Κάνουμε 5.000km με το Chevrolet Spark
15.12.2013
21:17
Οι δοκιμές διαρκείας συνεχίζονται για το «c+s» με το Chevrolet Spark, που βάζει τα γυαλιά στους diesel αντιπάλους του...
Εχουμε γράψει πολλές φορές ότι οι πετρελαιοκινητήρες δεν είναι η πανάκεια για την οικονομική οδήγηση. Ιδιαίτερα όταν αναφερόμαστε σε μικρά αυτοκίνητα ή, αν θέλετε, σε αυτοκίνητα πόλης.
Οχι πως με κάποια από αυτά (όπως το Spark) δεν μπορείς να κάνει ένα ταξίδι 150-200 km χωρίς να κουραστείς ιδιαίτερα. ΟΚ, δεν θα ξεπεράσεις τα 160 km/h σε ταχύτητα, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού θα σε προστατέψει από τις… οργασμικές διαθέσεις που έχει τελευταία η Τροχαία.
Το Chevrolet Spark το συμπαθώ ιδιαίτερα. Είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο, αξιόπιστο, στιβαρό, άνετο και οικονομικό. O «σπίθας» πρόσφατα ανανεώθηκε, δεχόμενος μικρές επεμβάσεις από τη Chevrolet. Διατηρεί τον ίδιο χαρακτήρα και την ίδια μοντέρνα όψη. Διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, με τη μάσκα πιο κάθετη και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Αυτά εμπρός. Πίσω, η μοναδική διαφορά έχει να κάνει με το φως των φρένων που πλέον βρίσκεται στην αεροτομή. Το εξωτερικό πακέτο αναβάθμισης συμπληρώνεται από νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, 14 ή 15 ιντσών.
Στο εσωτερικό του, εκτός από τη χρήση νέων υλικών, η ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με τη νέα μορφή της κεντρικής κονσόλας, η οποία έχει «γεννήσει» περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους. Τα παραπάνω κάνουν το Spark κατά τι πιο φρέσκο και πιο πρακτικό - άλλωστε το μήκους 3.595 μέτρων σούπερ μίνι, παρότι παιδί της πόλης, ήταν ούτως ή άλλως γενναιόδωρο σχετικά με τους χώρους για τους επιβάτες.
Το νέο Spark έχει επίσης βελτιώσεις και στα κινητήρια σύνολα. Οχι σε επιδόσεις ή ισχύ, αλλά στην κατανάλωση που μειώθηκε κι άλλο, αλλά και στις εκπομπές ρύπων. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας διέθετε τον 1,0 lt κινητήρα απόδοσης 68 PS, ο οποίος κινεί με περίσσια άνεση το ελαφρύ αμάξωμα του Spark, ενώ η κατανάλωσή του, χωρίς εκπτώσεις στις οδηγικές μας συνήθειες (σε ό,τι αφορά το δεξί πεντάλ!), κυμάνθηκε κάτω από τα 6,0 lt. Βέβαια για όσους επίδοξους αγοραστές θα ήθελαν να πληρώνουν αυτά τα 6 λίτρα σε τιμή 0,98 ευρώ και όχι 1,7 ευρώ ανά λίτρο, η αντιπροσωπία της Chevrolet προσφέρει σε προνομιακή τιμή (και σε κάποιες εκδόσεις του δωρεάν) το εργοστασιακό κιτ υγραερίου (LPG), το οποίο τοποθετείται από τους μηχανικούς της Chevrolet και η εγγύηση του αυτοκινήτου ισχύει κανονικά.
Σημειώστε πως η τιμή του ξεκινάει λίγο κάτω από τα 7.000 ευρώ (έκδοση 1.0 LS Minus με όφελος απόσυρσης) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπως υδραυλικό τιμόνι, ABS, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και κεφαλής), πίσω αεροτομή, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και ραδιο-CD με MP3 και USB. Ανεβάζοντας έκδοση και τιμή, φτάνεις στην LT των 9.920 ευρώ που δοκιμάσαμε, και εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικές ευκολίες κ.ά.
Αναμφίβολα με το νέο Spark παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο απ’ ό,τι πληρώνεις. Ετσι απλά…
Οχι πως με κάποια από αυτά (όπως το Spark) δεν μπορείς να κάνει ένα ταξίδι 150-200 km χωρίς να κουραστείς ιδιαίτερα. ΟΚ, δεν θα ξεπεράσεις τα 160 km/h σε ταχύτητα, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού θα σε προστατέψει από τις… οργασμικές διαθέσεις που έχει τελευταία η Τροχαία.
Το Chevrolet Spark το συμπαθώ ιδιαίτερα. Είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο, αξιόπιστο, στιβαρό, άνετο και οικονομικό. O «σπίθας» πρόσφατα ανανεώθηκε, δεχόμενος μικρές επεμβάσεις από τη Chevrolet. Διατηρεί τον ίδιο χαρακτήρα και την ίδια μοντέρνα όψη. Διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, με τη μάσκα πιο κάθετη και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Αυτά εμπρός. Πίσω, η μοναδική διαφορά έχει να κάνει με το φως των φρένων που πλέον βρίσκεται στην αεροτομή. Το εξωτερικό πακέτο αναβάθμισης συμπληρώνεται από νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, 14 ή 15 ιντσών.
Στο εσωτερικό του, εκτός από τη χρήση νέων υλικών, η ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με τη νέα μορφή της κεντρικής κονσόλας, η οποία έχει «γεννήσει» περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους. Τα παραπάνω κάνουν το Spark κατά τι πιο φρέσκο και πιο πρακτικό - άλλωστε το μήκους 3.595 μέτρων σούπερ μίνι, παρότι παιδί της πόλης, ήταν ούτως ή άλλως γενναιόδωρο σχετικά με τους χώρους για τους επιβάτες.
Το νέο Spark έχει επίσης βελτιώσεις και στα κινητήρια σύνολα. Οχι σε επιδόσεις ή ισχύ, αλλά στην κατανάλωση που μειώθηκε κι άλλο, αλλά και στις εκπομπές ρύπων. Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας διέθετε τον 1,0 lt κινητήρα απόδοσης 68 PS, ο οποίος κινεί με περίσσια άνεση το ελαφρύ αμάξωμα του Spark, ενώ η κατανάλωσή του, χωρίς εκπτώσεις στις οδηγικές μας συνήθειες (σε ό,τι αφορά το δεξί πεντάλ!), κυμάνθηκε κάτω από τα 6,0 lt. Βέβαια για όσους επίδοξους αγοραστές θα ήθελαν να πληρώνουν αυτά τα 6 λίτρα σε τιμή 0,98 ευρώ και όχι 1,7 ευρώ ανά λίτρο, η αντιπροσωπία της Chevrolet προσφέρει σε προνομιακή τιμή (και σε κάποιες εκδόσεις του δωρεάν) το εργοστασιακό κιτ υγραερίου (LPG), το οποίο τοποθετείται από τους μηχανικούς της Chevrolet και η εγγύηση του αυτοκινήτου ισχύει κανονικά.
Σημειώστε πως η τιμή του ξεκινάει λίγο κάτω από τα 7.000 ευρώ (έκδοση 1.0 LS Minus με όφελος απόσυρσης) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπως υδραυλικό τιμόνι, ABS, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και κεφαλής), πίσω αεροτομή, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και ραδιο-CD με MP3 και USB. Ανεβάζοντας έκδοση και τιμή, φτάνεις στην LT των 9.920 ευρώ που δοκιμάσαμε, και εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικές ευκολίες κ.ά.
Αναμφίβολα με το νέο Spark παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο απ’ ό,τι πληρώνεις. Ετσι απλά…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 995 cc
Ισχύς: 68 PS στις 6.400 rpm
Ροπή: 9,4 kgm στις 4.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 154 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 15,2 sec
Μικτή κατανάλωση: 5,0 lt/100 km (εργοστ.)
Εκπομπές CO2: 118 gr/km
Βάρος: 861 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.595/1.597/1.522 mm
Χώρος αποσκευών: 170 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 106,2 ευρώ
Τιμή: από 6.990 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr