F1: Χερέθ, τελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης!

Ο καιρός σήμερα ήταν βροχερός στην Νότια Ισπανία και την πίστα της Χερέθ αυτό όμως δεν εμπόδισε ομάδες – πιλότους και μηχανικούς να εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες που τους δόθηκαν.

Ο Μάσα συνέχισε τις δοκιμές για λογαριασμό της Williams, ο Κομπαγιάσι έπιασε δουλειά για τη Caterham όπως και ο Κβιάτ για την Toro Rosso. Ο νεαρός Ρώσος πιλότος αντικατέστησε τον Ντανιέλ Ρικιάρντο που πλέον αγωνίζεται για τη Red Bull.


Η Αυστριακή ομάδα έχει σημαντικά προβλήματα με την ψύξη της μονάδας ισχύος.
Προβλήματα που δεν λύνονται επί τόπου, εξ’ ου και η πρόωρη αποχώρηση του τεχνικού επιτελείου της ομάδας από την πίστα προς το Μίλτον Κέινς όπου καλούνται τώρα να βρουν τρόπους και συμβιβασμούς ώστε να επιλύσουν το πρόβλημα χωρίς να επηρεαστεί πολύ η απόδοση της RB10. Η ομάδα ολοκλήρωσε πρόωρα τη σημερινή μέρα και ανακοίνωσε ότι πλέον στρέφει την προσοχή της στο Μπαχρέιν και τη δεύτερη περίοδο δοκιμών εξέλιξης που αρχίζει στις 19/2.

Στο αντίποδα η ομάδα της Mercedes συνέχισε να εντυπωσιάζει
με την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα της W05 που το πρωί συμπλήρωσε 91 γύρους κάνοντας προσομοίωση αγώνα σε βρεγμένο οδόστρωμα.



Το βρεγμένο οδόστρωμα το πρωί οριοθέτησε το ρυθμό των μονοθεσίων

Μιλώντας για τα φετινά μονοθέσια ο Νίκο Ρόσμπεργκ είπε: «Δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά από τα περσινά. Είναι πιο βαριά μου θυμίζουν τα περσινά στην αρχή του αγώνα που ήταν φορτωμένα καύσιμα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι μειωμένη, ο κινητήρας διαφορετικός και οι σχέσεις του κιβωτίου μακρύτερες. Εκεί που κατέβαζες 1η σ’ ένα πέταλο τώρα περνάς με 3η». Αρκετοί οδηγοί όπως ο Σούτιλ τονίζουν πως ο κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να εξαντλεί κανείς το όριο των στροφών: « Δε χρειάζεται πλέον να πλησιάζεις το όριο περιστροφής. Έχουμε 8 σχέσεις και ποτέ δε φτάνεις στον κόφτη στο τέλος της ευθείας. Μ’ αυτές τις σχέσεις μπορεί να πιάσεις τα 400km/h είναι πολύ διαφορετικά από πέρυσι που ο κινητήρας δούλευε ουσιαστικά μόνο από τις 15 – 18 χιλιάδες στροφές».

To απόγευμα ο Χάμιλτον πήρε το τιμόνι από το Ρόσμπεργκ και συνέχισε τους γύρους για λογαριασμό της Γερμανικής ομάδας. O Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε 188 γύρους στις 4 μέρες δοκιμών ενώ ο Χάμιλτον μέχρι τη στιγμή που ανέλαβε είχε μόνο 80 έδωσε αμέσως την εξήγηση η Mercedes.



O Φελίπε Μάσα δηλώνει ευχαριστημένος από τη Williams.


Είδηση της ημέρας και η παρουσία της Marussia στην πίστα.
Η μικρή ομάδα που καθυστέρησε 2 μέρες να φέρει το μονοθέσιο της στη Χερέθ παρουσίασε ένα συμβατικό σχέδιο χωρίς εξάρσεις και δείχνει να έχει βρει έναν τρόπο να αντιμετωπίσει τα συνήθη προβλήματα που απαντώνται αυτές τις μέρες στις ομάδες.



Η Marussia με τον Ζουλς Μπιανσί πίσω από το τιμόνι σήμερα στην πίστα της Χερέθ.

To απόγευμα η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και η χρήση των στεγνών ελαστικών της Pirelli οδήγησε σε πιο ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο δοκιμαστής της Force India, Ντάνιελ Ζουκαντέλα πέτυχε έναν εντυπωσιακό χρόνο με την πολύ μαλακή γόμα. Ταχύτερος όλων ο Φελίπε Μάσα που έφερε την Williams στην κορυφή των χρόνων την τελευταία μέρα της πρώτης περιόδου δοκιμών. Ο νεαρός Κέβιν Μάγκνουσεν έκανε απανωτά τετακέ με την McLaren στην προσπάθειά του να βρει τα όρια της ΜΡ4/29 στο οδόστρωμα που στέγνωνε.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος            Ομάδα                 Χρόνος    Διαφορά Γύροι

 1. Felipe Massa        Williams-Mercedes     1m28.229s           86

 2. Fernando Alonso     Ferrari               1m29.145s  +0.916s  115

 3. Daniel Juncadella   Force India-Mercedes  1m29.457s  +1.228s  81

 4. Kevin Magnussen     McLaren-Mercedes      1m30.806s  +2.577s  110

 5. Lewis Hamilton      Mercedes              1m30.822s  +2.593s  41

 6. Jules Bianchi       Marussia-Ferrari      1m32.222s  +3.993s  25

 7. Adrian Sutil        Sauber-Ferrari        1m36.571s  +8.342s  69

 8. Nico Rosberg        Mercedes              1m36.951s  +8.722s  91

 9. Kamui Kobayashi     Caterham-Renault      1m43.193s  +14.964s 54

10. Daniil Kvyat        Toro Rosso-Renault    1m44.016s  +15.787s  9

11. Daniel Ricciardo    Red Bull-Renault      1m45.374s  +17.145s  7

Δύσκολα θα μπορούσε να μαντέψει κανείς ακόμη και ο πιο φανατικός οπαδός του Ντανιέλ Ρικιάρντο ότι ο Αυστραλός πιλότος θα είχε τέτοιο σουξέ στο ντεμπούτο του στη Red Bull. Ο 25χρονος βρέθηκε περικυκλωμένος από δεκάδες δημοσιογράφους, κάμερες και μικρόφωνα καθώς το ενδιαφέρον για τα προβλήματα της Red Bull, χτυπάει κόκκινο: "Έχουμε ακόμη χρόνο, υπάρχουν μερικές βδομάδες μπροστά μας και όλοι ξέρουμε πόσο ικανά για σκληρή δουλειά είναι τα στελέχη της ομάδας μας. Πιθανόν όσα ακούγονται να είναι μεγαλύτερα απ' όσα βιώνουμε στην πραγματικότητα". 



Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο στα πάντοκ της Χερέθ περικυκλωμένος από δημοσιογράφους.


Η Ferrari εντυπωσίασε συμπληρώνοντας στα χέρια του Αλόνσο τριψήφιο αριθμό  γύρων (115 γύροι) κινούμενη χωρίς προβλήματα και σε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό. Μαζί με τη Mercedes η Ιταλική ομάδα δικαιώνει όσους τονίζουν πως οι εργοστασιακές ομάδες έχουν προβάδισμα στο packaging της ιδιαίτερα σύνθετης και απαιτητικής σε ψύξη μονάδας ισχύος. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr