F1 - Μπαχρέιν: Μεγάλη νίκη του Μπάτον!
- Εκπληκτική εμφάνιση του Βρετανού με τη Brawn
- Μεγάλη μάχη για το βάθρο ανάμεσα σε Τρούλι – Φέτελ
- Πήρε τους πρώτους της βαθμούς η Ferrari
Στις λεπτομέρειες κρίθηκε ο αγώνας στο Μπαχρέιν. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Toyota έφυγαν μπροστά με τον Τίμο Γκλοκ να περνά τον Τρούλι στην 1η στροφή. Πίσω τους στρίβει ο Χάμιλτον, ο Μπάτον διατηρεί την 4η θέση και η Red Bull του Φέτελ πέφτει στην 5η θέση.
Ο Μπάτον κατάφερε πολύ γρήγορα να περάσει τον Χά
- Εκπληκτική εμφάνιση του Βρετανού με τη Brawn
- Μεγάλη μάχη για το βάθρο ανάμεσα σε Τρούλι – Φέτελ
- Πήρε τους πρώτους της βαθμούς η Ferrari
Στις λεπτομέρειες κρίθηκε ο αγώνας στο Μπαχρέιν. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Toyota έφυγαν μπροστά με τον Τίμο Γκλοκ να περνά τον Τρούλι στην 1η στροφή. Πίσω τους στρίβει ο Χάμιλτον, ο Μπάτον διατηρεί την 4η θέση και η Red Bull του Φέτελ πέφτει στην 5η θέση.
Ο Μπαρικέλο προσπάθησε ανεπιτυχώς να περάσει τον Τρούλι
Την ίδια στιγμή ο Φέτελ βραδυπορούσε πίσω από το Χάμιλτον μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό. Πρώτες στα πιτ μπήκαν οι Toyota και η επιλογή της μέσης γόμας αποδείχτηκε καταστροφική για τη συνέχεια.
Ο Τρούλι ανέκτησε την 1η θέση από τον Γκλοκ αλλά δεν την κράτησε για πολύ. Βγαίνοντας από το δικό του ανεφοδιασμό ο Μπάτον βρέθηκε επικεφαλής και με άδειο δρόμο μπροστά του δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτιάξει μια διαφορά ασφαλείας που του επέτρεψε να αντικρύσει πρώτος την καρό σημαία.
Άριστη η δουλειά των μηχανικών της Red Bull που έβγαλαν το Φέτελ στη 2η θέση
Πίσω του οι Τρούλι, Φέτελ, Χάμιλτον έδωσαν μια συγκλονιστική μάχη για την 2η θέση. Ο Τρούλι παρέμεινε εκεί μέχρι το δεύτερο γύρο των πιτ στοπ αλλά καθότι μπήκε πρώτος είδε το Φέτελ να τον περνάει. Ο Χάμιλτον δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο αλλά τώρα τόσο αυτός όσο και ο Φέτελ ήταν με τη σκληρή γόμα. Ήταν η σειρά του Τρούλι να πιέσει χωρίς επιτυχία όμως το Γερμανό που κράτησε την 2η θέση.
Η τελική κατάταξη:
Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 57 | 1:31:48.182 | 4 | 10 | ||
2 | 57 | +7.1 secs | 3 | 8 | ||
3 | 57 | +9.1 secs | 1 | 6 | ||
4 | 57 | +22.0 secs | 5 | 5 | ||
5 | 57 | +37.7 secs | 6 | 4 | ||
6 | 57 | +42.0 secs | 10 | 3 | ||
7 | 57 | +42.8 secs | 2 | 2 | ||
8 | 57 | +52.7 secs | 7 | 1 | ||
9 | 57 | +58.1 secs | 9 | |||
10 | 57 | +65.1 secs | 15 | |||
11 | 57 | +67.6 secs | 18 | |||
12 | 57 | +77.8 secs | 11 | |||
13 | 57 | +78.8 secs | 20 | |||
14 | 56 | +1 Lap | 8 | |||
15 | 56 | +1 Lap | 17 | |||
16 | 56 | +1 Lap | 19 | |||
17 | 56 | +1 Lap | 16 | |||
18 | 56 | +1 Lap | 13 | |||
19 | 56 | +1 Lap | 14 | |||
Ret | 48 | Oil pressure | 12 |
ΟΜΑΔΩΝ:
Ομάδα | Βαθ. | |
1 | 50 | |
2 | 27.5 | |
3 | 26.5 | |
4 | 13 | |
5 | 5 | |
6 | 4 | |
7 | 4 | |
8 | 3.5 | |
9 | 3 | |
10 | 0 |
ΟΔΗΓΩΝ:
Οδηγός | Εθνικότητα | Ομάδα | Βαθ. | |
1 | British | 31 | ||
2 | Brazilian | 19 | ||
3 | German | 18 | ||
4 | Italian | 14.5 | ||
5 | German | 12 | ||
6 | Australian | 9.5 | ||
7 | British | 9 | ||
8 | Spanish | 5 | ||
9 | German | 4 | ||
10 | Finnish | 4 | ||
11 | German | 3.5 | ||
12 | Finnish | 3 | ||
13 | Swiss | 3 | ||
14 | French | 1 | ||
15 | Brazilian | 0 | ||
16 | German | 0 | ||
17 | Brazilian | 0 | ||
18 | Italian | 0 | ||
19 | Japanese | 0 | ||
20 | Polish | 0 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr