GP Αυστραλίας: Μηδενίστηκε ο Ρικιάρντο!

GP Αυστραλίας: Μηδενίστηκε ο Ρικιάρντο!

Ώρες μετά τους πανηγυρισμούς στο βάθρο ο 25χρονος Αυστραλός έμαθε πως χάνει τη 2η θέση γιατί ο αισθητήρας στιγμιαίας κατανάλωσης της FIA έδειχνε πως η μονάδα ισχύος της Renault ξεπερνούσε το όριο των 100kg/ώρα.

GP Αυστραλίας: Μηδενίστηκε ο Ρικιάρντο!
«Παράταση» είχε το Grand Prix Αυστραλίας με τα τελικά αποτελέσματα να αλλάζουν πέντε ώρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας. Η RB10 του Ρικιάρντο που τερμάτισε 2η αντιμετώπιζε πρόβλημα από την Παρασκευή με τον αισθητήρα ροής καυσίμου. Οι άνθρωποι της FIΑ τον άλλαξαν και τον επανατοποθέτησαν μετά τις δοκιμές. Στον αγώνα ο αισθητήρας έδειχνε πως η RB10 ξεπερνούσε το όριο στιγμιαίας κατανάλωσης. Οι άνθρωποι της FIA ενημέρωσαν την Red Bull η οποία βασιζόμενη στα δικά της δεδομένα ροής καυσίμου αρνήθηκε να μειώσει την στιγμιαία κατανάλωση κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Κλείσιμο
Η Red Bull Racing που ανέλπιστα είδε μετά τον πολύ δύσκολο για εκείνη χειμώνα, τον οδηγό της να τερματίζει δεύτερος, χάνει τους 18 βαθμούς αν και συνεχίζει να αναζητά το δίκιο της, καθώς κατέθεσε αμέσως ένσταση. Το σίριαλ λοιπόν, θα συνεχιστεί. Σύμφωνα με το άρθρο 5.1.4 των τεχνικών κανονισμών της Formula 1, ισχύει το προαναφερθέν όριο, που ελέγχεται από αισθητήρες της FIA τοποθετημένους στα μονοθέσια. Ο αποκλεισμός του Ρικιάρντο είχε ως αποτέλεσμα όσοι τον ακολουθούσαν να κερδίσουν από μία θέση. Έτσι ο Μάγκνουσεν είναι δεύτερος στο ντεμπούτο του, ο Μπάτον με την άλλη McLaren, 3ος ενώ το βαθμό της 10ης θέσης πήρε ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Force India.

Η Red Bull Racing κατέθεσε ένσταση επί της απόφασης των αγωνοδικών και αρμόδια να κρίνει οριστικά είναι η Ολομέλεια της FIA.

Η ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει: «Μετά την απόφαση της FIA πως η Infiniti Red Bull Racing παρέβη με τον μονοθέσιο Νο3 το άρθρο 3.2 των Αγωνιστικών Κανονισμών της Formula 1 καθώς και το άρθρο 5.1.4 των τεχνικών κανονισμών, η ομάδα ενημέρωσε τη FIA για την πρόθεσή της να ασκήσει αμέσως έφεση.  Όλο το τριήμερο υπήρξε αστάθεια και προβλήματα στον αισθητήρα μέτρησης της ροής καυσίμου, σε πολλές ομάδες. Εμείς αλλά και η Renault, θεωρούμε πως  το καύσιμο που κατέληξε στον κινητήρα, ήταν εναρμονισμένο με το γράμμα των κανονισμών».
Αν η Red Bull μπορέσει με στοιχεία τηλεμετρίας να αποδείξει του λόγου το αληθές δεν αποκλείεται να δικαιωθεί. Κάτι τέτοιο όμως πρακτικά φαντάζει δύσκολο σε πρώτη ανάλυση.



Ο Κρίστιαν Χόρνερ εξηγεί στους δημοσιογράφους τι ακριβώς συνέβη με τον αισθητήρα της RB10 του Ρικιάρντο.

Τα τελικά αποτελέσματα μετά το μηδενισμό του Ρικιάρντο διαμορφώθηκαν ως εξής:


Αποτελέσματα μετά το μηδενισμό του Ρικιάρντο:

 

Θέση Πιλότος            Ομάδα                  Χρόνος/Διαφορά

 1.  Nico Rosberg       Mercedes              1'32m58.710s

 2.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes          +26.777s

 3.  Jenson Button      McLaren-Mercedes          +30.027s

 4.  Fernando Alonso    Ferrari                   +35.284s

 5.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes         +47.639s

 6.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes      +50.718s

 7.  Kimi Raikkonen     Ferrari                   +57.675s

 8.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault      +1m00.441s

 9.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault      +1m03.585s

10.  Sergio Perez       Force India-Mercedes    +1m25.916s

11.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari              +1 γύρος

12.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari              +1 γύρος

13.  Max Chilton        Marussia-Ferrari            +2 γύροι

14.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari            +8 γύροι 

 

Εγκατέλειψαν:

 

     Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault               Αποκλείστηκε

     Romain Grosjean    Lotus-Renault              43ο γύρο

     Pastor Maldonado   Lotus-Renault              29ο γύρο

     Marcus Ericsson    Caterham-Renault           27ο γύρο

     Sebastian Vettel   Red Bull-Renault            3ο γύρο

     Lewis Hamilton     Mercedes                    2ο γύρο

     Kamui Kobayashi    Caterham-Renault            Εκκίνηση

     Felipe Massa       Williams-Mercedes           Εκκίνηση

 

Βαθμολογία:

 

Πιλότοι

 1.  Nico Rosberg      25

 2.  Kevin Magnussen   18

 3.  Jenson Button     15

 4.  Fernando Alonso   12

 5.  Valtteri Bottas   10

 6.  Nico Hulkenberg   8

 7.  Kimi Raikkonen    6

 8.  Jean-Eric Vergne  4

 9.  Daniil Kvyat      2

10.  Sergio Perez      1

 

Κατασκευαστές:

 

 1.  McLaren/Mercedes      33

 2.  Mercedes              25

 3.  Ferrari               18

 4.  Williams/Mercedes     10

 5.  Force India/Mercedes  9

 6.  Toro Rosso/Renault    6

 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης