ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Επιστρέφει το Ford Capri!

  • Θα βασίζεται στο ολοκαίνουριο Focus
  • Άκαμπτο πλαίσιο και νέοι κινητήρες
  • Υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης 1,6 lt
  • Ιπποδύναμη 148 PS και 178 PS


Το Ford Capri επιστρέφει ως 3θυρο hatchback το 2010. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θα βασίζεται στο ολοκαίνουριο Focus και θα αποτελεί τον ανταγωνιστή του VW Scirocco, αλλά και του Renault Megane Coupe. Όπως διακρίνετε και από το σχεδιο που σας αποκαλύπτουμε, το νέο μοντέλο διαθέτει αρκετές ομοιότητες με το

  • Θα βασίζεται στο ολοκαίνουριο Focus
  • Άκαμπτο πλαίσιο και νέοι κινητήρες
  • Υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης 1,6 lt
  • Ιπποδύναμη 148 PS και 178 PS


Το Ford Capri επιστρέφει ως 3θυρο hatchback το 2010. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θα βασίζεται στο ολοκαίνουριο Focus και θα αποτελεί τον ανταγωνιστή του VW Scirocco, αλλά και του Renault Megane Coupe. Όπως διακρίνετε και από το σχεδιο που σας αποκαλύπτουμε, το νέο μοντέλο διαθέτει αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο Iosis Max, που αποκαλύφθηκε στη διεθνή έκθεση της Γενεύης.

Στα βασικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται τα μεγάλα σχιστοειδή LED φωτιστικά σώματα και η έντονα κεκλιμένη οροφή. Επίσης, ξεχωρίζουν οι μικροί πρόβολοι και οι τεράστιοι θόλοι με τους αντίστοιχα μεγάλους τροχούς αλουμινίου. Το επιθετικό ύφος του αυτοκινήτου συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, το οποίο διαθέτει διαχύτη και πελώρια φώτα LED.
Το νέο Ford Capri θα είναι και πρακτικό, όπως ισχυρίζεται η εταιρία. Θα προσφέρει αρκετό χώρο για τους επιβάτες, ενώ θα έχει και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Το εσωτερικό θα είναι παρεμφερές με το πεντάθυρο Focus και ο εξοπλισμός ιδιαίτερα πλούσιος. Uα διατίθεται ακόμα και κάμερα παρκαρίσματος.



Περνώντας στα μηχανικά μέρη, οι πηγές μας αναφέρουν πως το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο θα συνδυάζεται με της νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες EcoBoost 1,6 lt, οι οποίοι θα αποδίδουν 148 PS και 178 PS. Επίσης, θα προσφέρονται και πετρελαιοκινητήρες 1,6 lt TDCi με 128 PS και 2,0 lt με 168 PS και 197 PS.
Η κορυφαία έκδοση του Capri θα εφοδιάζεται με νέο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα EcoBoost με 200 PS και όχι με τον πιο «διψασμένο» για βενζίνη 5κύλινδρο 2,5άρη από το Focus ST και RS, που ίσως περίμεναν κάποιοι.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr