F1: Πιέζει για περικοπές ο πρόεδρος της FIA
- Σε επιστολή του προς τις ομάδες ο Μαξ Μόσλεϊ πιέζει για υιοθέτηση ακόμη πιο αυστηρών μέτρων
- Στην ίδια γραμμή πλεύσης οι ομάδες
Ο Βρετανός πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με επιστολή του προς τον πρόεδρο της ένωσης Ομάδων (FOTA) Λούκα ντι Μοντεζέμολο τόνισε την αναγκαιότητα επιβολής πιο αυστηρών μέτρων ώστε να αντιμετωπισθεί η οικονομική κρίση. Ο Μόσλεϊ προτείνει στην επιστολή του, για το 2010, περιορισμό των στροφών του κινητήρα ανά λεπτό στις 17.000 και
- Σε επιστολή του προς τις ομάδες ο Μαξ Μόσλεϊ πιέζει για υιοθέτηση ακόμη πιο αυστηρών μέτρων
- Στην ίδια γραμμή πλεύσης οι ομάδες
Ο Βρετανός πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με επιστολή του προς τον πρόεδρο της ένωσης Ομάδων (FOTA) Λούκα ντι Μοντεζέμολο τόνισε την αναγκαιότητα επιβολής πιο αυστηρών μέτρων ώστε να αντιμετωπισθεί η οικονομική κρίση. Ο Μόσλεϊ προτείνει στην επιστολή του, για το 2010, περιορισμό των στροφών του κινητήρα ανά λεπτό στις 17.000 και των χιλιομέτρων δοκιμών εξέλιξης στις 15.000 συμπεριλαμβανομένων αυτών που θα διανύονται τις Παρασκευές των αγώνων.
Επιπλέον τονίζει ότι παραμένει στην διακριτική ευχέρεια των ομάδων η υιοθέτηση στάνταρ κινητήρα με κόστος 5 εκ. ευρώ κατασκευής Cosworth. Για να είναι υλοποιήσιμη αυτή η πρόταση πρέπει να την υιοθετήσουν τουλάχιστον τρεις ομάδες. Εδώ θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει θέμα επιβολής, ενιαίου κινητήρα απλά δυνατότητα επιλογής του από όσες ομάδες το επιθυμούν. Η FIA ακόμη πιέζει για στάνταρ κιβώτιο και στάνταρ πάτωμα μονοθεσίων ενώ βρίσκεται υπό εξέταση και η υιοθέτηση στάνταρ εξαρτημάτων σασί.
Ο Μόσλεϊ θέτει σαν όριο εξόδων, αυτά που θα μπορεί να αντιμετωπίσει μια σωστά οργανωμένη ιδιωτική ομάδα με έσοδα το μέρισμα από τη FOM (Formula One Management) και ελάχιστες χορηγίες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr