Ford: Παγκόσμια γιορτή για τη νέα Mustang (upd)

Μία μεγάλη γιορτή σε έξι πόλεις, στις πέντε Ηπείρους του πλανήτη έχει στήσει η Ford. Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και ο Τάκης Τρακουσέλλης, βρίσκεται στην Ισπανική πόλη και καταγράφει τα πάντα που θα συμβούν εκεί...

Μία μεγάλη γιορτή σε έξι πόλεις, στις πέντε Ηπείρους του πλανήτη έχει στήσει η Ford. Στη Σαγκάη, στο Λος Αντζελες, στο Σίδνεϋ, στο Ντίαρμπορν (στο Μίσιγκαν, στην έδρα της Ford), στο Ρίο και στη Βαρκελώνη θα γίνει η αποκάλυψη την νέας Mustang, σε λίγους Δημοσιογράφους, σε αρκετούς έμπορους, σε πολλούς πελάτες και σχεδόν σε όλα τα στελέχη της Ford παγκοσμίως.

Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και ο Τάκης Τρακουσέλλης, βρίσκεται στην Ισπανική πόλη και καταγράφει τα πάντα που θα συμβούν εκεί. Η σημασία που αποδίδει ο κατασκευαστής στο λανσάρισμα του αμερικάνικου muscle car στην Ευρώπη καταδεικνύεται από την παρουσία στη Βαρκελώνη του Μπιλ Φορντ, Εκτελεστικού Προέδρου της Ford Motor Company. Δίπλα του θα βρίσκεται ο Πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Στίβεν Οντέλ, και άλλα ανώτατα στελέχη της εταιρείας.

Σημειώστε βέβαια πως η νέα Mustang είναι η βασικός λόγος για τη γιορτή που έχει στήσει η Ford, αλλα όχι και ο μοναδικός. Παράλληλα όμως η Αμερικανική εταιρεία θα αποκαλύψει τα σχέδιά της για τα «πράσινα» αυτοκίνητα που θα ρίξει σύντομα στη παγκόσμια αγορά (ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ), ενώ θα γιορτάσει και μία εξαιρετικά καλή χρονιά –για την εταιρεία- που φεύγει.

Η νέα Mustang
Οι σχεδιαστές της Ford τόνισαν πως το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε εξαρχής «από λευκό φύλλο χαρτί» όπως είπαν χαρακτηριστικά. Δημιούργησαν δύο εκδόσεις, την fastback και την convertible. Σχεδιαστικά πάντως διατηρήθηκαν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των κλασικών Mustang, όπως το μακρύ ανάγλυφο καπό και το κοντό πίσω τμήμα, δίνοντάς τους μία σύγχρονη πινελιά.

Αρκετά βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά προσδιορίζουν τη νέα Ford Mustang, όπως: Χαμηλό ύψος οροφής και φαρδύ στήσιμο, αεροδυναμικό προφίλ λόγω των έντονα κεκλιμένων εμπρός και πίσω παρμπρίζ, τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες, μία πιο σύγχρονη ερμηνεία για χαρακτηριστικό «σαγόνι καρχαρία» στη μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου.
Στην cabrio έκδοση η οροφή είναι υφασμάτινη, πολλαπλών μονωτικών στρωμάτων, η οποία σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford προσφέρει μία ποιοτική εμφάνιση και αθόρυβη καμπίνα.


 
Στο εσωτερικό υπάρχουν τα γνώριμα μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα, ενώ η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Το πλάτος και η νέα πίσω ανάρτηση αυξάνουν την ευρυχωρία στην περιοχή των ώμων και των γοφών των επιβατών και δημιουργούν έναν πρακτικό χώρο αποσκευών.

Η εμφάνιση, η συμπεριφορά αλλά και ο ήχος του κινητήρα είναι βασικά συστατικά για μία Mustang. Ο γνώριμος V8 5.0lt κινητήρας της Ford – που αποδίδει 426 PS και ροπή 53,0 kgm – πλαισιώνεται από ένα νέο 2.3 EcoBoost ο οποίος προσφέρει αυτό που θέλουν οι ευρωπαίοι οδηγοί τέτοιων αυτοκινήτων. Χαμηλό κυβισμό, turbo επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο κινητήρας EcoBoost της Mustang χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και υπερσυμπίεση για την παραγωγή ωφέλιμης ισχύος. Η απόδοσή του είναι στους 309 PS και ροπή του στα 40,8 Kgm.  Οι οριστικές προδιαγραφές των κινητήρων θα γίνουν γνωστές τους επόμενους μήνες.To αυτοκίνητο διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο με χειριστήρια αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι  (paddles). 
Βασικό είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με paddles πίσω από το τιμόνι.

Δειτε εδω VIDEO: Mustang έρωτας με την πρώτη ματιά... 









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr