Live από Ιταλία: Οδηγούμε το νέο Suzuki SX4
To "C+S" βρίσκεται στην Τοσκάνη για να κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με ολοκαίνουργιο SX4. Ενα αυτοκίνητο, το οποίο, όπως διαπιστώνουμε δεν έχει καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Ετσι αφήνει... χώρο στη γκάμα για το νέο μικρό crossover των Ιαπώνων που αναπτύσσουν αυτή την περίοδο.
Διαβάστε περισσότερα για αυτό ΕΔΩ
Σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, το νέο SX4 έχει μεγαλώσει σε μήκος (4,3 m έναντι 4,13 m) και μεταξόνιο (2,6 m έναντι 2,5 m). Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το κέρδος στο χώρο των αποσκευών, καθώς ο όγκος του ανέβηκε από τα 270 στα 430 lt.
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Έναν βενζίνης και έναν diesel. Και οι δύο έχουν χωρητικότητα 1,6 lt και απόδοση 120PS. Ο πρώτος συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο δεύτερος με 6τάχυτο, ή προαιρετικά με το νέο 7τάχυτο συνεχολυς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Το SX4 θα κυκλοφορήσει τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και ως 4×4, φέροντας τη νέα τετρακίνηση της Suzuki και το σύστημα ALLGRIP.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Κύλινδροι |
4 |
Χωρητικότητα (cc) |
1.598 |
Διάμετρος (mm) |
79.5 |
Διαδρομή (mm) |
80.5 |
Διάταξη εκκεντροφόρων |
DOHC |
Βαλβίδες ανά κύλινδρο |
4 |
Κίνηση εκκεντροφόρων |
Ιμάντας χρονισμού |
Σχέση συμπίεσης |
16.5 |
Σύστημα ψεκασμού |
Common rail |
Υπερτροφοδότης |
VGT |
Σύστημα ελέγχου εκπομπών |
CCDPF |
Μέγιστη απόδοση (PS/rpm) |
88/3.750 |
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) |
320/1.750 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Κύλινδροι |
4 |
Χωρητικότητα (cc) |
1.586 |
Διάμετρος (mm) |
78 |
Διαδρομή (mm) |
83 |
Διάταξη εκκεντροφόρων |
DOHC |
Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων |
Εισαγωγή |
Βαλβίδες ανά κύλινδρο |
4 |
Κίνηση εκκεντροφόρων |
Καδένα |
Σχέση συμπίεσης |
11.0 |
Μέγιστη απόδοση (PS/rpm) |
120/6.000 |
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) |
156/4.400 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr