To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
McLaren: Καινοτομία στην πίσω ανάρτηση!
McLaren: Καινοτομία στην πίσω ανάρτηση!
Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι φετινοί κανονισμοί έχουν αποκλείσει τη χρήση του μικρού πτερυγίου κάτω από την κεντρική πίσω αεροτομή.
Η McLaren MP4/29 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο τις δυο από τις τρεις μέρες μέχρι τώρα στη Χερέθ. Μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο χτες πέτυχε ο ρούκι Κέβιν Μάγκνουσεν που στην πρώτη του επαφή με το Βρετανικό μονοθέσιο και τη συγκεκριμένη πίστα ήταν ταχύτερος όλων. Μπορεί ο νεαρός Δανός να θέλησε χτες να υποβαθμίσει το γεγονός με δηλώσεις του αλλά γεγονός παραμένει πως η McLaren έχει ένα αξιόλογο μονοθέσιο φέτος που δείχνει ανταγωνιστικό και σε καμία περίπτωση δε βαδίζει στα χνάρια του περσινού. Φυσιολογικά λοιπόν έχει μπει στο μικροσκόπιο των αντιπάλων της.
Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι φετινοί κανονισμοί έχουν αποκλείσει τη χρήση του μικρού πτερυγίου κάτω από την κεντρική πίσω αεροτομή. Το κόκκινο βέλος δείχνει το εν λόγω πτερύγιο στην φωτογραφία πιο κάτω. Ο ρόλος του ήταν κυρίως να κατευθύνει τον αέρα προς τα κάτω ώστε να βελτιώνει τη ροή στην έξοδο του διαχύτη και κατ’ επέκταση την απόδοση του διαχύτη. Η απαγόρευσή του φέτος σε συνδυασμό με την οριοθέτηση της θέσης των εξατμίσεων έχει περιορίσει πολύ τις επιλογές των αεροδυναμιστών που θέλουν να εκμεταλλευτούν την ενέργεια των καυσαερίων.
Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι φετινοί κανονισμοί έχουν αποκλείσει τη χρήση του μικρού πτερυγίου κάτω από την κεντρική πίσω αεροτομή. Το κόκκινο βέλος δείχνει το εν λόγω πτερύγιο στην φωτογραφία πιο κάτω. Ο ρόλος του ήταν κυρίως να κατευθύνει τον αέρα προς τα κάτω ώστε να βελτιώνει τη ροή στην έξοδο του διαχύτη και κατ’ επέκταση την απόδοση του διαχύτη. Η απαγόρευσή του φέτος σε συνδυασμό με την οριοθέτηση της θέσης των εξατμίσεων έχει περιορίσει πολύ τις επιλογές των αεροδυναμιστών που θέλουν να εκμεταλλευτούν την ενέργεια των καυσαερίων.
Στη McLaren είχαν μια εντυπωσιακή ιδέα να διαμορφώσουν έτσι τα μπράτσα της πίσω ανάρτησης ώστε να έχουν σαφή αεροδυναμικό πλεονέκτημα. Εικάζουμε πως η συγκεκριμένη διαμόρφωση (κόκκινα βέλη) βελτιώνει την απόδοση του διαχύτη. Λειτουργώντας ως αεροφράκτης εκεί επιβραδύνεται ο αέρας και μεγαλώνει η διαφορά ροής ταχυτήτων με τον αέρα που εξέρχεται από το κάτω μέρος και το διαχύτη. Η εν λόγω διάταξη είναι πιθανόν πιο αποδοτική στις χαμηλές και μέσες ταχύτητες.
Ήδη κάποια από τις αντιπάλους της McLaren έθεσε στη FIA το ερώτημα κατά πόσο αυτή η σχεδίαση είναι σύννομη. Η Διεθνής Ομοσπονδία ξεκαθάρισε πως τη θεωρεί νόμιμη. Μένει να δούμε αν θα έχουμε ενστάσεις στον πρώτο αγώνα ενώ αν όντως επιβεβαιωθεί η νομιμότητά της μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο ότι θα την αντιγράψουν και οι υπόλοιπες ομάδες.
Ήδη κάποια από τις αντιπάλους της McLaren έθεσε στη FIA το ερώτημα κατά πόσο αυτή η σχεδίαση είναι σύννομη. Η Διεθνής Ομοσπονδία ξεκαθάρισε πως τη θεωρεί νόμιμη. Μένει να δούμε αν θα έχουμε ενστάσεις στον πρώτο αγώνα ενώ αν όντως επιβεβαιωθεί η νομιμότητά της μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο ότι θα την αντιγράψουν και οι υπόλοιπες ομάδες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα