Δυο οπτικές στη Ferrari!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσέγγιση των Ράικονεν και Αλόνσο ενόψει του 3ου αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν.

Είναι αλήθεια πως ο Ράικονεν δεν ξεκίνησε καλά στη Ferrari. Όπως αλήθεια είναι πως δεν είχε μέχρι στιγμής αγώνα χωρίς προβλήματα. Στην Αυστραλία τον χτύπησε ο Κομπαγιάσι στην εκκίνηση και εν συνεχεία αντιμετώπιζε πρόβλημα με την κατανομή της πέδησης που οδήγησε σε πολλά μπλοκαρίσματα. Στη Μαλαισία τον χτύπησε ο Μάγκνουσεν και υπέστη κλατάρισμα ελαστικού. Έτσι ο Φινλανδός πρωταθλητής το 2007 με τη Ferrari έχει μετά τους πρώτους δυο αγώνες μια πενιχρή συγκομιδή βαθμών μόλις 6 βαθμών όλους από την Αυστραλία καθώς στη Μαλαισία έμεινε εκτός βαθμών.

Ο Ράικονεν έδωσε δείγματα γραφής της ταχύτητας της F14T στα ελεύθερα της Μαλαισίας όπου οι χρόνοι ήταν κοντά σ’ αυτούς των Mercedes και πιθανόν γνωρίζει κάτι περισσότερο για τη δυναμική του μονοθεσίου. Όπως ίσως γνωρίζετε ή θυμάστε ο Iceman θέλει το εμπρός μέρος μονοθεσίου να διαγράφει με απόλυτη ακρίβεια την τροχιά που χαράζει με το τιμόνι στην είσοδο της στροφής χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις. Όταν το έχει αυτό είναι αχτύπητος! Σωστά μαντεύετε το πρόβλημα του στους δυο πρώτους αγώνες είναι η ακρίβεια του εμπρός μέρους της F14T.

Μιλώντας ενόψει του τρίτου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος στην έρημο του Σακχίρ στο Μπαχρέιν ο Ράικονεν διατηρεί ελπίδες για πιο ανταγωνιστική απόδοση: «Το μονοθέσιο ήταν παρόμοιο στους δυο πρώτους αγώνες απλά η χάραξη της πίστας στη Μαλαισία το κολάκευε περισσότερο. Για τον ερχόμενο αγώνα έχουμε προγραμματίσει κάποια νέα εξαρτήματα, ελπίζω να βελτιωθεί η αίσθηση του εμπρός μέρους και να μπορέσω να οδηγήσω όπως θέλω. Πιστεύω πως το εμπρός μέρος του μονοθεσίου θα είναι καλύτερο με την προσθήκη αυτή, μένει να το μάθουμε την Παρασκευή. Από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Μπαχρέιν ξέρω ότι είχαμε θέματα με το κράτημα στο Σακχίρ αλλά πιστεύω πως θα λυθούν με τα νέα εξαρτήματα και το μονοθέσιο θα είναι καλύτερο απ’ ότι τότε. Δεν έχει φανεί ακόμη στα αποτελέσματα αλλά βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση».




Την ίδια στιγμή ο έτερος πιλότος της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο,
έχει καταφέρει να μεγιστοποιήσει την όποια δυναμική της F14T στους δυο πρώτους αγώνες. Όντας 4ος και στις δυο περιπτώσεις έχει πάρει συνολικά 24 βαθμούς, 18 παραπάνω από το Ράικονεν και βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας, ένα βαθμό πίσω από το Χάμιλτον και 19 πίσω από το Ρόσμπεργκ.

Αναφερόμενος στον επόμενο αγώνα του Μπαχρέιν  ο Ισπανός είναι απαισιόδοξος: «Δε νομίζω ότι θ’ αλλάξει η εικόνα μας στο Μπαχρέιν. Δε μεσολαβούν παρά λίγα 24ωρα οπότε τα μονοθέσια θα είναι λίγο πολύ τα ίδια. Τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι λίγο διαφορετικά. Υπάρχουν μεγάλες ευθείες οπότε θα δούμε να κυριαρχούν μονοθέσιο με υψηλή τελική ταχύτητα. Θα είναι και πάλι δύσκολα για μας αλλά με κάποιο τρόπο πάντα μπαίνουμε στην πρώτη 5αδα και δεδομένης της απόδοσης που έχουμε αυτή τη στιγμή οι βαθμοί που μαζεύουμε είναι σημαντικοί. Ο ρυθμός μας στη Μαλαισία ήταν λίγο καλύτερος απ’ αυτόν στην Αυστραλία. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε μαγικές αλλαγές ενόψει Μπαχρέιν. Ξέρουμε όμως τι χρειάζεται, έχουμε τη δυναμική, διαθέτουμε ταλαντούχους ανθρώπους αλλά και τα μέσα για να πετύχουμε το σκοπό μας».



Η φωτογραφία είναι από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν.


Νικητής πέρυσι στο Μπαχρέιν ήταν ο Φέτελ. Ο αγώνας θα εκκινήσει με τη δύση του ήλιου (σ.σ: απευθείας μετάδοση Alpha, 17:00)

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr