F1: Δοκιμές εξέλιξης, Χερέθ 3η μέρα (upd)!
Τη στιγμή που τα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes και Ferrari έχουν μια φυσιολογική ροή και εξέλιξη στις δοκιμές Red Bull, Toro Rosso και Caterham δεν μπορούν να βρουν ρυθμό.
Την ίδια στιγμή ο Φελίπε Μάσα αν και πέρασε πρωί - πρωί από τα πιτ της Ferrari να πει ένα "γειά" έπιασε δουλειά πίσω από το τιμόνι της Williams.
Το θέμα της ημέρας ήταν φυσικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρες Renault. Ο λόγος για τις Red Bull, Toro Rosso, Caterham καθώς η Lotus λείπει από την Χερέθ. Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί όσον αφορά στον κατασκευαστή, (Renault) στο χώρο αποθήκευσης ενέργειας στο Energy Store. Αυτό δε σημαίνει πως παράλληλα οι προαναφερθείσες ομάδες δεν αντιμετωπίζουν πλείστα άλλα προβλήματα.
Ο Φερνάντο Αλόνσο οδήγησε για πρώτη φορά σήμερα την F14T.
Το πρωί ο Μπάτον ήταν ταχύτερος, μάλιστα ο Βρετανός τόνισε πως το φετινό μονοθέσιο της McLaren δεν έχει τα προβλήματα ισορροπίας κρατήματος που αντιμετώπιζαν με το περσινό. Πιθανόν είναι νωρίς ακόμη για να πει κανείς με σιγουριά κάτι τέτοιο ειδικά εφόσον οι χρόνοι απέχουν τόσο από τους περσινούς.
Σήμερα χρησιμοποιήθηκε τόσο η μέση όσο και η σκληρή γόμα της Pirelli, τα χαρακτηριστικά των οποίων ταιριάζουν με την πίστα της Χερέθ. Οι ταχύτεροι χρόνοι της McLaren τόσο στα χέρια του Μπάτον όσο και στα χέρια του Μάγκνουσεν έγιναν με τη μέση γόμα. Οι Αλόνσο, Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ και Σούτιλ προκάλεσαν την διακοπή της διαδικασίας. Ο Σούτιλ τράκαρε τη Sauber στην πρώτη μέρα δοκιμών του με την Ελβετική ομάδα. Στη Red Bull για 3η συνεχή μέρα δεν κατάφεραν να κάνουν δοκιμές. Ο Ρικιάρντο βγήκε στην πίστα και αμέσως είδε την RB10 να καπνίζει. Σταμάτησε και επέστρεψε άπραγος στα πιτ κοιτώντας την RB10 να μεταφέρεται με γερανό.
Αν ξεχωρίζει κάποια από τις ομάδες μεσαίου βεληνεκούς μέχρι στιγμής αυτή είναι η Williams. Η βρετανική ομάδα δείχνει σταθερή έβαλε αρκετούς γύρους σήμερα και στα χέρια του Μάσα πέτυχε το δεύτερο χρόνο ημέρας.
O Φελίπε Μάσα συζητά με τον τεχνικό διευθυντή της Williams, Πατ Σίμοντς.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m23.276s 52 |
2. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m23.700s +0.424s 47 |
3. Lewis Hamilton Mercedes 1m23.952s +0.676s 62 |
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.030s +1.754s 40 |
5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.495s +2.219s 58 |
6. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m26.096s +2.820s 17 |
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m29.915s +6.639s 30 |
8. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m30.161s +6.885s 34 |
9. Robin Frijns Caterham-Renault Δε χρονομετρήθηκε - 10 |
10. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault Δε χρονομετρήθηκε - 3 |
11. Max Chilton Marussia-Ferrari Δε χρονομετρήθηκε - 5 |
Οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Ο Λιούις Χάμιλτον πρωί - πρωί με την W05 στην πίστα.
Ο Σούτιλ θα συνεχίσει και αύριο τις δοκιμές για την Sauber.
Ο Χάμιλτον από την πλευρά του ήταν ο πιο δραστήριος σήμερα στην πίστα της Χερέθ συμπληρώνοντας 62 γύρους: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι αυτή τη στιγμή γιατί η ομάδα έδειξε τις δυνάμεις της. Παρά το πρόβλημα που είχαμε την πρώτη μέρα συμπληρώσαμε 97 γύρους χτες και 62 σήμερα αξίζουν όλοι συγχαρητήρια. Το να είμαστε αξιόπιστοι σ’ αυτό το στάδιο είναι καθοριστικής σημασίας και κάθε γύρος είναι πολύτιμος. Νιώθω πολύ θετικά μετά απ’ αυτά τα τεστ και κάθε μέρα κάνουμε ένα βήμα μπροστά στην πίστα. Όμως υπάρχουν ακόμη πολλές προκλήσεις μπροστά μας».
Η Mercedes W05 έμεινε από μετάδοση σήμερα όμως μέχρι τώρα έχει συμπληρώσει 783km δοκιμών, περισσότερα από κάθε άλλο μονοθέσιο.
ΟΝτανιέλ Ριακιάρντο πρόλαβε να συμπληρώσει μόλις τρεις γύρους, χωρίς μάλιστα να σημειώσει χρόνο, πριν η RBR αποφασίσει να αποσύρει το μονοθέσιο της επιδιώκοντας να βρει «γιατρειά» στα προβλήματα, ώστε να είναι ετοιμοπόλεμο για την τελευταία ημέρα δοκιμών, για να καλύψει έτσι το χαμένο έδαφος.
Μιλώντας σχετικά ο μηχανικός Άντι Ντάμραμ τόνισε: «Δυστυχώς τα μέτρα που λάβαμε χθες, έλυσαν μονάχα μερικώς το πρόβλημα και κρίναμε συνετό να σταματήσουμε τις δοκιμές και να ψάξουμε ενδελεχώς για οριστική λύση. Προφανώς δεν είναι ευχάριστη κατάσταση για την ομάδα, είμαστε όμως καλοί στο να ανακάμπτουμε. Είμαι σίγουρος πως θα λύσουμε τα προβλήματα μας».
Τα προβλήματα της Red Bull δεν αφορούν μόνο στο χώρο αποθήκευσης ενέργειας της Renault αλλά εντοπίζονται κυρίως σε θέματα υπερθέρμανσης που προφανώς οφείλονται και στην επιθετική σχεδίαση της RB10.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr