Το crossover της Citroen με κατανάλωση 3 lt/100 km!
05.09.2013
10:13
Ως ένα «μανιφέστο» που προαναγγέλλει μελλοντικά μοντέλα της σειράς C, χαρακτηρίζει η Citroen το πρωτότυπο Cactus στο δελτίο Τύπου.
Το crossover έχει μήκος 4,21 m,πλάτος 1,75 m και παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (21 cm), το ύψος του είναι σχετικά περιορισμένο (1,53 m). Μέσα στο 2014 αναμένεται το αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο θα αναμετρηθεί με το Nissan Juke, το Renault Captur και τα υπόλοιπα αστικά crossover.
Το Cactus πατά σε μεγάλους τροχούς 21 ιντσών και στο αμάξωμα ξεχωρίζουν τα προστατευτικά airbumps, τόσο στους δύο προφυλακτήρες όσο και στα πλαϊνά. Τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν το C4 Picasso, ενώ στο μινιμαλιστικό εσωτερικό απουσιάζουν οι πολλοί διακόπτες.
Υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες, μία 7 ιντσών ως πίνακας οργάνων και μία 8 ιντσών για το χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Δεν υπάρχει επιλογέας για το κιβώτιο ταχυτήτων, απλώς τρεις διακόπτες: D (Drive), R (Rear) και N (Neutral) στη βάση της κεντρικής κονσόλας αλλά και paddles πίσω από το τιμόνι.
Οι πληροφορίες μας επιβεβαιώθηκαν και το Cactus φέρει το υβριδικό σύστημα HYbrid Air, το οποίο αποτελείται από βενζινοκινητήρα (πιθανόν τον 3κύλινδρο 1.2 βενζίνης) και ένα υδραυλικό μοτέρ, με μεικτή κατανάλωση κάτω από 3 lt/100 km. Την σχετική τεχνολογία είχαν παρουσιάσει οι Γάλλοι του ομίλου PSA τον Μάρτιο στη Γενεύη.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Το Cactus πατά σε μεγάλους τροχούς 21 ιντσών και στο αμάξωμα ξεχωρίζουν τα προστατευτικά airbumps, τόσο στους δύο προφυλακτήρες όσο και στα πλαϊνά. Τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν το C4 Picasso, ενώ στο μινιμαλιστικό εσωτερικό απουσιάζουν οι πολλοί διακόπτες.
Υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες, μία 7 ιντσών ως πίνακας οργάνων και μία 8 ιντσών για το χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Δεν υπάρχει επιλογέας για το κιβώτιο ταχυτήτων, απλώς τρεις διακόπτες: D (Drive), R (Rear) και N (Neutral) στη βάση της κεντρικής κονσόλας αλλά και paddles πίσω από το τιμόνι.
Οι πληροφορίες μας επιβεβαιώθηκαν και το Cactus φέρει το υβριδικό σύστημα HYbrid Air, το οποίο αποτελείται από βενζινοκινητήρα (πιθανόν τον 3κύλινδρο 1.2 βενζίνης) και ένα υδραυλικό μοτέρ, με μεικτή κατανάλωση κάτω από 3 lt/100 km. Την σχετική τεχνολογία είχαν παρουσιάσει οι Γάλλοι του ομίλου PSA τον Μάρτιο στη Γενεύη.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr