Τώρα ποιος θα κάνει τον Μάσα;

Μπορεί οι τιφόζι να δέχτηκαν με ανακούφιση τα νέα της απομάκρυνσης του Μάσα και της πρόσληψης του Ράικονεν στη θέση του από το 2014 όμως τα πράγματα δεν είναι όσο απλά δείχνουν σε πρώτη ανάγνωση.

Ο Φελίπε Μάσα αποχωρεί από τη Ferrari μετά από 8 χρόνια. Πολλοί πιθανόν να θυμάστε πόσες φορές έχουμε πει ή γράψει ότι αυτό έπρεπε να συμβεί. Το θέμα όμως δεν είναι να φύγει ο Μάσα, ο οποίος στα καλά του παραλίγο να πάρει τίτλο με τη Ferrari, αλλά να φύγει η «νοοτροπία Μάσα» από την Scuderia. Καλώς ή κακώς στην Ιταλική ομάδα έχουν μάθει να λειτουργούν με οδηγό Νο 1 και οδηγό Νο2. Από το 1996 έως και το 2006 αυτό το ρόλο είχε ο Σουμάχερ, το 2007 ο Ράικονεν, το 2008 – 2009 ο Μάσα και από το 2010 ο Αλόνσο.

Ο ρόλος του δεύτερου οδηγού δεν είναι μόνο να παραχωρεί τη θέση του στον πρώτο.
Υιοθετεί το εναλλακτικό set – up, την εναλλακτική στρατηγική, δοκιμάζει πρώτος όσα εξαρτήματα δεν έχει πιστοποιηθεί η αξιοπιστία τους, συμμετέχει σε εξέλιξη και δοκιμές όταν δεν μπορεί ο πρώτος ακολουθώντας το πρόγραμμά του και τελικά βρίσκεται μέσα στη χρονιά να οδηγεί ένα μονοθέσιο διαμορφωμένο όπως θέλει ο πρώτος οδηγός. Η εικόνα όλων των μηχανικών της Ferrari πάνω στο μονοθέσιο του Σουμάχερ ενώ ο Ιρβάιν περιμένει στωικά να τον σπρώξουν μέσα στα πιτ είναι χαρακτηριστική της νοοτροπίας από την οποία διέπεται η Ferrari.

Μέσα στους κόλπους της Ιταλικής ομάδας υπάρχουν δυο αντικρουόμενα στρατόπεδα.
Οι «Ιταλοί» με επικεφαλής τον αγωνιστικό διευθυντή Στέφανο Ντομενικάλι και πιλότο τον Αλόνσο και οι «Βρετανοί» με επικεφαλής τον  τεχνικό διευθυντή Πατ Φράι και πιλότο το Ράικονεν.  Το ζήτημα είναι ποιος θα πάρει το πάνω χέρι και κατά την προσωπική μας άποψη θα υπάρξουν πολλές κινήσεις – εντάσεις προς αυτή την κατεύθυνση στο άμεσο μέλλον.

Μιλώντας για τη συνεργασία με το Ράικονεν ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Δουλέψαμε με τον Κίμι, 3 χρόνια και δεν είχαμε πρόβλημα. Δεν περιμένουμε βέβαια απ’ αυτόν να αρχίσει τα Ιταλικά ανέκδοτα ή να κάνει το γελωτοποιό. Θεωρώ ότι το ταπεραμέντο του Αλόνσο και το cool ύφος του Ράικονεν θα δέσει.  Όσον αφορά στον τεχνικό τομέα ο Άλισον μας διαβεβαίωσε πως ο Κίμι έχει προοδεύσει σ’ αυτόν τα τελευταία χρόνια».



Ο Τζέιμς Άλισον (σ.σ: στη φωτ με τον Αλόνσο στη Μόντσα) ξεκίνησε φέτος τη χρονιά ως τεχνικός διευθυντής στη Lotus
αλλά πλέον έχει επιστρέψει στη Ferrari όπου δούλευε και στο παρελθόν. Είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της Ferrari που θα συνυπάρξουν στην ομάδα δυο πρωταθλητές.

Ο Ντομενικάλι προσπαθώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέει: «Θέλω να καθησυχάσω όσους ανησυχούν μήπως η επιλογή του Κίμι είναι μια κίνηση εναντίον του Αλόνσο. Ο Αλόνσο είναι και θα παραμείνει ένα ισχυρό ατού της ομάδας. Είναι ο πρώτος που χάρηκε με την ενίσχυση της ομάδας καθότι καταλαβαίνει ότι τον συμφέρει να είναι η ομάδα πιο δυνατή».

Θυμίζουμε πως το 2010 ο Ράικονεν απομακρύνθηκε άκομψα από τη Ferrari για να πάρει τη θέση του ο Αλόνσο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr