τη διαφορά ανάμεσά τους να είναι στους επτά βαθμούς ενώ απομένουν τρεις αγώνες, εάν ο Χάμιλτον τερματίσει μέσα στους βαθμούς και μπροστά από το Μάσα τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα για το Βραζιλιάνο: «Υπάρχουν τριάντα βαθμοί να μοιραστούν. Σήμερα δεν πήγα καλά αλλά αύριο τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Όλα είναι ανοιχτά» δήλωσε μετέπειτα ο Βραζιλιάνος στους δημοσιογράφους, εμφανώς απογοητευμένος.Ο Ράικονεν ήταν ευχαριστημένος με τη 2η θέση αλλά όχι με το μονοθέσιο και τον τρόπο που συμπεριφέρονταν. Οι οδηγοί της Toyota ήλπιζαν σε κάτι παραπάνω στον εντός έδρας αγώνα για την Ιαπωνική εταιρεία: «Με μεγάλο φορτίο καυσίμου το μονοθέσιό μας είναι δυσκολοδήγητο» είπε φανερά προβληματισμένος ο Τρούλι. Η θετική έκπληξη της ημέρας, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στη Σιγκαπούρη, Φερνάντο Αλόνσο οριοθέτησε τους στόχους του για αύριο: «Θέλω να βρίσκομαι μέσα στην πρώτη πεντάδα βαθμών» είπε ο Ισπανός που ξέρει πόσο δύσκολο θα είναι να κρατηθεί μπροστά από το Μάσα στην πρώτη στροφή. Εκτός 15αδας έμεινε ο Χάιντφελτ που απέδωσε την υστέρηση της απόδοσής του σε λάθος επιλογή ελαστικών.Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι και η σειρά κατάταξης ήταν:

Driver

Team

Q1

Q2

Q3

Laps

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:18.071

1:17.462

1:18.404

15

2

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:18.160

1:17.733

1:18.644

20

3

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:18.220

1:17.360

1:18.821

22

4

Fernando Alonso

Renault

1:18.290

1:17.871

1:18.852

19

5

Felipe Massa

Ferrari

1:18.110

1:17.287

1:18.874

18

6

Robert Kubica

BMW Sauber

1:18.684

1:17.931

1:18.979

20

7

Jarno Trulli

Toyota

1:18.501

1:17.541

1:19.026

23

8

Timo Glock

Toyota

1:17.945

1:17.670

1:19.118

24

9

Sebastian Vettel

STR-Ferrari

1:18.559

1:17.714

1:19.638

21

10

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

1:18.593

1:18.102

1:20.167

20

11

David Coulthard

Red Bull-Renault

1:18.303

1:18.187

16

12

Nelsinho Piquet

Renault

1:18.300

1:18.274

11

13

Mark Webber

Red Bull-Renault

1:18.372

1:18.354

13

14

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:18.640

1:18.594

16

15

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:18.740

1:18.672

16

16

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:18.835

9

17

Rubens Barrichello

Honda

1:18.882

9

18

Jenson Button

Honda

1:19.100

11

19

Adrian Sutil

Force India-Ferrari

1:19.163

10

20

Giancarlo Fisichella

Force India-Ferrari

1:19.910

10

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr