Οι Πρωταθλητές των crash tests
16.01.2014
09:26
Το ευρωπαϊκό κοινό λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του τα αποτελέσματα από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Ο ανεξάρτητος οργανισμός έχει δείξει ότι δε… χαρίζεται στους κατασκευαστές, καθιερώνοντας όλο και πιο αυστηρά κριτήρια. Το έτος που μόλις αποχαιρετήσαμε υπέβαλε σε δοκιμές 33 μοντέλα από 7 διαφορετικές κατηγορίες.
Κάνοντας απολογισμό του 2013, ο Euro NCAP ανακοίνωσε τα κορυφαία αυτοκίνητα ανά κατηγορία.
Υπενθυμίζεται ότι η συνολική βαθμολογία και τα αστέρια που αποσπά κάθε μοντέλο προέρχονται από την επίδοσή του στις τέσσερις κατηγορίες: προστασία επιβατών, προστασία παιδιών, προστασία πεζών και συστήματα ασφαλείας.
Στην κατηγορία των σουπερμίνι κορυφαία βαθμολογία εξασφάλισε το ηλεκτρικό Renault ZOE. Στα μικρά οικογενειακά το Qoros 3 Sedan. Μάλιστα, το κιζένικο μοντέλο είχε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα το 2013, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Στα μεγάλα οικογενειακά το υβριδικό Lexus IS 300h, στα μικρά πολυμορφικά τα Kia Carens και Ford Tourneo Connect, στα μικρά off road το Jeep Cherokee και στα πολυτελή αυτοκίνητα η Maserati Ghibli.
Το 2014 οι δοκιμές του Euro NCAP θα επεκταθούν και σε συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, όπως αυτόνομη πέδηση ή διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας. Με αυτόν τον τρόπο «αναγκάζονται» οι κατασκευαστές να τα περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων τους.
Κάνοντας απολογισμό του 2013, ο Euro NCAP ανακοίνωσε τα κορυφαία αυτοκίνητα ανά κατηγορία.
Υπενθυμίζεται ότι η συνολική βαθμολογία και τα αστέρια που αποσπά κάθε μοντέλο προέρχονται από την επίδοσή του στις τέσσερις κατηγορίες: προστασία επιβατών, προστασία παιδιών, προστασία πεζών και συστήματα ασφαλείας.
Στην κατηγορία των σουπερμίνι κορυφαία βαθμολογία εξασφάλισε το ηλεκτρικό Renault ZOE. Στα μικρά οικογενειακά το Qoros 3 Sedan. Μάλιστα, το κιζένικο μοντέλο είχε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα το 2013, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Στα μεγάλα οικογενειακά το υβριδικό Lexus IS 300h, στα μικρά πολυμορφικά τα Kia Carens και Ford Tourneo Connect, στα μικρά off road το Jeep Cherokee και στα πολυτελή αυτοκίνητα η Maserati Ghibli.
Το 2014 οι δοκιμές του Euro NCAP θα επεκταθούν και σε συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, όπως αυτόνομη πέδηση ή διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας. Με αυτόν τον τρόπο «αναγκάζονται» οι κατασκευαστές να τα περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr