F1: H μάχη της 2ης θέσης!
F1: H μάχη της 2ης θέσης!
Μπορεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών να έχει ουσιαστικά κριθεί με τη Red Bull (445) να φαντάζει αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου καθώς χρειάζεται μόλις 24 βαθμούς στους τελευταίους 4 αγώνες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τη 2η θέση.
Η ομάδα που θα τερματίσει 2η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών βάσει της συμφωνίας Ομόνοιας θα πάρει αρκετά εκατομμύρια ευρώ παραπάνω απ’ αυτήν που θα τερματίσει στην 3η θέση.
Για την 2η θέση ερίζουν Ferrari (297β.), Mercedes (287β.) και Lotus (264β.). Απομένουν 4 αγώνες και 172 βαθμοί να μοιραστούν και παρότι οι κόκκινοι μετά τον τελευταίο αγώνα πήραν βραχεία κεφαλή είναι ξεκάθαρο πως ανησυχούν για το αν θα καταφέρουν να διατηρηθούν σ’ αυτή τη θέση.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: « Είναι μια μάχη με τη Mercedes και τη Lotus. Είναι αμφίρροπη και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Πρέπει να τα πάμε καλύτερα στις δοκιμές αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο για μας. Πολλά εξαρτώνται από την εκκίνηση σήμερα στους αγώνες αλλά και από τη διαμόρφωση των θέσεων στην πίστα και στο κυκλοφοριακό μετά από τους πρώτους δυο γύρους. Στην Ιαπωνία βρεθήκαμε πίσω από το Ρικιάρντο που είχε σκληρή γόμα και χάναμε 3 sec στο γύρο σε σχέση με τους πρωτοπόρους».
Ήταν προφανές πως η Red Bull επέλεξε αυτή τη στρατηγική για το Ρικιάρντο ώστε να «φρενάρει» τους αντιπάλους της.
Για την 2η θέση ερίζουν Ferrari (297β.), Mercedes (287β.) και Lotus (264β.). Απομένουν 4 αγώνες και 172 βαθμοί να μοιραστούν και παρότι οι κόκκινοι μετά τον τελευταίο αγώνα πήραν βραχεία κεφαλή είναι ξεκάθαρο πως ανησυχούν για το αν θα καταφέρουν να διατηρηθούν σ’ αυτή τη θέση.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: « Είναι μια μάχη με τη Mercedes και τη Lotus. Είναι αμφίρροπη και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Πρέπει να τα πάμε καλύτερα στις δοκιμές αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο για μας. Πολλά εξαρτώνται από την εκκίνηση σήμερα στους αγώνες αλλά και από τη διαμόρφωση των θέσεων στην πίστα και στο κυκλοφοριακό μετά από τους πρώτους δυο γύρους. Στην Ιαπωνία βρεθήκαμε πίσω από το Ρικιάρντο που είχε σκληρή γόμα και χάναμε 3 sec στο γύρο σε σχέση με τους πρωτοπόρους».
Ήταν προφανές πως η Red Bull επέλεξε αυτή τη στρατηγική για το Ρικιάρντο ώστε να «φρενάρει» τους αντιπάλους της.
Ο Ντομενικάλι συμπλήρωσε: «Αν θέλουμε να παραμείνουμε στη μάχη της 2ης θέσης πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Υπάρχουν κάποια εξαρτήματα που είναι προγραμματισμένα για τους δυο επόμενους αγώνες, ελπίζουμε να μας βοηθήσουν να βελτιωθούμε στις δοκιμές. Είναι δύσκολο γιατί η Mercedes έχει κάτι παραπάνω στον ένα γρήγορο γύρο αλλά αυτός είναι ο στόχος μας».
Το τεχνικό επιτελείο της Ferrari στο Μαρανέλο έχει σταματήσει τη δουλειά στο φετινό μονοθέσιο και πλέον έχει στρέψει όλες του τις δυνάμεις στο μονοθέσιο του 2014.
Από την πλευρά του ο Έρικ Μπουλιέ αγωνιστικός διευθυντής της Lotus, έδωσε μια άλλη διάσταση: «Είμαστε 23 πόντους πίσω από τη Mercedes και 33 πίσω από τη Ferrari. Αν συνεχίσουμε έτσι όπως στους τελευταίους αγώνες μπορούμε να διεκδικήσουμε τη 2η θέση. Είμαστε ξεκάθαρα ταχύτεροι της Ferrari στις δοκιμές αλλά αυτοί έχουν ένα μυστικό όπλο στον αγώνα, τον Αλόνσο. Όμως αν συνεχίσει να κατατάσσεται 8ος θα δυσκολευτεί να τα καταφέρει. Υπάρχουν ακόμη τέσσερις αγώνες πιστεύουμε ότι μπορούμε να τους φτάσουμε»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα