Το νέο Renault Clio!

  • To Clio ανανεώνεται στα σημεία και αναμένεται με βελτιωμένη ποιότητα και αναβαθμισμένους κινητήρες
  • Νέες εκδόσεις GT από 105 έως 140 PS, ανανέωση και για την έκδοση RS με τους 203 PS
  • Δύο νέες εκδόσεις (Sport & Cup) για το ταχύτερο Clio παραγωγής, το RS

Πριν από μερικές μέρες το «Car+Speed» σας είχε αποκαλύψει την πρώτη «παπαρατσίδικη» φωτογραφία του νέου Clio και τώρα σας παρουσιάζει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες μετά την πρεμιέρα του γαλλικού supermini σ

  • To Clio ανανεώνεται στα σημεία και αναμένεται με βελτιωμένη ποιότητα και αναβαθμισμένους κινητήρες
  • Νέες εκδόσεις GT από 105 έως 140 PS, ανανέωση και για την έκδοση RS με τους 203 PS
  • Δύο νέες εκδόσεις (Sport & Cup) για το ταχύτερο Clio παραγωγής, το RS

Πριν από μερικές μέρες το «Car+Speed» σας είχε αποκαλύψει την πρώτη «παπαρατσίδικη» φωτογραφία του νέου Clio και τώρα σας παρουσιάζει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες μετά την πρεμιέρα του γαλλικού supermini στην ελβετική έκθεση. Ουσιαστικά, δεν πρόκειται για κάτι εντελώς νέο αλλά για ένα προχωρημένο facelift που εκτείνεται και στο εσωτερικό. Όπως βλέπετε τα φωτιστικά σώματα και οι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί με αποτέλεσμα το αμάξωμα να αποκτήσει 4,1 cm σε μήκος ενώ η εικόνα στο εσωτερικό δείχνει αναβαθμισμένη και πιο ποιοτική.

        

Εκτός από  τις κανονικές εκδόσεις, το ενδιαφέρον στρέφεται στις εκδόσεις  GT που ξεχωρίζουν από τους σπορ προφυλακτήρες, την διπλή απόληξη της εξάτμισης, τα φουσκωμένα σπόϊλερ και τα διάτρητα πεντάλ. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρεις εκδόσεις GT, οι  1.6 16V με 128 PS, 2.0 με 140 PS και dCi με 105 PS, οι οποίες θα διατεθούν ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε χώρας.
Για την ελληνική οι πιθανότητες δείχνουν σίγουρες μία από τις δύο βενζινοκίνητες καθώς η πετρελαιοκίνητη dCi συγκεντρώνει τις λιγότερες.

 Από την άλλη, το ανανεωμένο Clio θα εξακολουθήσει να προσφέρεται στις εκδόσεις 1.2 με 75 PS, 1.2 TCE με 100 PS και 1.6 με 110 PS καθώς και με τη diesel έκδοση dCi των 85 PS. Οικογενειακό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα station wagon έκδοση, το Clio Estate, το οποίο φτάνει σε μήκος τα 4,228 m και προσφέρει μεγάλους χώρους καθώς το πορτμπαγκάζ του φτάνει τα 439 lt.



Πάντως, το ενδιαφέρον των «γρήγορων» εστιάζεται στο κορυφαίο Clio RS (Renault Sport) που εξοπλίζεται με τον δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 203 PS. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, οι σχεδιαστές έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αεροδυναμική μεταφέροντας μέρος από την τεχνογνωσία τους που έχουν αποκομίσει από συμμετοχή της εταιρίας στην F1 ενώ τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 48/50 mm  εμπρός/πίσω. Το νέο Clio RS θα προσφέρεται πλέον σε νέες εκδόσεις, τις Sport και Cup. Η πρώτη απευθύνεται σε όσους επιθυμούν σπορ χαρακτηριστικά χωρίς παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης για καθημερινή οδήγηση. Η δεύτερη, η έκδοση Cup, προορίζεται για τους πιο σκληροπυρηνικούς καθώς έχει ακόμη πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης (27% εμπρός, 30% πίσω), το αμάξωμα είναι χαμηλότερο κατά 7 mm ενώ η σχέση της κρεμαγέρας είναι κατά 7,5% πιο γρήγορη.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr