Σε τι ελπίζει ο Ράικονεν;

Πολλά δημοσιεύματα αλλά και δηλώσεις φέρνουν τον πρωταθλητή σχεδόν σε απόγνωση να προσπαθεί να βρει ομάδα για να φύγει από τη Lotus.

Ακόμη και ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς έλεγε σε χθεσινή του συνέντευξη με βεβαιότητα ότι ο Iceman είναι αποφασισμένος να φύγει από τη βρετανική ομάδα.

Οι λόγοι είναι συγκεκριμένοι και αφορούν στον προϋπολογισμό της Lotus
και κατ' επέκταση στη δυνατότητά της να προσφέρει ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Στη βρετανική ομάδα βέβαια δε κάθονται με σταυρωμένα χέρια καθότι την ερχόμενη εβδομάδα στο Ιταλικό GP θα παρουσιαστεί μια έκδοση της Ε21 με μακρύτερο μεταξόνιο. Βέβαια οι διαφορές σε μέγεθος δε μπορεί να είναι πάνω από 5 cm όμως αυτό είναι μια τεράστια αλλαγή για το οριακό πλαίσιο ρυθμίσεων ενός μονοθεσίου F1.

Στη Lotus για πρώτη φορά είχαν τη δυνατότητα να "τρέξουν" τη νέα Ε21
στον προσομοιωτή της ομάδας στο Έστον και είναι ικανοποιημένοι από την απόδοση της. Έτσι οι ιθύνοντες αισιοδοξούν ότι μπορούν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω από την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Έχουν δε επικεντρώσει τις ελπίδες τους στο τελευταίο σκέλος του πρωταθλήματος με τους επτά αγώνες εκτός Ευρώπης.

Βέβαια η εγκατάλειψη του Ράικονεν από υπερθέρμανση στα φρένα στο Σπα δε βοηθά την προσπάθεια του Φινλανδού να παραμείνει στη μάχη του τίτλου. Ο Iceman ήταν άτυχος καθότι μια ζελατίνα από κράνος βρέθηκε στον αριστερό εμπρός αεραγωγό των φρένων, τον έφραξε, προκάλεσε υπερθέρμανση και αστοχία του δίσκου. Ο Ράικονεν που είχε ένα σερί 26 αγώνων στη βαθμολογούμενη 10αδα έχασε την 2η θέση στη βαθμολογία και υπολείπεται πλέον του Φέτελ με 63 βαθμούς ενώ απομένουν 200 να μοιραστούν σε 8 αγώνες.

Επόμενος αγώνας όπου θα κάνει ντεμπούτο η Ε21 με το μακρύτερο μεταξόνιο είναι το Ιταλικό GP την άλλη Κυριακή (8/9).




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr