Ράλλυ Ακρόπολις: Συνοδηγούμε στο Fabia S2000 του Λ.Αθανασούλα!
- Ο Έλληνας οδηγός στοχεύει σε μια καλή εμφάνιση στο PWRC
- Όπλο του ένα ολοκαίνουργιο αγωνιστικό το Skoda Fabia S2000
- Είχαμε την ευκαιρία να συνοδηγήσουμε μαζί του και αναφέρουμε…
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετέχει φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Skoda Fabia S2000. Ο εθνικός μας αγώνας που προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ξεκινά την ερχόμενη Παρασκευή, φέτος έχει έδρα το Λουτράκι. Το service Park βρίσκεται δίπλα στο Καζίνο.
Το αυτοκίνητο που θα χρησ
- Ο Έλληνας οδηγός στοχεύει σε μια καλή εμφάνιση στο PWRC
- Όπλο του ένα ολοκαίνουργιο αγωνιστικό το Skoda Fabia S2000
- Είχαμε την ευκαιρία να συνοδηγήσουμε μαζί του και αναφέρουμε…
Ο Λάμπρος Αθανασούλας θα συμμετέχει φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Skoda Fabia S2000. Ο εθνικός μας αγώνας που προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ξεκινά την ερχόμενη Παρασκευή, φέτος έχει έδρα το Λουτράκι. Το service Park βρίσκεται δίπλα στο Καζίνο.
Το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει ο Λάμπρος Αθανασούλας τώρα κάνει τα πρώτα του βήματα στους αγώνες. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόκειται για την πρώτη ιδιωτική συμμετοχή στο Π.Π.Ρ.
To Fabia S2000 έχει δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.000cc, απόδοσης 270PS, είναι τετρακίνητο έχοντας δυο μηχανικά διαφορικά και ένα κεντρικό συνεκτικού τύπου όπως και κιβώτιο 6 σχέσεων X trac. Το μεταξόνιο του έχει μήκος 2486mm ήτοι είναι 15 πόντους κοντύτερο από το θεωρητικά βέλτιστο.
Ο Έλληνας οδηγός είχε σήμερα την πρώτη του επαφή στα Εξαμίλια στο shakedown του PWRC. Αρχικά προβληματίστηκε με την ρύθμιση της ανάρτησης το αυτοκίνητο παρουσίαζε έντονες βυθίσεις στο φρενάρισμα ενώ είχε και υπερστροφικές τάσεις στο άφημα του γκαζιού στα κατηφορικά κομμάτια.
Αμέσως μετά καθίσαμε δίπλα του για μια σύντομη βόλτα και πραγματικά ο Λάμπρος μας εντυπωσίασε με το ρυθμό, το άψογο κοντρόλ του αυτοκινήτου και το πόσο πιο φαρδύ «βλέπει» το δρόμο σε σχέση μ’ έναν κοινό θνητό. Το Fabia έχει ανάρτηση που διαβάζει – απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξαίρετο σε κλιμάκωση αίσθηση και αποτελεσματικότητα κιβώτιο και το πιο απίστευτο έναν γραμμικό – ροπάτο κινητήρα που τραβά ομοιόμορφα σε όλο το εύρος στροφών. Θα πίστευε κανείς με βάση το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ότι ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να διατηρεί τις στροφές ψηλά, αλλά σήμερα τουλάχιστον δε φάνηκε να είναι απολύτως απαραίτητο αυτό.
Ευχόμαστε ολόψυχα στο Λάμπρο Αθανασούλα «καλή τύχη» στο Ράλλυ Ακρόπολις. Όλα τα άλλα τα έχει…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr