Η Ferrari αποκαλύπτει τον κινητήρα του 2014!

Σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση για λίγους στο Μαρανέλο η Ferrari αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες από το νέο κινητήρα που θα χρησιμοποιούν τα μονοθέσια της το 2014.

Σύμφωνα με τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για τη νέα χρονιά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες V8, 2.4lt αποτελούν πλέον παρελθόν.


Πλέον όπως εξηγεί ο τεχνικός διευθυντής κινητήρων της Ferrari
, Λούκα Μαρμορίνι δεν είναι ακριβές να μιλάμε για κινητήρες: «Ως αποτέλεσμα των νέων κανονισμών δε μιλάμε πια για κινητήρες αλλά για μονάδες παροχής ισχύος. Είναι ένα πολύ σύνθετο εγχείρημα πάνω στο οποίο δουλεύουμε εδώ και δυο χρόνια. Πρόκειται για έναν V6 turbo βενζινοκινητήρα 1600 cc. που πρέπει να αρκεστεί σε 100lt καυσίμου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό σημαίνει πως όσο καλύτερο συντελεστή απόδοσης έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερη δύναμη μπορεί να χρησιμοποιήσουμε. Εκτός από τον υπερτροφοδότη θα υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας ο οποίος θα λειτουργεί και ως γεννήτρια. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας από τα καυσαέρια. Επιπλέον όπως ήδη γίνονταν και φέτος ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας θα ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα. Το ποσοστό ανακτώμενης ενέργειας από το φρενάρισμα θα είναι σχεδόν διπλάσιο απ’ αυτό που ανακτούσαμε φέτος. Όλη η ενέργεια που θα παράγεται από τους ηλεκτροκινητήρες θα αποθηκεύεται σε συστοιχία μπαταριών που είναι πολύ πιο μεγάλη και ισχυρή απ’ αυτή που είχαμε φέτος. Αυτή η συστοιχία μπαταριών υποχρεωτικά θα τοποθετηθεί βάση κανονισμών κάτω από το τεπόζιτο καυσίμου. Η κεντρική μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου ECU θα είναι αρκετά πιο περίπλοκη για να μπορεί να διαχειριστεί όλες αυτές τις νέες ηλεκτρομηχανικές συσκευές. Η λογική των νέων κανονισμών δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάκτηση ενέργειας και στο συντελεστή απόδοσης της μονάδας παροχής ισχύος».





Ο Ιταλός μηχανικός στο λόγο του εξήρε το ρόλο των άμεσων συνεργατών του
. Ο Ματία Μπινότο είναι το δεξί του χέρι, ο Ενρίκο Γκουαλτιέρι υπεύθυνος αξιοπιστίας, ο Κουίντο ντι Πάολα σχεδιαστής του κινητήρα, ο Ντέιβ Σάλτερς υπεύθυνος δοκιμών, ο Ντάνιελ Ζεκέτι στην εξέλιξη προηγμένων συστημάτων, ο Στέφανο Λοβέρα υπεύθυνος ηλεκτρονικών και άλλοι. Ο κωδικός του νέου κινητήρα είναι 059/3.

Στην αίθουσα που γίνονταν η παρουσίαση βρίσκονταν πολλά σημαντικά ιστορικά μονοθέσια της Ferrari, με σταρ της βραδιάς το μονοθέσιο του 1953 που είχε επιπλέον αγωνιστεί στα 500 μίλια της Ινδιανάπολης.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr