Φέτελ: Πρέπει να δούμε τι συνέβη με το ελαστικό!
Φέτελ: Πρέπει να δούμε τι συνέβη με το ελαστικό!
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος ξεκίνησε με το δεξί χτες στο Σπα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο όμως υπάρχει ένα θέμα που τον ανησυχεί.
Ολοκληρώνοντας μια προσπάθεια με τη πιο μαλακή γόμα της Pirelli, τη μέση στο συγκεκριμένο αγώνα, ο Φέτελ ανέφερε στην ομάδα κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού. Η πίστα του Βελγίου είναι μια από τις πιο απαιτητικές όσον αφορά στα ελαστικά και σίγουρα μετά την Ουγγαρία το πρώτο δύσκολο τεστ για τα ελαστικά της Pirelli με το νέο σκελετό (σ.σ: ζώνη από κέβλαρ).
Χτες εκτός του Φέτελ, αστοχία είχε ο Αλόνσο επιστρέφοντας στα πιτ αλλά και ο Φαν ντερ Γκαρντ που έχασε τον έλεγχο της Caterham και βρέθηκε εκτός πίστας στη στροφή 15 που από το 2009 φέρει το όνομα του αείμνηστου Βέλγου δημοσιογράφου και οδηγού αγώνων Πωλ Φρερ.
Μιλώντας σχετικά ο Φέτελ τόνισε μεταξύ άλλων: «Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να κατανοήσουμε γιατί αστόχησε το ελαστικό. Θα χρειαστεί ενδελεχή ανάλυση των δεδομένων. Συνολικά είμαι ευχαριστημένος αλλά ξέρουμε πως το Σπα έχει πολλά πρόσωπα. Το ερώτημα δεν είναι αν θα βρέξει αλλά πότε, πόσο και σε ποιο σημείο της πίστας. Δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τελειοποιήσεις το set – up όταν περιμένεις να αγωνιστείς υπό βροχή και θερμοκρασία 10 βαθμούς χαμηλότερα. Το μόνο που προσπάθησα στις ελεύθερες δοκιμές ήταν να κατανοήσω το πώς δουλεύουν οι δυο γόμες ελαστικών».
Χτες εκτός του Φέτελ, αστοχία είχε ο Αλόνσο επιστρέφοντας στα πιτ αλλά και ο Φαν ντερ Γκαρντ που έχασε τον έλεγχο της Caterham και βρέθηκε εκτός πίστας στη στροφή 15 που από το 2009 φέρει το όνομα του αείμνηστου Βέλγου δημοσιογράφου και οδηγού αγώνων Πωλ Φρερ.
Μιλώντας σχετικά ο Φέτελ τόνισε μεταξύ άλλων: «Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να κατανοήσουμε γιατί αστόχησε το ελαστικό. Θα χρειαστεί ενδελεχή ανάλυση των δεδομένων. Συνολικά είμαι ευχαριστημένος αλλά ξέρουμε πως το Σπα έχει πολλά πρόσωπα. Το ερώτημα δεν είναι αν θα βρέξει αλλά πότε, πόσο και σε ποιο σημείο της πίστας. Δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τελειοποιήσεις το set – up όταν περιμένεις να αγωνιστείς υπό βροχή και θερμοκρασία 10 βαθμούς χαμηλότερα. Το μόνο που προσπάθησα στις ελεύθερες δοκιμές ήταν να κατανοήσω το πώς δουλεύουν οι δυο γόμες ελαστικών».
Αναφερόμενος στην επιστροφή στη δράση μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα ο Φέτελ ήταν συγκρατημένος: «Οι διακοπές είναι απαραίτητες για να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες καθότι από δω και πέρα έχουμε αγώνες συνεχόμενους σ’ όλο τον πλανήτη. Οι διακοπές μου ήταν κοινότυπες έκανα ηλιοθεραπεία στον Ατλαντικό, στις ακτές της Γαλλίας».
Όσον αφορά στη διαδρομή που θα γίνει αύριο ο αγώνας ο Φέτελ ξεχωρίζει τη στροφή Νο 10 την αριστερή Pouhon: « Για μένα η πιο απαιτητική στροφή είναι η Pouhon καθότι με τα σημερινά μονοθέσια Eau Rouge και Blanchimont σε στεγνό οδόστρωμα είναι τέρμα γκάζι χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο. Στη Pouhon, φτάνεις με 7η κατεβάζεις 6η και προσπαθείς να μην αφήσεις καθόλου γκάζι. Γενικά απολαμβάνω να αγωνίζομαι στο Σπα καθώς η πίστα έχει ενδιαφέρουσα ροή στροφών και το παιχνίδι αλλάζει συνεχώς λόγω των μεταβολών στις καιρικές συνθήκες».
Ο Φέτελ την Πέμπτη το απόγευμα επέλεξε να περπατήσει την πίστα σε αντίθεση με τους περισσότερους οδηγούς που προτίμησαν το ποδήλατο ή το scooter για τα 7km της διαδρομής: «Περπατώντας μπορείς να δεις λεπτομέρειες που σου διαφεύγουν αν είσαι σε μοτοποδήλατο ή ποδήλατο. Μπορείς να παρατηρήσεις, ανομοιομορφίες του οδοστρώματος, την πρόσφυση των κερμπ αλλά και τις αλλαγές που έχουν γίνει».
Ο Φέτελ με βάση τους χθεσινούς χρόνους είναι φαβορί για τη σημερινή μάχη των κατατακτήριων δοκιμών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα