Κέβιν Μάγκνουσεν, το νέο αστέρι της F1!

Ο 21χρονος Δανός γιός του Ίαν Μάγκνουσεν και μέλος της ακαδημίας νέων οδηγών της McLaren εντυπωσίασε στην πρεμιέρα του πίσω από το τιμόνι της MP4/29.

Η βρετανική ομάδα επέλεξε την προώθηση του Μάγκνουσεν σε ρόλο οδηγό σταματώντας άκομψα τη συνεργασία της με το Σέρτζιο Πέρεζ. Ο Μεξικάνος που κάθε άλλο παρά κακός οδηγός είναι, έχει και την σημαντική οικονομική στήριξη χορηγών με έδρα τη χώρα του. Τελικά ο Πέρεζ οδηγεί φέτος για τη Force India ενώ ο Μάγκνουσεν δείχνει μέχρι στιγμής να δικαιώνει αυτούς που ποντάρουν στο ταλέντο του. Ο Δανός πιλότος παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στον επίσημο διαδυκτιακό τόπο της F1.

Το πρωτάθλημα ξεκινά σε 36 μέρες, νιώθεις πανικό, έξαψη ή το αντιμετωπίζεις ήρεμα;
Αυτό που έχει σημασία είναι να επικεντρώσεις την προσπάθειά σου σ’ αυτό που είναι υλοποιήσιμο και εφικτό. Δε χρειάζεται πανικός, αντίθετα πρέπει να αξιοποιήσω το χρόνο μου παραγωγικά ώστε να πάω στη Μελβούρνη όσο καλύτερα προετοιμασμένος γίνεται. Όπως είναι φυσικό ποτέ δεν αισθάνεσαι τέλεια προετοιμασμένος αλλά κάποια στιγμή σταματάς την προπόνηση και αγωνίζεσαι. Ο Μπάτον μου είπε ότι ακόμη μαθαίνει και έχει τρέξει σε 250GP. Ελπίζω να μάθω όσα περισσότερα μπορώ απ’ αυτόν και να συνεχίσω να μαθαίνω.

Μίλησέ μας για την προετοιμασία σου;
Ζω στην έδρα της McLaren στο Γουόκινγκ και βρίσκομαι κάθε μέρα στο εργοστάσιο. Χρησιμοποιώ το γυμναστήριο που βρίσκεται εκεί υπό την επίβλεψη του προπονητή μου Άντι Βιερούγια και οδηγώ στον προσομοιωτή όσο συχνά μπορώ. Έχω πάρει το θέμα σοβαρά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον αριθμό των γύρων που συμπλήρωσα την προηγούμενη βδομάδα. Χρειάζεται επίσης προσοχή να μην το παρακάνεις με την προπόνηση και να προετοιμαστείς σε ανάλογο επίπεδο και ψυχολογικά.



Σου δόθηκε μια μοναδική ευκαιρία…

Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό, σίγουρα ακόμη δε το έχω συνειδητοποιήσει πλήρως. Όταν μπήκα την προηγούμενη Πέμπτη για πρώτη φορά στο μονοθέσιο αισθανόμουν λίγο περίεργα. Δεν υπάρχουν δεδομένα στον κόσμο μας, οπότε τώρα πρέπει να δουλέψω σκληρά για το προνόμιο που μου δόθηκε να είμαι οδηγός F1. Όση δουλειά έχω ρίξει ως τώρα ήταν απλά αρκετή για να με φέρει ως εδώ, τώρα πρέπει να δουλέψω περισσότερο για να παραμείνω με την αξία μου. Θέλω να δικαιώσω την πίστη της ομάδας σε μένα.

Διάλεξες τον αριθμό 20 στο μονοθέσιο, γιατί;
Το χρησιμοποιούσα όταν έτρεχα στα καρτ και πέρυσι στο πρωτάθλημα World Series by Renault 3.5 Championship. Οπότε αφού μου πάει καλά το διατήρησα για τον ίδιο λόγο ο Τζένσον κράτησε το 22 που χρησιμοποιούσε το 2009 όταν πήρε τον τίτλο. Μου αρέσει η ιδέα να διαλέγει τον αριθμό του ο κάθε οδηγός και θα προτιμούσα να αναγράφεται με μεγαλύτερα γράμματα στο μονοθέσιο.


Πως σου φάνηκε η ΜΡ4/29;
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Ένιωθα πως την ήλεγχα αυτό είναι καλό ξεκίνημα. Όσον αφορά στον ανταγωνιστικό ρυθμό θα πρέπει να περιμένουμε ως το Μπαχρέιν να δούμε που βρίσκονται οι υπόλοιποι. Είναι ευχάριστη στην οδήγηση έχει πολύ δύναμη και ροπή. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερη σημασία να ολοκληρώσεις ένα γύρο από το τι χρόνο έκανες…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr