Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo MiTo 1.3 diesel
20.03.2014
17:39
Η MiTo ανανεώθηκε αισθητικά, λαμβάνοντας παράλληλα την ανάλογη εμπορική χρονική πίστωση. Αλήθεια, χρειάζεται κάτι τέτοιο μία Alfa Romeo;
Το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο έχει δεχτεί μικρές σχεδιαστικές πινελιές ανανέωσης, με τις περισσότερες να εστιάζονται στο εμπρόσθιο τμήμα του, όπου κυριαρχεί η ελαφρά χρωμιωμένη μάσκα, όπως την έχουμε δει στην Giulietta. Οι Ιταλοί έχουν προσθέσει τον αντίστοιχο χρωματισμό και στο εξωτερικό μέρος των καθρεπτών, ενώ έχει αλλάξει και ο εσωτερικός σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων, όπου έχει προστεθεί και μαύρο χρώμα. Αντίστοιχος χρωματισμός υπάρχει και στης νέας σχεδιάσεις ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
Το εσωτερικό έχει νέας σχεδίασης επενδύσεις στο ταμπλό και νέες ταπετσαρίες. Παράλληλα οι Ιταλοί πρόσθεσαν στο αυτοκίνητο το multimedia σύστημα που έχουν αναπτύξει, το οποίο κυριαρχεί στη μέση του ταμπλό με την πέντε ιντσών οθόνη. Το σύστημα διαθέτει σύνδεση του κινητού με Bluetooth , σύνδεση με iPod / USB / AUX, κ.λπ.
«Δεν αλλάξαμε κάτι ιδιαίτερο εξωτερικά, γιατί ήδη τα μοντέλα μας είναι όμορφα», δήλωσε ο product manager της Alfa Romeo Alberto Kavaggioni, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στο Μιλάνο, δήλωση που τα λέει όλα. Η σημαντικότερη αλλαγή στην MiTo είναι η προσθήκη ενός νέου Twinair Turbo Euro 6 κινητήρα, 875 cc, απόδοσης 105 PS (ροπή: 14,3 kg/2.000 rpm, επιτάχυνση 0-100 σε 11,4 sec) ώστε να συμπληρωθεί η οικογένεια των μικρών κινητήρων. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την πιο δημοφιλή (στην Ελλάδα) έκδοση με τον diesel των 1,3 lt, απόδοσης 85 PS και κατανάλωσης στα 3,5 lt/100 km.
Ο 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό κινητήρας είναι αυτή τη στιγμή ό,τι καλύτερο υπάρχει στους πετρελαίου της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι γνώριμοι κραδασμοί και ο θόρυβος του πετρελαιοκινητήρα που φτάνουν στο εσωτερικό είναι περιορισμένα, ενώ η ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές και η ροπή του, που αγγίζει αυτή ενός 2λιτρο βενζίνης, είναι τα δυνατά σημεία του στον δρόμο. Προσπερνάς με ασφάλεια, έχοντας δύναμη στο μεγαλύτερο φάσμα των τροχών, ενώ παρά τις όποιες αμφιβολίες που είχαμε στην αρχή, το πέντε σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται άριστα. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η πετρελαιοκίνητη MiTo δεν χρειάζεται 6άρι κιβώτιο.
Το εσωτερικό έχει νέας σχεδίασης επενδύσεις στο ταμπλό και νέες ταπετσαρίες. Παράλληλα οι Ιταλοί πρόσθεσαν στο αυτοκίνητο το multimedia σύστημα που έχουν αναπτύξει, το οποίο κυριαρχεί στη μέση του ταμπλό με την πέντε ιντσών οθόνη. Το σύστημα διαθέτει σύνδεση του κινητού με Bluetooth , σύνδεση με iPod / USB / AUX, κ.λπ.
«Δεν αλλάξαμε κάτι ιδιαίτερο εξωτερικά, γιατί ήδη τα μοντέλα μας είναι όμορφα», δήλωσε ο product manager της Alfa Romeo Alberto Kavaggioni, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στο Μιλάνο, δήλωση που τα λέει όλα. Η σημαντικότερη αλλαγή στην MiTo είναι η προσθήκη ενός νέου Twinair Turbo Euro 6 κινητήρα, 875 cc, απόδοσης 105 PS (ροπή: 14,3 kg/2.000 rpm, επιτάχυνση 0-100 σε 11,4 sec) ώστε να συμπληρωθεί η οικογένεια των μικρών κινητήρων. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την πιο δημοφιλή (στην Ελλάδα) έκδοση με τον diesel των 1,3 lt, απόδοσης 85 PS και κατανάλωσης στα 3,5 lt/100 km.
Ο 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό κινητήρας είναι αυτή τη στιγμή ό,τι καλύτερο υπάρχει στους πετρελαίου της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι γνώριμοι κραδασμοί και ο θόρυβος του πετρελαιοκινητήρα που φτάνουν στο εσωτερικό είναι περιορισμένα, ενώ η ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές και η ροπή του, που αγγίζει αυτή ενός 2λιτρο βενζίνης, είναι τα δυνατά σημεία του στον δρόμο. Προσπερνάς με ασφάλεια, έχοντας δύναμη στο μεγαλύτερο φάσμα των τροχών, ενώ παρά τις όποιες αμφιβολίες που είχαμε στην αρχή, το πέντε σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται άριστα. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η πετρελαιοκίνητη MiTo δεν χρειάζεται 6άρι κιβώτιο.
Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, κρατήθηκε σε χαμηλά επίπεδα (βοήθησε και το σύστημα Start/Stop, που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 4,1 lt/100 km, επίδοση που κατατάσσει τη Mito σε ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Παράλληλα παραμένει κι ένα από τα πιο ασφαλή και καλοεξοπλισμένα μοντέλα, με τα περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα από κάθε άλλο της κατηγορίας.
Η ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo diesel διατίθεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας με τιμή 17.640 ευρώ (με απόσυρση).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.348 cc
Ισχύς: 85 PS/4.000 rpm
Ροπή: 19,7 kgm/1.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 174 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,0 sec
Μέση κατανάλωση: 4,2 lt/100 km (δοκιμής)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.063/1.720/1.446 mm
Χώρος αποσκευών: 270 λίτρα
Βάρος: 1.150 κιλά
Εκπομπές CO2: 90 gr/km
Τέλη Κυκλοφορίας: -
Τιμή: 17.640 ευρώ (με απόσυρση)
Η ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo diesel διατίθεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας με τιμή 17.640 ευρώ (με απόσυρση).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.348 cc
Ισχύς: 85 PS/4.000 rpm
Ροπή: 19,7 kgm/1.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 174 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,0 sec
Μέση κατανάλωση: 4,2 lt/100 km (δοκιμής)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.063/1.720/1.446 mm
Χώρος αποσκευών: 270 λίτρα
Βάρος: 1.150 κιλά
Εκπομπές CO2: 90 gr/km
Τέλη Κυκλοφορίας: -
Τιμή: 17.640 ευρώ (με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr