GP Ινδίας: Ταχύτερος ο Φέτελ στα ελεύθερα!
Ο Γερμανός πρωταθλητής ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το Ινδικό GP. Αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς θα διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή για 4η συνεχή χρονιά.
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα της Pirelli την πιο σκληρή εκ των δυο . Ο μόνος που φάνηκε ικανός να κινηθεί στο ρυθμό των Red Bull ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes που για ένα διάστημα είχε φέρει την W04 στην κορυφή των χρόνων. Από εκεί τον εκθρόνισε όπως ήταν αναμενόμενο ο Φέτελ τη στιγμή που ο μόνος – θεωρητικά – αντίπαλος του Γερμανού στην κούρσα του τίτλου, ο Φερνάντο Αλόνσο κάθονταν άπραγος στα πιτ. Μόλις 6 γύρους μετά το ξεκίνημα της προσπάθειάς του ο Ισπανός άσσος είχε πρόβλημα στο κιβώτιο της F138 πράγμα που του κόστισε πολύτιμο χρόνο στην πίστα.
Ο Τζέιμς Καλάντο πήρε τη θέση του Πωλ ντι Ρέστα στο τιμόνι της Force India
Όπως και να έχει ο ντι Ρέστα συμμετείχε στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Εκεί όλοι οι πιλότοι δοκίμασαν τη μαλακή γόμα της Pirelli και όπως ήταν φυσικό οι χρόνοι βελτιώθηκαν. Η μαλακή γόμα παρότι ταχύτερη δεν ήταν σταθερή για πολλούς γύρους με το εμπρός αριστερά ελαστικό να υφίσταται τη μεγαλύτερη καταπόνηση. Ο Φέτελ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων παρά τα προβλήματα με το KERS που αντιμετώπισε για δεύτερο συνεχή αγώνα μετά την Ιαπωνία.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου ακούσαμε το Μπάτον να διαμαρτύρεται για το πίσω μέρος της McLaren ότι χάνει την πρόσφυσή του. Ο Βρετανός έλεγε χτες στον Τύπο ότι θα δοκιμάσουν μια ακραία λύση στο set – up. Οι Χούλκενμπεργκ και Ρόσμπεργκ φάνηκε να έχουν πολλά υποστροφικά προβλήματα και ακραία φθορά στο εμπρός αριστερά ελαστικό με τη μαλακή γόμα. Ο Μαλντονάντο έχασε το μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού και σταμάτησε τη Williams στην είσοδο των πιτ.
Ενδεικτικός του κλίματος που επικρατούσε όσον αφορά στην αντοχή της μαλακής γόμας ήταν ο διάλογος του Ράικονεν με τους μηχανικούς του. Ο Iceman ζήτησε να αλλάξει ελαστικά γιατί έπεφτε η απόδοσή τους και άκουσε: «Πίεσέ τα οριακά μέχρι να μην είναι πλέον ασφαλές να συνεχίσεις, θέλουμε να δούμε το όριο τους».
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι' αύριο στις 11:30 ώρα Ελλάδος.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m26.683s 24 |
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m26.871s +0.188s 17 |
3. Nico Rosberg Mercedes 1m26.899s +0.216s 23 |
4. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m26.990s +0.307s 20 |
5. Lewis Hamilton Mercedes 1m27.227s +0.544s 21 |
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m27.335s +0.652s 23 |
7. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m27.416s +0.733s 23 |
8. Felipe Massa Ferrari 1m27.692s +1.009s 21 |
9. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m27.770s +1.087s 19 |
10. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m27.800s +1.117s 23 |
11. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m28.035s +1.352s 25 |
12. Fernando Alonso Ferrari 1m28.214s +1.531s 6 |
13. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.336s +1.653s 18 |
14. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m28.342s +1.659s 21 |
15. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m28.468s +1.785s 20 |
16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m28.538s +1.855s 18 |
17. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m28.730s +2.047s 18 |
18. James Calado Force India-Mercedes 1m29.197s +2.514s 22 |
19. Giedgo van der Garde Caterham-Renault 1m29.413s +2.730s 24 |
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m29.560s +2.877s 20 |
21. Charles Pic Caterham-Renault 1m30.026s +3.343s 23 |
22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m30.471s +3.788s 17 |
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.722s 35 |
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m26.011s +0.289s 38 |
3. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m26.220s +0.498s 36 |
4. Lewis Hamilton Mercedes 1m26.399s +0.677s 36 |
5. Fernando Alonso Ferrari 1m26.430s +0.708s 39 |
6. Nico Rosberg Mercedes 1m26.582s +0.860s 40 |
7. Felipe Massa Ferrari 1m26.601s +0.879s 41 |
8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m26.632s +0.910s 32 |
9. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m26.857s +1.135s 40 |
10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.972s +1.250s 39 |
11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m27.304s +1.582s 17 |
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.375s +1.653s 36 |
13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m27.429s +1.707s 31 |
14. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m27.491s +1.769s 40 |
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.608s +1.886s 38 |
16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m27.720s +1.998s 23 |
17. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m27.949s +2.227s 34 |
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m28.431s +2.709s 30 |
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m28.692s +2.970s 39 |
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m28.799s +3.077s 32 |
21. Charles Pic Caterham-Renault 1m29.366s +3.644s 37 |
22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m30.164s +4.442s 27 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr