To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
F1: Υπέρβαρα μονοθέσια!
F1: Υπέρβαρα μονοθέσια!
Οι φετινοί κανονισμοί οριοθετούν το ελάχιστο δυνατό βάρος των μονοθεσίων στα 692kg, 50kg περισσότερα απ’ ότι πέρυσι.
Το 2013 τα μονοθέσια όταν εκκινούσαν τον αγώνα είχαν φορτίο καυσίμου 150kg
Όμως προς το τέλος του αγώνα τα μονοθέσια άγγιζαν τα 650kg ενώ φέτος δεν κατεβαίνουν κάτω από 700kg. Επιπλέον τα πιο ανθεκτικά ελαστικά της Pirelli δεν προσφέρουν το κράτημα που πρόσφεραν τα περσινά έστω για λίγο, οπότε οι απόλυτοι χρόνοι έχουν επηρεαστεί ανάλογα. Πόσο μάλλον στις κατατακτήριες δοκιμές που δεν υπάρχει και φορτίου καυσίμου. Μια τάξη μεγέθους για ένα φορτίου 10kg ανά γύρο είναι τα 0.36sec σε χρόνο.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως όταν μια ομάδα δεν έχει καταφέρει να ελαφρώσει τόσο το μονοθέσιο της ώστε να είναι στο όριο των 692kg ή και πιο κάτω ώστε να χρησιμοποιεί ειδικά διαμορφωμένο έρμα στα κατώτατα σημεία στο εμπρός ή πίσω μέρος τα πράγματα δυσκολεύουν. Αντίστοιχα το όριο για τη μονάδα ισχύος είναι στα 145kg και εικάζεται πως η Ferrari δεν έχει ακόμη καταφέρει να το πλησιάσει. Αυτό προβληματίζει επιπλέον τη Sauber που χρησιμοποιεί τις μονάδες της Ferrari.
Μιλώντας σχετικά ο Άντριαν Σούτιλ τόνισε: «Δυσκολευόμαστε πολύ με το βάρος αυτή τη στιγμή. Είμαστε υπέρβαροι και θα βελτιωθούμε βήμα – βήμα αλλά θα πάρει χρόνο. Οι ελαφρές κατασκευές κοστίζουν, υπάρχει όμως σχεδιασμός για σταδιακή μείωση του βάρους. Όμως σε σχέση με τον Εστέμπαν ζυγίζω 14kg περισσότερο και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι’ αυτό. Είμαι 1.83cm με βάρος 75kg, δεν έχω κάτι άλλο να χάσω, απλά είμαι ψηλός. Οι μικρόσωμοι οδηγοί έχουν σημαντικό πλεονέκτημα χάνω από τον teammate μου μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Ελπίζω πολύ σύντομα να υπάρξει κάποια αλλαγή στους κανονισμούς γιατί εμείς οι ψηλοί οδηγοί έχουμε σοβαρό μειονέκτημα».
οπότε έφταναν τα 792kg, φέτος έχουν φορτίο καυσίμου 100kg άρα και πάλι στην εκκίνηση ζυγίζουν 792kg. Όμως προς το τέλος του αγώνα τα μονοθέσια άγγιζαν τα 650kg ενώ φέτος δεν κατεβαίνουν κάτω από 700kg. Επιπλέον τα πιο ανθεκτικά ελαστικά της Pirelli δεν προσφέρουν το κράτημα που πρόσφεραν τα περσινά έστω για λίγο, οπότε οι απόλυτοι χρόνοι έχουν επηρεαστεί ανάλογα. Πόσο μάλλον στις κατατακτήριες δοκιμές που δεν υπάρχει και φορτίου καυσίμου. Μια τάξη μεγέθους για ένα φορτίου 10kg ανά γύρο είναι τα 0.36sec σε χρόνο.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως όταν μια ομάδα δεν έχει καταφέρει να ελαφρώσει τόσο το μονοθέσιο της ώστε να είναι στο όριο των 692kg ή και πιο κάτω ώστε να χρησιμοποιεί ειδικά διαμορφωμένο έρμα στα κατώτατα σημεία στο εμπρός ή πίσω μέρος τα πράγματα δυσκολεύουν. Αντίστοιχα το όριο για τη μονάδα ισχύος είναι στα 145kg και εικάζεται πως η Ferrari δεν έχει ακόμη καταφέρει να το πλησιάσει. Αυτό προβληματίζει επιπλέον τη Sauber που χρησιμοποιεί τις μονάδες της Ferrari.
Μιλώντας σχετικά ο Άντριαν Σούτιλ τόνισε: «Δυσκολευόμαστε πολύ με το βάρος αυτή τη στιγμή. Είμαστε υπέρβαροι και θα βελτιωθούμε βήμα – βήμα αλλά θα πάρει χρόνο. Οι ελαφρές κατασκευές κοστίζουν, υπάρχει όμως σχεδιασμός για σταδιακή μείωση του βάρους. Όμως σε σχέση με τον Εστέμπαν ζυγίζω 14kg περισσότερο και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι’ αυτό. Είμαι 1.83cm με βάρος 75kg, δεν έχω κάτι άλλο να χάσω, απλά είμαι ψηλός. Οι μικρόσωμοι οδηγοί έχουν σημαντικό πλεονέκτημα χάνω από τον teammate μου μισό δευτερόλεπτο στο γύρο. Ελπίζω πολύ σύντομα να υπάρξει κάποια αλλαγή στους κανονισμούς γιατί εμείς οι ψηλοί οδηγοί έχουμε σοβαρό μειονέκτημα».
Ο Σούτιλ που ζυγίζει 75kg είναι αυτή τη στιγμή ο πιο βαρύς οδηγός από τους 22 και φυσικά η κατάσταση έχει αρχίζει να θυμίζει τους αναβάτες στον ιππόδρομο. Εννοείτε πως οδηγοί σαν το Μάσα ή το Μάγκνουσεν έχουν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των Σούτιλ, Μπάτον και Ρικιάρντο που είναι ψηλοί.
Ο Άντριαν Σούτιλ είναι ο πιο βαρύς οδηγός στο grid, ζυγίζει 24kg λιγότερο από τον αριθμό που έχει διαλέξει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα