Χάμιλτον: Δεν έχω ελπίδα αν βρέχει αύριο!
23.11.2013
13:02
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes είδε τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ να σημειώνει χτες τον ταχύτερο χρόνο ημέρας στην πίστα του Ιντερλάγος.
Οι μεικτές καιρικές συνθήκες φάνηκαν να ταιριάζουν γάντι στο Γερμανό πιλότο την ώρα που ο Χάμιλτον αντιμετώπιζε συγκεκριμένα προβλήματα και ο ρυθμός του υστερούσε κατά 8 δέκατα.
Μιλώντας για τη συνέχεια του Σαββατοκύριακου και το φινάλε του τελευταίου αγώνα της χρονιάς ο Χάμιλτον προέβη σε αποκαλύψεις: «Αν δει κανείς όλοι μου την καριέρα υπό βροχή ήταν που πάντα έκανα τη διαφορά. Όμως μ’ αυτό το μονοθέσιο δεν υπάρχει ελπίδα για μένα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Πραγματικά ταλαιπωρούμαι με τη χαρτογράφηση του γκαζιού και όλα τα παρελκόμενα. Ξεκάθαρα το μονοθέσιο είναι πολύ γρήγορο και αυτό αποδεικνύεται από το χρόνο του Νίκο, οπότε σε μένα απομένει να δουλέψω σκληρά. Δεν είχαμε φέτος βρεγμένο αγώνα και πραγματικά προσπαθώ να παραμείνω στην πίστα με την W04. Στην Αυστραλία που είχε βρέξει επίσης ήταν το ίδιο δύσκολο για μένα, δε θυμάμαι που αλλού είχε βρέξει αλλά πάντα αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα».
Είναι πολύ δύσκολο να δεχτεί κανείς πως ένας επαγγελματίας όπως ο Χάμιλτον που αμείβεται με 20 εκ. δολάρια το χρόνο γνωρίζει εδώ και οχτώ μήνες το θέμα με τη χαρτογράφηση του γκαζιού στο βρεγμένο και δεν έχει κάνει ότι είναι δυνατόν για να το επιλύσει. Όπως επίσης και ότι οι μηχανικοί της Μercedes έχουν αφήσει στην τύχη του ένα τόσο μεγάλο ζήτημα. Η παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών χαρτών είναι μια δύσκολη δουλειά ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης όπου δεν έχουν σημασία οι απόλυτες τιμές ισχύος και ροπής του κινητήρα αλλά η στρωτή – ομαλή παροχή ισχύος στα όρια της πρόσφυσης. Οι περισσότεροι οδηγοί σε τέτοιες περιπτώσεις ζητούν πιο ήπιο γκάζι, μεγαλύτερη γραμμικότητα απόκρισης και μεγαλύτερη διαδρομή στο πεντάλ. Όλα αυτά όμως για να ρυθμιστούν όπως θέλει ο οδηγός απαιτούν πολύ δουλειά, προφανώς δεν είναι αυτό το σενάριο στην περίπτωση του Χάμιλτον.
Μιλώντας για τη συνέχεια του Σαββατοκύριακου και το φινάλε του τελευταίου αγώνα της χρονιάς ο Χάμιλτον προέβη σε αποκαλύψεις: «Αν δει κανείς όλοι μου την καριέρα υπό βροχή ήταν που πάντα έκανα τη διαφορά. Όμως μ’ αυτό το μονοθέσιο δεν υπάρχει ελπίδα για μένα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Πραγματικά ταλαιπωρούμαι με τη χαρτογράφηση του γκαζιού και όλα τα παρελκόμενα. Ξεκάθαρα το μονοθέσιο είναι πολύ γρήγορο και αυτό αποδεικνύεται από το χρόνο του Νίκο, οπότε σε μένα απομένει να δουλέψω σκληρά. Δεν είχαμε φέτος βρεγμένο αγώνα και πραγματικά προσπαθώ να παραμείνω στην πίστα με την W04. Στην Αυστραλία που είχε βρέξει επίσης ήταν το ίδιο δύσκολο για μένα, δε θυμάμαι που αλλού είχε βρέξει αλλά πάντα αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα».
Είναι πολύ δύσκολο να δεχτεί κανείς πως ένας επαγγελματίας όπως ο Χάμιλτον που αμείβεται με 20 εκ. δολάρια το χρόνο γνωρίζει εδώ και οχτώ μήνες το θέμα με τη χαρτογράφηση του γκαζιού στο βρεγμένο και δεν έχει κάνει ότι είναι δυνατόν για να το επιλύσει. Όπως επίσης και ότι οι μηχανικοί της Μercedes έχουν αφήσει στην τύχη του ένα τόσο μεγάλο ζήτημα. Η παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών χαρτών είναι μια δύσκολη δουλειά ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης όπου δεν έχουν σημασία οι απόλυτες τιμές ισχύος και ροπής του κινητήρα αλλά η στρωτή – ομαλή παροχή ισχύος στα όρια της πρόσφυσης. Οι περισσότεροι οδηγοί σε τέτοιες περιπτώσεις ζητούν πιο ήπιο γκάζι, μεγαλύτερη γραμμικότητα απόκρισης και μεγαλύτερη διαδρομή στο πεντάλ. Όλα αυτά όμως για να ρυθμιστούν όπως θέλει ο οδηγός απαιτούν πολύ δουλειά, προφανώς δεν είναι αυτό το σενάριο στην περίπτωση του Χάμιλτον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr