Live από Τσεχία: Οδηγούμε το CR-V 1.6 i-DTEC
Live από Τσεχία: Οδηγούμε το CR-V 1.6 i-DTEC
Πανέμορφη κάθε εποχή του χρόνου και όχι μόνο το χειμώνα, η Πράγα αποτελεί ιδανικό σκηνικό για την πανευρωπαϊκού παρουσίαση του νέου Honda CR-V με τον 1.6 diesel.
Ο σύγχρονος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας κάνει μετά το Civic την εμφάνισή του και στο compact ιαπωνικό SUV, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.
Η τοποθέτηση του 1.6 i-DTEC κάτω από το καπό της τέταρτης γενιάς του CR-V συνιστά ουσιαστικά και το λανσάρισμα του μοντέλου ελεύθερου χρόνου της Honda στην ελληνική αγορά.
Οι εκδόσεις με το 2λιτρο βενζίνης και το 2.2 πετρελαίου διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, όμως αποτελούν φορολογική «παγίδα» και το κοινό στο οποίο απευθύνονται στη χώρα μας είναι περιορισμένο. Έτσι λοιπόν, όταν πλέον αναφερόμαστε στο CR-V εννοούμε το προσθιοκίνητο μοντέλο με τον 1.6 diesel απόδοσης 120 PS.
Στην Ελλάδα θα το υποδεχθούμε τον Οκτώβριο με τις τιμές να μην έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά να… παίζουν κάπου ανάμεσα στα 26.000 και 29.000 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή είναι τσιμπημένη για ένα μεσαίο SUV με κίνηση μόνο εμπρός, όμως στη Honda θεωρούν ότι προσφέρουν ένα αυτοκίνητο άμεσα συγκρίσιμο με premium προτάσεις της κατηγορίας.
Στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το CR-V 1.6 i-DTEC σε μεικτή διαδρομή γύρω από την Πράγα, διαπιστώσαμε τη συμπεριφορά του κινητήρα αλλά και το πώς επηρεάζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου οι αλλαγές στην ανάρτηση. Καταρχάς, διαλύθηκαν γρήγορα οι όποιες αμφιβολίες για την ικανότητα του συγκεκριμένου συνόλου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός οχήματος μήκους άνω των 4,5 m και βάρους άνω των 1.500 kg.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Η τοποθέτηση του 1.6 i-DTEC κάτω από το καπό της τέταρτης γενιάς του CR-V συνιστά ουσιαστικά και το λανσάρισμα του μοντέλου ελεύθερου χρόνου της Honda στην ελληνική αγορά.
Οι εκδόσεις με το 2λιτρο βενζίνης και το 2.2 πετρελαίου διατίθενται κατόπιν παραγγελίας, όμως αποτελούν φορολογική «παγίδα» και το κοινό στο οποίο απευθύνονται στη χώρα μας είναι περιορισμένο. Έτσι λοιπόν, όταν πλέον αναφερόμαστε στο CR-V εννοούμε το προσθιοκίνητο μοντέλο με τον 1.6 diesel απόδοσης 120 PS.
Στην Ελλάδα θα το υποδεχθούμε τον Οκτώβριο με τις τιμές να μην έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά να… παίζουν κάπου ανάμεσα στα 26.000 και 29.000 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή είναι τσιμπημένη για ένα μεσαίο SUV με κίνηση μόνο εμπρός, όμως στη Honda θεωρούν ότι προσφέρουν ένα αυτοκίνητο άμεσα συγκρίσιμο με premium προτάσεις της κατηγορίας.
Στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το CR-V 1.6 i-DTEC σε μεικτή διαδρομή γύρω από την Πράγα, διαπιστώσαμε τη συμπεριφορά του κινητήρα αλλά και το πώς επηρεάζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου οι αλλαγές στην ανάρτηση. Καταρχάς, διαλύθηκαν γρήγορα οι όποιες αμφιβολίες για την ικανότητα του συγκεκριμένου συνόλου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός οχήματος μήκους άνω των 4,5 m και βάρους άνω των 1.500 kg.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα