F1: Η Honda ετοιμάζεται να μπει στο παιχνίδι!
08.02.2014
17:18
Όπως ίσως γνωρίζετε η Ιαπωνική εταιρεία έχει ανακοινώσει την πρόθεση επιστροφής της στη F1, σε συνεργασία με τη McLaren το 2015.
Στο παρελθόν οι δυο εταιρείες συνεργάστηκαν δρέποντας δάφνες και πρωταθλήματα. Η Honda στην ιστορία της ως κατασκευαστής κινητήρων F1, έχει πάρει 6 πρωταθλήματα συνεχόμενα μάλιστα από το 1986 έως και το 1991. Τα πρώτα δυο με τη Williams και τα επόμενα τέσσερα με τη McLaren. Τα μονοθέσια με κινητήρα Honda έχουν πετύχει 72 νίκες και έχουν εκκινήσει 77 φορές από την pole position. Οι 3 από αυτές τις νίκες ήρθαν ενώ η Honda συμμετείχε ως κατασκευαστής σασί στην F1, οι δυο το 1965 και η άλλη το 2006 με το Τζένσον Μπάτον. Η Honda αποχώρησε άδοξα από τη F1, στα τέλη του 2008 και η ομάδα που άφησε πίσω της μετονομάστηκε σε Brawn και έκανε το νταμπλ το 2009.
Στην Ιαπωνική εταιρεία προφανώς εξέτασαν τις αδυναμίες του προηγούμενου εγχειρήματος και αποφάσισαν να τις διορθώσουν. Όλα δείχνουν από τις μέχρι τώρα κινήσεις τους ότι έχουν μελετήσει πολύ σοβαρά το εγχείρημα. Καταρχάς η επιλογή του χρονικού σημείου επιστροφής, το 2015. Φέτος άλλαξαν οι τεχνικοί κανονισμοί στη F1, που πέρασε στη νέα εποχή με μονάδες ισχύος αποτελούμενες από δυο ηλεκτροκινητήρες και χώρο αποθήκευσης ενέργειας που αποδίδουν 160PS και ένα βενζινοκινητήρα υπερτροφοδοτούμενο 1.6lt απόδοσης 600PS.
Επιπλέον τα κιβώτια έγιναν 8τάχυτα +όπισθεν. Στο φετινό πρωτάθλημα συμμετέχουν 3 κατασκευαστές κινητήρων. H Renault που συνεργάζεται με τις Red Bull, Toro Rosso, Lotus, Caterham, η Ferrari που συνεργάζεται με Sauber, Marussia και φυσικά διαθέτει και δική της ομάδα και η Mercedes που εκτός από τη δική της ομάδα συνεργάζεται με Force India, McLaren, Williams.
Την επόμενη χρονιά (2015) η McLaren θα χρησιμοποιεί κινητήρα Honda και αυτή η συνεργασία θα είναι αποκλειστική. Φέτος ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει την ευκαιρία να μάθει από τα προβλήματα των άλλων και να εξελίξει τη δική του μονάδα ισχύος με άνεση χρόνου.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισε η Honda στο προηγούμενο εγχείρημά της, στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας ήταν η συνεργασία ανάμεσα στην έδρα της στην Ιαπωνία και στην έδρα της ομάδας στην Αγγλία. Σ' αυτή τη φάση οι Ιάπωνες αγόρασαν εγκαταστάσεις στο Μίλτον Κέινς πολύ κοντά σ' αυτές της Red Bull και όπως ανακοίνωσαν χτες το πρόγραμμά τους είναι να τεθούν σε λειτουργία πλήρως μέχρι τον Ιούνιο. Ταυτόχρονα η Ιαπωνική εταιρεία άλλαξε έδρα και στην Ιαπωνία μεταφέροντας τις εγκαταστάσεις της F1, στο Τοσίγκι (Σακούρα Σίτι).
Στην Ιαπωνική εταιρεία προφανώς εξέτασαν τις αδυναμίες του προηγούμενου εγχειρήματος και αποφάσισαν να τις διορθώσουν. Όλα δείχνουν από τις μέχρι τώρα κινήσεις τους ότι έχουν μελετήσει πολύ σοβαρά το εγχείρημα. Καταρχάς η επιλογή του χρονικού σημείου επιστροφής, το 2015. Φέτος άλλαξαν οι τεχνικοί κανονισμοί στη F1, που πέρασε στη νέα εποχή με μονάδες ισχύος αποτελούμενες από δυο ηλεκτροκινητήρες και χώρο αποθήκευσης ενέργειας που αποδίδουν 160PS και ένα βενζινοκινητήρα υπερτροφοδοτούμενο 1.6lt απόδοσης 600PS.
Επιπλέον τα κιβώτια έγιναν 8τάχυτα +όπισθεν. Στο φετινό πρωτάθλημα συμμετέχουν 3 κατασκευαστές κινητήρων. H Renault που συνεργάζεται με τις Red Bull, Toro Rosso, Lotus, Caterham, η Ferrari που συνεργάζεται με Sauber, Marussia και φυσικά διαθέτει και δική της ομάδα και η Mercedes που εκτός από τη δική της ομάδα συνεργάζεται με Force India, McLaren, Williams.
Την επόμενη χρονιά (2015) η McLaren θα χρησιμοποιεί κινητήρα Honda και αυτή η συνεργασία θα είναι αποκλειστική. Φέτος ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει την ευκαιρία να μάθει από τα προβλήματα των άλλων και να εξελίξει τη δική του μονάδα ισχύος με άνεση χρόνου.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισε η Honda στο προηγούμενο εγχείρημά της, στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας ήταν η συνεργασία ανάμεσα στην έδρα της στην Ιαπωνία και στην έδρα της ομάδας στην Αγγλία. Σ' αυτή τη φάση οι Ιάπωνες αγόρασαν εγκαταστάσεις στο Μίλτον Κέινς πολύ κοντά σ' αυτές της Red Bull και όπως ανακοίνωσαν χτες το πρόγραμμά τους είναι να τεθούν σε λειτουργία πλήρως μέχρι τον Ιούνιο. Ταυτόχρονα η Ιαπωνική εταιρεία άλλαξε έδρα και στην Ιαπωνία μεταφέροντας τις εγκαταστάσεις της F1, στο Τοσίγκι (Σακούρα Σίτι).
Στη λιτή ανακοίνωση της Honda αναφέρεται πως η εξέλιξη του νέας μονάδας ισχύος με τον turbo κινητήρα προχωρά ομαλά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr