Αν θέλετε να ζήσετε μια πολύ διαφορετική εμπειρία αγορών επισκεφτείτε το νέο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας Πλαίσιο, που άνοιξε τις πύλες του πριν λίγες ημέρες στο Αεροδρόμιο Αθηνών, και απολαύστε όλες τις πτυχές της τεχνολογίας όπως ποτέ ξανά.
Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 420d
Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 420d
To μεσαίο γερμανικό coupe απέκτησε νέο όνομα, διατήρησε όμως την ποιότητα κατασκευής και την οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της μάρκας.
Στο μυαλό των περισσοτέρων έχει εντυπωθεί η ιδέα ότι η βασική έκδοση κινητήρα ενός αυτοκινήτου απευθύνεται σε όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ψωνίσουν από το… πάνω ράφι, με αποτέλεσμα να χάνουν μέρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο. Στην περίπτωση της BMW 420d, με το 2λιτρο turbo diesel των 184 PS, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο. Καταρχάς είναι κατά περίπου 1.000 ευρώ πιο ακριβή από την ισχυρότερη 428i. Είναι όμως πιο οικονομική στην κατανάλωση, για όσους ενδιαφέρει βέβαια το στοιχείο αυτό, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι «κινούμαστε» στην περιοχή των 45.000+ ευρώ.
Το μεσαίο coupe λανσάρει τη Σειρά 4, αντικαθιστώντας ένα μοντέλο που μέχρι χθες είχε τον αριθμό 3 μπροστά. Οι Βαυαροί δεν άλλαξαν απλά την αρίθμηση. Κάτι τέτοιο δεν αρμόζει άλλωστε στη φήμη που έχουν στο χώρο. Σχεδίασαν κάτι πανέμορφο, είτε κοιτάς τα λεπτά φωτιστικά σώματα, είτε τη σιλουέτα, είτε το φαρδύ πίσω μέρος. Η δίθυρη ΒΜW έχει μήκος 4,64 m, πλάτος 1,82 και ύψος 1,38 m. Είναι δηλαδή μακρύτερη, φαρδύτερη και πιο χαμηλή από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2,81 m, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους στους επιβάτες. Οι πίσω έχουν πάντως περιορισμένο χώρο πάνω από τα κεφάλια τους, λόγω της κλίσης της οροφής. Δεν είναι όμως κάτι που δεν περίμενες σε ένα coupe.
Στο εσωτερικό της 4άρας θα καθίσεις χαμηλά, όπως πρέπει δηλαδή σε ένα coupe. Ο 4κύλινδρος diesel σου χαρίζει μία μικρή έκρηξη εκεί γύρω στις 2.000 rpm (η μέγιστη τιμή της ροπής φθάνει τα 38,7 kgm). Ο κινητήρας συμπεριφέρεται υποδειγματικά, κάτι που οφείλεται βέβαια και στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο. Το 8τάχυτο σύστημα μετάδοσης ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό (στάνταρ είναι το μηχανικό 6 σχέσεων) και καταφέρνει να πάρει το μάξιμουμ από κάθε κινητήρα.
Η ποιότητα κύλισης είναι στα επίπεδα κάθε σύγχρονης BMW, με το μοναδικό θόρυβο στο εσωτερικό να προέρχεται από την κύλιση των ελαστικών. Η ανάρτηση αποτελεί σημείο αναφοράς, σβήνοντας κάθε λακκούβα μέσα στην πόλη, ενώ περιορίζει αισθητά τις κλίσεις στις στροφές. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, διευκολύνοντας αφάνταστα τον οδηγό στις μανούβρες και «μικραίνοντας» τις διαστάσεις του αμαξώματος.
Το μεσαίο coupe λανσάρει τη Σειρά 4, αντικαθιστώντας ένα μοντέλο που μέχρι χθες είχε τον αριθμό 3 μπροστά. Οι Βαυαροί δεν άλλαξαν απλά την αρίθμηση. Κάτι τέτοιο δεν αρμόζει άλλωστε στη φήμη που έχουν στο χώρο. Σχεδίασαν κάτι πανέμορφο, είτε κοιτάς τα λεπτά φωτιστικά σώματα, είτε τη σιλουέτα, είτε το φαρδύ πίσω μέρος. Η δίθυρη ΒΜW έχει μήκος 4,64 m, πλάτος 1,82 και ύψος 1,38 m. Είναι δηλαδή μακρύτερη, φαρδύτερη και πιο χαμηλή από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2,81 m, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους στους επιβάτες. Οι πίσω έχουν πάντως περιορισμένο χώρο πάνω από τα κεφάλια τους, λόγω της κλίσης της οροφής. Δεν είναι όμως κάτι που δεν περίμενες σε ένα coupe.
Στο εσωτερικό της 4άρας θα καθίσεις χαμηλά, όπως πρέπει δηλαδή σε ένα coupe. Ο 4κύλινδρος diesel σου χαρίζει μία μικρή έκρηξη εκεί γύρω στις 2.000 rpm (η μέγιστη τιμή της ροπής φθάνει τα 38,7 kgm). Ο κινητήρας συμπεριφέρεται υποδειγματικά, κάτι που οφείλεται βέβαια και στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο. Το 8τάχυτο σύστημα μετάδοσης ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό (στάνταρ είναι το μηχανικό 6 σχέσεων) και καταφέρνει να πάρει το μάξιμουμ από κάθε κινητήρα.
Η ποιότητα κύλισης είναι στα επίπεδα κάθε σύγχρονης BMW, με το μοναδικό θόρυβο στο εσωτερικό να προέρχεται από την κύλιση των ελαστικών. Η ανάρτηση αποτελεί σημείο αναφοράς, σβήνοντας κάθε λακκούβα μέσα στην πόλη, ενώ περιορίζει αισθητά τις κλίσεις στις στροφές. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, διευκολύνοντας αφάνταστα τον οδηγό στις μανούβρες και «μικραίνοντας» τις διαστάσεις του αμαξώματος.
Στον αυτοκινητόδρομο η BMW 420d οδηγείται σε χαλαρούς ρυθμούς, αν στόχος είναι η χαμηλή κατανάλωση (ταξιδέψαμε με 6 lt/100 km) αλλά και γρήγορα, καταπίνοντας αστραπιαία τα χιλιόμετρα. Η πισωκίνητη 4άρα coupe φτιάχτηκε για να προσφέρει οδηγική απόλαυση, κάτι που καταφέρνει ακόμη και εφοδιασμένη με πετρελαιοκινητήρα. Είναι ένα διασκεδαστικό και συνάμα υπάκουο «παιχνίδι». Το ιδανικά ζυγισμένο πλαίσιο συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα και το τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης δίνει σε όποιον το κρατά απλόχερα όση πληροφόρηση χρειάζεται. Γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται οι τροχοί και πλασάρεις σωστά το μακρύ αυτοκίνητο στις στροφές.
Αν και μιλάμε λοιπόν για τη βασική έκδοση κινητήρα, δεν σβήνεται αρκετή από την απόλαυση που μπορεί να προσφέρει η 4άρα coupe στον οδηγό της. Αναμφίβολα, με ένα ισχυρότερο σύνολο κάτω από το καπό της, θα μπορέσει να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές με την οποία την προίκισαν οι μηχανικοί της BMW. Περισσότερα επιφωνήματα αναμένονται όταν ολοκληρώσουμε τη δοκιμή της 428i, με το 2λιτρο βενζίνης των 245 PS.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (420d)
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 184 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 38,7 kgm στις 1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 232 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,6 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 121 g/km
Βάρος: 1.540 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638/1.825/1.362 mm
Χώρος αποσκευών: 445 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 133,10 ευρώ
Τιμή: Από 45.354 ευρώ (με όφελος απόσυρσης)
Αν και μιλάμε λοιπόν για τη βασική έκδοση κινητήρα, δεν σβήνεται αρκετή από την απόλαυση που μπορεί να προσφέρει η 4άρα coupe στον οδηγό της. Αναμφίβολα, με ένα ισχυρότερο σύνολο κάτω από το καπό της, θα μπορέσει να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές με την οποία την προίκισαν οι μηχανικοί της BMW. Περισσότερα επιφωνήματα αναμένονται όταν ολοκληρώσουμε τη δοκιμή της 428i, με το 2λιτρο βενζίνης των 245 PS.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (420d)
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 184 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 38,7 kgm στις 1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 232 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,6 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 121 g/km
Βάρος: 1.540 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638/1.825/1.362 mm
Χώρος αποσκευών: 445 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 133,10 ευρώ
Τιμή: Από 45.354 ευρώ (με όφελος απόσυρσης)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα