

Σασί |
Από ανθρακόνημα |
|
Εμπρός ανάρτηση |
Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι στήριξης |
|
Πίσω ανάρτηση |
Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι ώσης |
|
Φρένα |
Δαγκάνες της (Brembo), δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα (Brembo) |
|
Κιβώτιο |
Ferrari 8τάχυτο από ανθρακόνημα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα, Συμπλέκτης από ανθρακόνημα |
|
Ηλεκτρονικά |
McLaren Electronic System |
|
ERS |
Ferrari |
|
Tιμόνι |
Sauber F1 Team |
|
Ελαστικά |
Pirelli |
|
Ζάντες |
OZ |
|
Διαστάσεις |
μήκος πλάτος ύψος (χωρίς την κάμερα) μετατρόχιο εμπρός μετατρόχιο πίσω |
5,300 mm 1,800 mm 950 mm 1,460 mm 1,416 mm |
Βάρος |
691 kg (με τον οδηγό αλλά χωρίς καύσιμο) |
Ferrari κινητήρας
Διάταξη |
V6 90° |
Κυβισμός |
1600 cc |
Διάμετρος κυλίνδρου |
80 mm |
Διαδρομή πιστονιού |
53 mm |
Βαλβίδες |
4 per cylinder |
Όριο περιστροφής |
15,000 rpm |
Υπερτροφοδότης |
Μονό turbo |
Ροή καυσίμου |
100 kg/h max |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
100 kg |
Πίεση άμεσου ψεκασμού |
500 bar |
Διαθέσιμοι κινητήρες ανά χρονιά/ανά οδηγό |
5 |
ERS SYSTEM |
|
Ενέργεια Μπαταρίας ανά γύρο |
4 Mjoule |
MGU-Kinetic ισχύς |
120 kW |
MGU-K όριο στροφών |
50,000 rpm |
MGU-Heat όριο στροφών |
12’000 rpm |