Το υβριδικό Yaris με συνδυαστική ισχύ 420 ίππων
04.09.2013
16:29
Η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες του πρωτότυπου Yaris Hybrid R, το οποίο δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει την υβριδική τεχνολογία που θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία στα μελλοντικά της sport μοντέλα.
Ο «πύραυλος τσέπης» φέρει τον εξελιγμένο από την Toyota Motorsport 1.6 turbo με 300 PS και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε πίσω τροχό, ίδια με αυτά που υπάρχουν στο κοινό Yaris Hybrid. Έτσι, το Yaris Hybrid R αποκτά τετρακίνηση. Κάθε ένας από τους ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 60 PS, συμβάλλοντας στην εκτόξευση της συνδυαστική ισχύος του υβριδικού συστήματος στα 420 PS.
Τα ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργούν ως γεννήτριες κατά το φρενάρισμα και συνδράμουν τον 1.6 turbo κατά την επιτάχυνση. Όπως στο αγωνιστικό TS030 HYBRID, η ενέργεια που επανακτάται από το φρενάρισμα αποθηκεύεται σε έναν υπερπυκνωτή (super capacitor) που προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στη γρήγορη φόρτιση σε σχέση με τις μπαταρίες Νικελίου-Υδρυδίου-Μετάλλου (NiMh).
Ανάμεσα στον κινητήρα και το 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο βρίσκεται ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ με ίδια ισχύ (60 PS), το οποίο λειτουργεί ως γεννήτρια τόσο κατά την επιβράδυνση για να φορτίζει τον υπερπυκνωτή όσο και κατά την επιτάχυνση για να βοηθά τους πίσω ηλεκτροκινητήρες. Το τελευταίο συμβαίνει μόνο όταν η ισχύς και η ροπή του 1.6 turbo ξεπερνά τα όρια πρόσφυσης των εμπρός τροχών. Έτσι ουσιαστικά υποκαθιστά το traction control.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Τα ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργούν ως γεννήτριες κατά το φρενάρισμα και συνδράμουν τον 1.6 turbo κατά την επιτάχυνση. Όπως στο αγωνιστικό TS030 HYBRID, η ενέργεια που επανακτάται από το φρενάρισμα αποθηκεύεται σε έναν υπερπυκνωτή (super capacitor) που προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στη γρήγορη φόρτιση σε σχέση με τις μπαταρίες Νικελίου-Υδρυδίου-Μετάλλου (NiMh).
Ανάμεσα στον κινητήρα και το 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο βρίσκεται ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ με ίδια ισχύ (60 PS), το οποίο λειτουργεί ως γεννήτρια τόσο κατά την επιβράδυνση για να φορτίζει τον υπερπυκνωτή όσο και κατά την επιτάχυνση για να βοηθά τους πίσω ηλεκτροκινητήρες. Το τελευταίο συμβαίνει μόνο όταν η ισχύς και η ροπή του 1.6 turbo ξεπερνά τα όρια πρόσφυσης των εμπρός τροχών. Έτσι ουσιαστικά υποκαθιστά το traction control.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr