Οι πρωταθλητές δεν ξεκίνησαν με το δεξί τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Η RB10 έχει μείνει επί 3 μέρες καθηλωμένη στο γκαράζ και τα πράγματα δε φαίνεται ότι μπορεί ν’ αλλάξουν σήμερα.
Τάκης Πουρναράκης
Όπως προκύπτει από τις αναλύσεις που γίνονται στη Χερέθ, η Αυστριακή ομάδα αντιμετωπίζει πολλά διαφορετικά προβλήματα. Το θέμα με τον αποθηκευτικό χώρο ενέργειας (Energy Store) της Renault επιλύθηκε με αλλαγές στην καλωδίωση. Όμως αυτό δημιούργησε μια σειρά από άλλα θέμα στο λογισμικό και στη συνδεσμολογία των ηλεκτροκινητήρων. Εκτός αυτού όμως είναι σαφές πως η επιθετική σχεδίαση δια χειρός Άντριαν Νιούι της RB10 προκαλεί προβλήματα υπερθέρμανσης στα περιφερειακά συστήματα της μονάδας ισχύος.
Κλείσιμο
Μιλώντας σχετικά χτες ο Ντανιέλ Ρικιάρντο τόνισε: «Θα χρειαστεί να πάμε πίσω στο εργοστάσιο για να επιλύσουμε το θέμα. Όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν προσπαθούμε να βρούμε μια γρήγορη λύση επιτόπου. Για σχεδόν 36 ώρες προσπαθούμε να βγάλουμε το μονοθέσιο στην πίστα. Δεν είμαστε βέβαιοι πλέον. Ο Νιούι επέστρεψε εσπευσμένα στο εργοστάσιο και το σχεδιαστήριό του για να βρει μια λύση. Είναι σίγουρο πως θα βρει το επόμενο βήμα. Υπάρχει ακόμη χρόνος. Ακόμη κι αν πάμε στη Μελβούρνη όπως – όπως η σεζόν είναι μεγάλη. Η ομάδα ξέρει τι χρειάζεται για να κερδίσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό».
Η RB10 χτες στη Χερέθ με προβλήματα υπερθέρμανσης.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.