Το αγωνιστικό και το... απλό WRX STI
07.03.2014
10:19
Το περίπτερο της Subaru φιλοξενεί την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του WRX STI, του κορυφαίου σε επιδόσεις μοντέλου της ιαπωνικής μάρκας με τις αγωνιστικές καταβολές.

Έχοντας κάτω από το καπό τον 4κύλινδρο boxer με τα 300 PS, δηλώνει έτοιμο να αποτελέσει την «απάντηση» της Subaru στα supercars.
O turbo των 2,5 lt. εμφανίζει τη μέγιστη ροπή των 41,5 kgm στις 4.000 rpm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ρυθμισμένο ειδικά για την περίσταση ώστε να προσφέρει πιο άμεσες αλλαγές. Πέρα από τον τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive και τα τρία διαφορικά, το νέο WRX STI εφοδιάζεται με σύστημα Active Torque Vectoring για περιορισμό της υποστροφής. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 41:59 σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.
Στη Γενεύη παρουσιάστηκε και η αγωνιστική παραλλαγή του αυτοκινήτου, η οποία θα λάβει μέρος τον Ιούνιο στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
O turbo των 2,5 lt. εμφανίζει τη μέγιστη ροπή των 41,5 kgm στις 4.000 rpm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ρυθμισμένο ειδικά για την περίσταση ώστε να προσφέρει πιο άμεσες αλλαγές. Πέρα από τον τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive και τα τρία διαφορικά, το νέο WRX STI εφοδιάζεται με σύστημα Active Torque Vectoring για περιορισμό της υποστροφής. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 41:59 σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.
Στη Γενεύη παρουσιάστηκε και η αγωνιστική παραλλαγή του αυτοκινήτου, η οποία θα λάβει μέρος τον Ιούνιο στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr