F1: Ιδού η νέα Sauber!
Η Ελβετική ομάδα έδωσε πριν λίγο στη δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου της μονοθεσίου. Η C33 θα κάνει ντεμπούτο στη Χερέθ μεθαύριο Τρίτη που ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.
Οδηγοί της θα είναι οι Άντριαν Σούτιλ (Νο 99) και Εστέμπαν Γκουτιέρεζ (Νο 21).
Ο Σούτιλ για πρώτη φορά στην καριέρα του στη F1, δε θα αγωνίζεται με την ομάδα της Force India (σ.σ: ή όπως αλλιώς λέγονταν στο παρελθόν) ενώ ο Γκουτιέρεζ παραμένει για 2η χρονιά στην Ελβετική ομάδα.
Σε ρόλο δοκιμαστών στην ομάδα βρίσκονται οι Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ που πέρυσι αγωνίζονταν για λογαριασμό της Caterham αλλά και ο νεαρός Ρώσος Σεργκέι Σιρότκιν που κάποια στιγμή ακούστηκε ότι θα ήταν αυτός οδηγός φέτος για την ελβετική ομάδα.
Η επικεφαλής της Sauber, Μονίσα Καλντεμπρόν δήλωσε: «Όπως πάντα, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τη θέση μας στη κατάταξη των κατασκευαστών. Όμως λόγω των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς, είναι αδύνατο να κάνουμε κάποια πρόβλεψη σχετικά με το επίπεδο ανταγωνιστικότητά μας. Αυτό θα γίνει ενδεχομένως στις πρώτες δοκιμές. Πάντα είναι ξεχωριστή η πρώτη φορά που το μονοθέσιο βγαίνει στην πίστα. Ελπίζω όλα να κυλήσουν ομαλά στη Χερέθ καθώς είναι η στιγμή που περιμένεις να δεις αλλά όλα πάνε καλά και το μονοθέσιο λειτουργεί σωστά. Και αποδεικνύεται αν κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση εδώ και μήνες. Φέτος έχουμε ένα συναρπαστικό οδηγικό δίδυμο. Από τη μία πλευρά έχουμε τον έμπειρο Adrian Sutil και χαίρομαι που έχουμε επιτέλους τη δυνατότητα να συνεργαστούμε. Από την άλλη, έχουμε τον Esteban Gutierrez, έναν ταλαντούχο νεαρό οδηγό που αποτελεί μέλος της ομάδας μας εδώ και χρόνια. Αυτό θα τον βοηθήσει, σε μία χρονιά τόσων αλλαγών. Ελπίζω οι οδηγοί μας να εγκλιματιστούν γρήγορα με το μονοθέσιό μας, να μην έχουμε προβλήματα αξιοπιστίας και σε συνεργασία με τους οδηγούς μας, να το εξελίξουμε όσο γίνεται περισσότερο».
Νέο αίμα στη Sauber o Άντριαν Σούτιλ, ο Γερμανός μίλησε για τη νέα σελίδα στην καριέρα του: «Πάντα στόχος μου είναι να βελτιώνομαι. Η καλύτερη σεζόν μου ήταν το 2011 όταν ολοκλήρωσα τη σεζόν στην ένατη θέση της βαθμολογίας, ο ρεαλιστικός μου λοιπόν στόχος είναι να τη βελτιώσω. Είναι όμως νωρίς και είναι αδύνατο να κάνουμε προβλέψεις. Πέρασα πολύ χρόνο στο εργοστάσιο, όσο μπορούσα περισσότερο. Ήταν καλό που η συνεργασία μου με τη Sauber ξεκίνησε νωρίς, από τον Δεκέμβριο. Είχα χρόνο να προετοιμαστώ αλλά και να εγκλιματιστώ στην ομάδα, να μάθω όλα τα νέα πρόσωπα. Ήδη νιώθω πολύ άνετα στις τάξεις της Sauber».
Για τον Γκουτιέρεζ, αυτή θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη σεζόν ως επίσημος οδηγός: «Η αδρεναλίνη είναι στα ύψη και ανυπομονώ για τη νέα σεζόν. Νομίζω πως οι νέοι κανονισμοί θα δώσουν νέο ενδιαφέρον. Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά αλλά στο τέλος της ημέρας, αγαπάμε αυτό που κάνουμε και μας αρέσουν οι προκλήσεις. Θέλω να αποκτήσω ηγετικό ρόλο στην ομάδα. Είναι η δεύτερη σεζόν μου εδώ και αυτό θα με βοηθήσει πολύ. Θέλω να κάνω το επόμενο βήμα και έχω πλέον διαφορετική προσέγγιση - είμαι έτοιμος για μάχες! Προετοιμάστηκα σκληρά το χειμώνα, ανέλυσα και αξιολόγησα όλα όσα έγιναν στην πρώτη μου σεζόν και ελπίζω να εκμεταλλευτώ αυτή την εμπειρία για να έχω ένα καλύτερο 2014».
Sauber C33-Ferrari – Τεχνικές προδιαγραφές
Σασί |
Από ανθρακόνημα |
|
Εμπρός ανάρτηση |
Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι στήριξης |
|
Πίσω ανάρτηση |
Διπλά ψαλίδια, εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες (Sachs Race Engineering) ράβδοι ώσης |
|
Φρένα |
Δαγκάνες της (Brembo), δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα (Brembo) |
|
Κιβώτιο |
Ferrari 8τάχυτο από ανθρακόνημα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα, Συμπλέκτης από ανθρακόνημα |
|
Ηλεκτρονικά |
McLaren Electronic System |
|
ERS |
Ferrari |
|
Tιμόνι |
Sauber F1 Team |
|
Ελαστικά |
Pirelli |
|
Ζάντες |
OZ |
|
Διαστάσεις |
μήκος πλάτος ύψος (χωρίς την κάμερα) μετατρόχιο εμπρός μετατρόχιο πίσω |
5,300 mm 1,800 mm 950 mm 1,460 mm 1,416 mm |
Βάρος |
691 kg (με τον οδηγό αλλά χωρίς καύσιμο) |
Ferrari κινητήρας
Διάταξη |
V6 90° |
Κυβισμός |
1600 cc |
Διάμετρος κυλίνδρου |
80 mm |
Διαδρομή πιστονιού |
53 mm |
Βαλβίδες |
4 per cylinder |
Όριο περιστροφής |
15,000 rpm |
Υπερτροφοδότης |
Μονό turbo |
Ροή καυσίμου |
100 kg/h max |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
100 kg |
Πίεση άμεσου ψεκασμού |
500 bar |
Διαθέσιμοι κινητήρες ανά χρονιά/ανά οδηγό |
5 |
ERS SYSTEM |
|
Ενέργεια Μπαταρίας ανά γύρο |
4 Mjoule |
MGU-Kinetic ισχύς |
120 kW |
MGU-K όριο στροφών |
50,000 rpm |
MGU-Heat όριο στροφών |
12’000 rpm |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr