Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan Micra
01.12.2013
00:34
Πιο αρρενωπό από έξω, πιο ποιοτικό από μέσα, το αυτοκίνητο πόλης της Nissan διάγει περίοδο δεύτερης νεότητας.
Οι Ιάπωνες βελτίωσαν στα σημεία το Micra, γνωρίζοντας ότι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των σουπερμίνι είναι σκληρός στην Ευρώπη και οι απαιτήσεις του κοινού μεγάλες. Με δεδομένη την απόφαση να μη συνεχιστεί η παραγωγή του Pixo, το Micra αποτελεί το βασικό μοντέλο στη γκάμα της Nissan και αυτό που θα φέρει τους πρώτους (από πλευράς ηλικίας και οικονομικής δυνατότητας) πελάτες στη μάρκα. Το φρεσκαρισμένο μοντέλο «φρέσκαρε» και τις εντυπώσεις μας για αυτό.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές κατάφεραν να δώσουν στο Micra πιο δυναμική εμφάνιση. Η νέα μάσκα θυμίζει Juke και Qashqai, ενώ διαφορετικά είναι τα φώτα και ο προφυλακτήρας που φιλοξενεί μεγαλύτερους προβολείς ομίχλης. Λιγότερες είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, με νέο προφυλακτήρα και φώτα LED. Στο εσωτερικό η νέα κονσόλα έχει μαύρη πλαστική επένδυση, αποπνέοντας πιο ποιοτική εικόνα. Οι θύρες audio USB και Aux-in βελτιώνουν τη συνδεσιμότητα του Micra με εξωτερικές πηγές ήχου.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με μεγαλύτερη (5,8 ιντσών) οθόνη αφής, που ενσωματώνει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πλοήγησης Nissan Connect. Προσφέρεται επίσης σύστημα υπολογισμού του χώρου στάθμευσης (Parking Slot Measurement) και «έξυπνο» κλειδί που προσφέρει εύκολη πρόσβαση και εκκίνηση του αυτοκινήτου (keyless entry/engine start).
Αλλαγές στον κινητήρα και τα λοιπά μηχανικά μέρη δεν έγιναν, οπότε ο χαρακτήρας του Micra δεν αλλοιώνεται. Μοναδική επιλογή είναι ο 1.2 βενζίνης με ισχύ 80 PS, καθώς η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση (98 PS) δεν εισάγεται στη χώρα μας, προφανώς διότι η τιμή του δεν θα ήταν ανταγωνιστική. Ο 3κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται και CVT αυτόματο.
Το Micra δεν ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά, αλλά για το πόσο ευέλικτο και βολικό είναι μέσα στην πόλη, προσφέροντας καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) προσφέρει άνεση, επιτρέπει όμως στο Micra να παρουσιάσει κλίσεις. Είναι ασφαλές και στο ταξίδι, όμως στις μεγάλες ταχύτητες γίνεται έντονος ο αεροδυναμικός θόρυβος. Αντίθετα, ο 1.2 δεν ακούγεται σε ενοχλητικό βαθμό. Παράλληλα αποδεικνύεται πιο «ζωηρός» από όσο μαρτυρούν τα επίσημα στοιχεία. Μέσα σε αστικό περιβάλλον καταγράψαμε κατανάλωση 7,1 lt/100 km και στον αυτοκινητόδρομο 4,5 lt/100 km. Το μακρύ 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σαφές, ενώ μέτρια είναι η πληροφόρηση από το τιμόνι.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές κατάφεραν να δώσουν στο Micra πιο δυναμική εμφάνιση. Η νέα μάσκα θυμίζει Juke και Qashqai, ενώ διαφορετικά είναι τα φώτα και ο προφυλακτήρας που φιλοξενεί μεγαλύτερους προβολείς ομίχλης. Λιγότερες είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, με νέο προφυλακτήρα και φώτα LED. Στο εσωτερικό η νέα κονσόλα έχει μαύρη πλαστική επένδυση, αποπνέοντας πιο ποιοτική εικόνα. Οι θύρες audio USB και Aux-in βελτιώνουν τη συνδεσιμότητα του Micra με εξωτερικές πηγές ήχου.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με μεγαλύτερη (5,8 ιντσών) οθόνη αφής, που ενσωματώνει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πλοήγησης Nissan Connect. Προσφέρεται επίσης σύστημα υπολογισμού του χώρου στάθμευσης (Parking Slot Measurement) και «έξυπνο» κλειδί που προσφέρει εύκολη πρόσβαση και εκκίνηση του αυτοκινήτου (keyless entry/engine start).
Αλλαγές στον κινητήρα και τα λοιπά μηχανικά μέρη δεν έγιναν, οπότε ο χαρακτήρας του Micra δεν αλλοιώνεται. Μοναδική επιλογή είναι ο 1.2 βενζίνης με ισχύ 80 PS, καθώς η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση (98 PS) δεν εισάγεται στη χώρα μας, προφανώς διότι η τιμή του δεν θα ήταν ανταγωνιστική. Ο 3κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται και CVT αυτόματο.
Το Micra δεν ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά, αλλά για το πόσο ευέλικτο και βολικό είναι μέσα στην πόλη, προσφέροντας καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) προσφέρει άνεση, επιτρέπει όμως στο Micra να παρουσιάσει κλίσεις. Είναι ασφαλές και στο ταξίδι, όμως στις μεγάλες ταχύτητες γίνεται έντονος ο αεροδυναμικός θόρυβος. Αντίθετα, ο 1.2 δεν ακούγεται σε ενοχλητικό βαθμό. Παράλληλα αποδεικνύεται πιο «ζωηρός» από όσο μαρτυρούν τα επίσημα στοιχεία. Μέσα σε αστικό περιβάλλον καταγράψαμε κατανάλωση 7,1 lt/100 km και στον αυτοκινητόδρομο 4,5 lt/100 km. Το μακρύ 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σαφές, ενώ μέτρια είναι η πληροφόρηση από το τιμόνι.
Αν εξαιρέσει κάποιος τη βασική έκδοση – κράχτη των 8.990 ευρώ (καθώς δεν περιλαμβάνει κλιματισμό και ηχοσύστημα), το ανανεωμένο Micra διατίθεται από 9.950 ευρώ στο επίπεδο εξοπλισμού Motiva με 6 αερόσακους, ESP, κλιματισμό, ραδιο-CD με MP3, θύρα USB και Bluetooth, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Σε όσους αποφασίουν να αγοράσουν το ανανεωμένο Micra, θα προτείναμε ανεπιφύλακτα την παραγγελία του συστήματος Nissan Connect.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.2)
Κινητήρας: 1.198 cc
Ισχύς: 80 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 11,2 kgm στις 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 13,7 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 115 g/km
Βάρος: 980 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.780/1.665/1.525 mm
Χώρος αποσκευών: 265 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 103,5 ευρώ
Τιμή: Από 8.990 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr