Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
F1: Δοκιμές ελαστικών!
F1: Δοκιμές ελαστικών!
Την ερχόμενη εβδομάδα από τις 17 – 19/12 στην πίστα του Σακχίρ στο Μπαχρέιν θα γίνουν δοκιμές εξέλιξης των νέων ελαστικών της Pirelli για το 2014.
Σ’ αυτό το τεστ το οποίο ζήτησε η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών και το ενέκρινε η FIA κλήθηκαν να συμμετάσχουν όλες οι ομάδες. Αρχικά δήλωσαν συμμετοχή οι Red Bull, Mercedes, Ferrari, Toro Rossο McLaren και Force India. Όμως μετέπειτα οι δυο τελευταίες ανακοίνωσαν ότι δε θα συμμετέχουν υιοθετώντας την επιλογή των Lotus, Sauber, Williams, Marussia και Caterham.
Επιπλέον η Ferrari ξεκαθάρισε πως στις δοκιμές αυτές θα οδηγήσουν για λογαριασμό της οι Πέντρο ντε λα Ρόσα και Ζουλς Μπιανκί και όχι οι επίσημοι οδηγοί της Αλόνσο και Ράικονεν.
Κάτι ανάλογο αναμένεται και από την πλευρά της Red Bull, λογικά ο Φέτελ θα απουσιάζει και μένει να μάθουμε ποιοι θα οδηγήσουν την RB9.
Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τα φετινά τους μονοθέσια αλλά τα ελαστικά της Pirelli θα είναι αυτά του 2014. Η μεγαλύτερη ανησυχία της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών αυτή τη στιγμή είναι, να μην αποδειχτούν υπέρμετρα συντηρητικά στη σχεδίασή τους τα ελαστικά του 2014. Αν συμβεί αυτό, τότε θα έχουμε αγώνες μ’ ένα και μόνο πιτ στοπ χωρίς διαφορετικές στρατηγικές και αυτό θα επηρεάσει αρνητικά το θέαμα.
Επιπλέον η Ferrari ξεκαθάρισε πως στις δοκιμές αυτές θα οδηγήσουν για λογαριασμό της οι Πέντρο ντε λα Ρόσα και Ζουλς Μπιανκί και όχι οι επίσημοι οδηγοί της Αλόνσο και Ράικονεν.
Κάτι ανάλογο αναμένεται και από την πλευρά της Red Bull, λογικά ο Φέτελ θα απουσιάζει και μένει να μάθουμε ποιοι θα οδηγήσουν την RB9.
Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τα φετινά τους μονοθέσια αλλά τα ελαστικά της Pirelli θα είναι αυτά του 2014. Η μεγαλύτερη ανησυχία της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών αυτή τη στιγμή είναι, να μην αποδειχτούν υπέρμετρα συντηρητικά στη σχεδίασή τους τα ελαστικά του 2014. Αν συμβεί αυτό, τότε θα έχουμε αγώνες μ’ ένα και μόνο πιτ στοπ χωρίς διαφορετικές στρατηγικές και αυτό θα επηρεάσει αρνητικά το θέαμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα