F1: Επιπλέον αγκίστρωση τροχών

Σε συνέχεια του ατυχήματος που συνέβη στο Γερμανικό GP με τον τροχό που έφυγε από το μονοθέσιο του Γουέμπερ και χτύπησε ένα εικονολήπτη της FOM η FIA έλαβε κάποια μέτρα.

Μείωσε στα 80km/h την ταχύτητα διέλευσης των μονοθεσίων από τα πιτ σε δοκιμές και αγώνα ενώ περιόρισε και τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στο pit lane. Από το μεθεπόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη λαμβάνεται ένα ακόμη μέτρο με τη διαμόρφωση της πλύμνης του τροχού που πλέον θα αγκιστρώνει τον τροχό. Έτσι ο τροχός δε θα μπορεί να αυτονομηθεί ακόμη και αν το μπουλόνι δεν έχει σφίξει.

Οι κανονισμοί επιβάλλουν την υιοθέτηση διάταξης που θα συγκρατεί τον τροχό
ακόμη κι αν φύγει το μπουλόνι. Επίσης για να αποκλειστεί η απομάκρυνση του τροχού σε κάθε περίπτωση το εν λόγω σύστημα θα έχει δυο δικλείδες ασφαλείας. Η εν λόγω διάταξη εξελίχθηκε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ενώ κάποιες ομάδες την δοκίμασαν ήδη στο Βελγικό GP. Αναμένεται  η πλήρη υιοθέτησή της να αναστατώσει τις ομάδες των πιτ στοπ. Είναι λογικό όταν προσπαθούν να αλλάξουν ελαστικά σε δυο sec να έχουν θέμα με οιαδήποτε αλλαγή. Μένει να δούμε πως θα προσαρμοστούν και τι χρονική επιβάρυνση θα επιφέρει η νέα αυτή διάταξη που θα εφαρμοστεί από το GP της Σιγκαπούρης.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr