F1-Μπαχρέιν: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον ,Ρόσμπεργκ στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Φινλανδός ακόμη μια φορά πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές
- Σημάδια βελτίωσης της McLaren
- Πολύ δυνατές Toyota – Red Bull
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 13:15 από την τηλεόραση του ANT1
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο παρά την προσπάθεια στο τέλος των δυο οδηγών της BMW με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Θυμίζουμε ότι η Bridgestone έχει φέρει στο Μπαχρέιν την πολύ μαλακή και
- Ο Φινλανδός ακόμη μια φορά πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές
- Σημάδια βελτίωσης της McLaren
- Πολύ δυνατές Toyota – Red Bull
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 13:15 από την τηλεόραση του ANT1
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο παρά την προσπάθεια στο τέλος των δυο οδηγών της BMW με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Θυμίζουμε ότι η Bridgestone έχει φέρει στο Μπαχρέιν την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα.
Μπλόκαρε αρκετές φορές τους τροχούς του ο Αλόνσο
Ο Ράικονεν ήταν τυχερός που απέφυγε τα χειρότερα σε μια έξοδο που είχε στην αρχή της διαδικασίας. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Τζένσον Μπάτον αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ανεβάσματα στο κιβώτιο της Brawn.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Williams – Toyota θα μπορούσε να πετύχει ταχύτερο χρόνο και στην 1η περίοδο δοκιμών εάν δε βραδυπορούσε στην κίνηση στην τελευταία του προσπάθεια.
Τα κατάφερε όμως στη 2η περίοδο σημειώνοντας και την καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Τυχερός στάθηκε ο Ράικονεν που απέφυγε την επαφή με τα προστατευτικά
Ο Αλόνσο που στο περισσότερο μέρος της ημέρας είχε φορτωμένα τα ρεζερβουάρ του σημείωσε ανταγωνιστική επίδοση όταν κινήθηκε χωρίς φορτίο. Έτσι στο τέλος της 2ης περιόδου πήρε την 2η θέση. Νωρίτερα στις δυο πρώτες θέσεις βρίσκονταν τα Toyota που χρησιμοποίησαν αρχικά τις πολύ μαλακές γόμες. Πολύ άσχημα τα πράγματα για τις Ferrari που δε χρησιμοποιούν το KERS.
Συνολικά σήμερα:
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:33.647 | 19 | |||
2 | 1:33.907 | 0.260 | 17 | ||
3 | 1:33.938 | 0.291 | 17 | ||
4 | 1:34.227 | 0.580 | 24 | ||
5 | 1:34.434 | 0.787 | 15 | ||
6 | 1:34.502 | 0.855 | 24 | ||
7 | 1:34.531 | 0.884 | 18 | ||
8 | 1:34.589 | 0.942 | 17 | ||
9 | 1:34.827 | 1.180 | 21 | ||
10 | 1:34.827 | 1.180 | 19 | ||
11 | 1:34.880 | 1.233 | 24 | ||
12 | 1:34.938 | 1.291 | 21 | ||
13 | 1:34.974 | 1.327 | 21 | ||
14 | 1:35.021 | 1.374 | 18 | ||
15 | 1:35.036 | 1.389 | 22 | ||
16 | 1:35.042 | 1.395 | 16 | ||
17 | 1:35.333 | 1.686 | 20 | ||
18 | 1:35.348 | 1.701 | 24 | ||
19 | 1:35.353 | 1.706 | 22 | ||
20 | 1:35.369 | 1.722 | 15 |
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:33.339 | 36 | |||
2 | 1:33.530 | 0.191 | 25 | ||
3 | 1:33.616 | 0.277 | 37 | ||
4 | 1:33.661 | 0.322 | 29 | ||
5 | 1:33.676 | 0.337 | 32 | ||
6 | 1:33.694 | 0.355 | 35 | ||
7 | 1:33.763 | 0.424 | 30 | ||
8 | 1:33.764 | 0.425 | 37 | ||
9 | 1:33.885 | 0.546 | 30 | ||
10 | 1:33.899 | 0.560 | 36 | ||
11 | 1:33.994 | 0.655 | 30 | ||
12 | 1:34.025 | 0.686 | 23 | ||
13 | 1:34.127 | 0.788 | 37 | ||
14 | 1:34.366 | 1.027 | 26 | ||
15 | 1:34.411 | 1.072 | 29 | ||
16 | 1:34.564 | 1.225 | 34 | ||
17 | 1:34.605 | 1.266 | 31 | ||
18 | 1:34.670 | 1.331 | 28 | ||
19 | 1:34.764 | 1.425 | 35 | ||
20 | 1:34.790 | 1.451 | 33 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr