To C+S στην Παγκόσμια πρεμιέρα του BMW i3
To C+S στην Παγκόσμια πρεμιέρα του BMW i3
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW παρουσιάστηκε ταυτόχρονα σε τρία σημεία του πλανήτη: στη Νέα Υόρκη, στο Πεκίνο και στο Λονδίνο. Εμείς βρεθήκαμε εκεί και καταγράψαμε τα πάντα γι’ αυτό...
Δεν έλειπε τίποτε από το σκηνικό που θύμιζε πάρτι από ταινία του Χόλιγουντ: έντονα φώτα, πολλοί φωτογράφοι, ένα τεράστιο μπλε (από το σήμα της BMW i) χαλί, γκλάμουρ σκηνικά, άνθρωποι της παγκόσμιας showbiz όπως οι ηθοποιοί Τζέιμς Φράνκο και Σιένα Μίλερ και φυσικά ο πρωταγωνιστής όλων, το νέο καθαρόαιμο ηλεκτρικό δημιούργημα της BMW, το i3. Ανάμεσά τους κι εμείς... Νέα Υόρκη, Πεκίνο και Λονδίνο σχημάτισαν το παγκόσμιο τρίγωνο της παρουσίασης. Το C+S ήταν στην πρωτεύουσα της Αγγλίας, στο Old Billingsgate Market και είδε από κοντά το νέο μοντέλο.
Οι άνθρωποι της BMW έχουν μεγάλες βλέψεις για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας και σκέφτονται ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά μοντέλα. Το i3 δεν είναι από τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και την ηλεκτρική ενέργεια. Είναι ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό μοντέλο. Παρέχει αυτονομία 130-160 χλμ. με κάθε του φόρτιση, ενώ μπορεί να χαρίσει 20 χλμ. παραπάνω με τη χρήση του προγράμματος eco pro mode, στην περίπτωση που αυτό είναι αναγκαίο. Με 170 ίππους και ροπή 25,5 kg ξεπερνά τις προσδοκίες ενός ηλεκτρικού μοντέλου.
Εχοντας μια επί προσωπικού συζήτηση με τον Μάνουελ Σάτιγκ, Product Manager - BMW i, μάθαμε πως το αυτοκίνητο είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την BMW ώστε να είναι αυτόνομη η εταιρεία στα ανταλλακτικά και στο service, ενώ ακόμα και το ανθρακόνημα (CFRP) που έχει χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου είναι δικής τους κατασκευής. Κάτι επίσης ενδιαφέρον είναι πως το νέο i3 επιταχύνει από τα 80 στα 120 km/h πιο γρήγορα από την BMW 335!
Το i3 έχει ισορροπημένη κατανομή βάρους (50/50) και η τελική του ταχύτητα είναι με περιορισμό (για ευνόητους λόγους) στα 150 km/h. Σε μια περίοδο όπου η τιμή των ορυκτών καυσίμων είναι αβέβαιη, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαντάζει το πλέον κατάλληλο για τις εντός πόλης μετακινήσεις, είναι παντελώς αυτόνομο και αρκεί μόνο να το βάλετε στην πρίζα. Και μια και λέμε για πρίζες, το μοντέλο προσφέρεται προαιρετικά με το Wallbox, μια μονάδα παροχής ενέργειας όπου μπορεί να φορτίσει το i3 πλήρως σε μόλις τρεις ώρες. Με οικιακή παροχή ρεύματος το μοντέλο χρειάζεται για πλήρη φόρτιση περίπου οχτώ ώρες.
Για όσους δεν αρκούνται μόνο στον ηλεκτροκινητήρα, η BMW έχει προνοήσει δημιουργώντας για το i3, προαιρετικά, έναν μικρό 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα επέκτασης αυτονομίας, 34 PS, που μπορεί να κινήσει το μοντέλο (μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα) για συνολικά 300 χλμ.
Στυλιστικά, οικολογικά, οικονομικά, όπως και να το δούμε, ένα τέτοιο μοντέλο κοιτά κατάματα το μέλλον, και μάλιστα με προσιτή τιμή απόκτησης. Περισσότερα στην πρώτη οδηγική δοκιμή που θα έχουμε σύντομα με το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της BMW...
Οι άνθρωποι της BMW έχουν μεγάλες βλέψεις για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας και σκέφτονται ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά μοντέλα. Το i3 δεν είναι από τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και την ηλεκτρική ενέργεια. Είναι ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό μοντέλο. Παρέχει αυτονομία 130-160 χλμ. με κάθε του φόρτιση, ενώ μπορεί να χαρίσει 20 χλμ. παραπάνω με τη χρήση του προγράμματος eco pro mode, στην περίπτωση που αυτό είναι αναγκαίο. Με 170 ίππους και ροπή 25,5 kg ξεπερνά τις προσδοκίες ενός ηλεκτρικού μοντέλου.
Εχοντας μια επί προσωπικού συζήτηση με τον Μάνουελ Σάτιγκ, Product Manager - BMW i, μάθαμε πως το αυτοκίνητο είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την BMW ώστε να είναι αυτόνομη η εταιρεία στα ανταλλακτικά και στο service, ενώ ακόμα και το ανθρακόνημα (CFRP) που έχει χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου είναι δικής τους κατασκευής. Κάτι επίσης ενδιαφέρον είναι πως το νέο i3 επιταχύνει από τα 80 στα 120 km/h πιο γρήγορα από την BMW 335!
Το i3 έχει ισορροπημένη κατανομή βάρους (50/50) και η τελική του ταχύτητα είναι με περιορισμό (για ευνόητους λόγους) στα 150 km/h. Σε μια περίοδο όπου η τιμή των ορυκτών καυσίμων είναι αβέβαιη, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαντάζει το πλέον κατάλληλο για τις εντός πόλης μετακινήσεις, είναι παντελώς αυτόνομο και αρκεί μόνο να το βάλετε στην πρίζα. Και μια και λέμε για πρίζες, το μοντέλο προσφέρεται προαιρετικά με το Wallbox, μια μονάδα παροχής ενέργειας όπου μπορεί να φορτίσει το i3 πλήρως σε μόλις τρεις ώρες. Με οικιακή παροχή ρεύματος το μοντέλο χρειάζεται για πλήρη φόρτιση περίπου οχτώ ώρες.
Για όσους δεν αρκούνται μόνο στον ηλεκτροκινητήρα, η BMW έχει προνοήσει δημιουργώντας για το i3, προαιρετικά, έναν μικρό 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα επέκτασης αυτονομίας, 34 PS, που μπορεί να κινήσει το μοντέλο (μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα) για συνολικά 300 χλμ.
Στυλιστικά, οικολογικά, οικονομικά, όπως και να το δούμε, ένα τέτοιο μοντέλο κοιτά κατάματα το μέλλον, και μάλιστα με προσιτή τιμή απόκτησης. Περισσότερα στην πρώτη οδηγική δοκιμή που θα έχουμε σύντομα με το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της BMW...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα