Ανάσταση για τη Ferrari;
Ανάσταση για τη Ferrari;
Η F14 T για πρώτη φορά φέτος κινήθηκε αξιοπρεπώς από την Παρασκευή και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Είναι σίγουρο πως στο Μαρανέλο δουλεύουν νυχθημερόν για να βελτιώσουν την F14 T. Ένα βασικό θέμα είναι η αεροδυναμική απόδοση σε συνδυασμό με την ισορροπία κρατήματος. Η F14T είχε στην Κίνα κάποια νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που όπως φάνηκε στις δοκιμές της Παρασκευής απέδωσαν τα αναμενόμενα. Ο ρυθμός εξέλιξης του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν ήταν πρόβλημα για τη Ferrari τα προηγούμενα χρόνια λόγω δυσλειτουργιών στην αεροσήραγγα. Πλέον στο Μαρανέλο λειτουργεί η ολοκαίνουργια σήραγγα και τα αποτελέσματα της δουλειάς των Ιταλών μηχανικών θα φανούν αργά ή γρήγορα.
Επιπλέον στην Κίνα παρουσιάστηκε ένα αναβαθμισμένο πακέτο χαρτογραφήσεων της μονάδας ισχύος που βελτίωσε την ανάκτηση ενέργειας. Υπολογίζεται πως η μονάδα ισχύος της Ferrari κέρδισε έτσι περίπου 3% σε απόδοση αν και υπολείπεται σημαντικά ακόμη από την μονάδα ισχύος της Mercedes. Ταυτόχρονα η μονάδα ισχύος της Ferrari έχει και πολλά περιθώρια μείωσης του βάρους της.
Όπως και να έχει ο Αλόνσο από την Παρασκευή και τα ελεύθερα δοκιμαστικά έδειχνε ταχύς και ανταγωνιστικός σε αντίθεση με το Ράικονεν. Ο Φινλανδός δεν μπορεί να βρει την ισορροπία κρατήματος που θέλει και ταλαιπωρείται προσπαθώντας να συνεννοηθεί με τους μηχανικούς. Αυτό φάνηκε περίτρανα το Σάββατο στις δοκιμές όπου έμεινε εκτός δεκάδας. Αντίθετα ο Αλόνσο κατετάγη στη συνήθη γι' αυτόν τα τελευταία χρόνια 5η θέση. Κατάφερε όμως στην εκκίνηση να περάσει τους Ρικιάρντο και Ρόσμπεργκ ενώ μετά το πρώτο πιτ στοπ ακολουθώντας συγκεκριμένη στρατηγική βρέθηκε και εμπρός από το Φέτελ. Προς το μέσο του αγώνα έδειξε να έχει τη δυναμική ακόμη και για το 2ο σκαλί του βάθρου αλλά τελικά η ταχύτητα της W05 ήταν πολύ ανώτερη. Έτσι ο Ρόσμπεργκ πέρασε όμως ο Αλόνσο μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά από τις 2 Red Bull.
Ο Ισπανός ήταν αρκετά ικανοποιημένος στο τέλος του αγώνα: "Αξίζουμε να χαρούμε το αποτέλεσμα αλλά πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι. Η Κινέζικη πίστα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά λόγω της φθοράς που προκαλεί στα εμπρός ελαστικά. Είχαμε νέα εξαρτήματα και ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί, να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και στη Βαρκελώνη. Προσωπικά είχα ένα πολύ καλό 3ημερο στα επίπεδα του 2012 όσον αφορά στην οδήγηση αλλά και στο πόσο άνετα ένιωθα στο μονοθέσιο. Στο Μπαχρέιν ήμασταν στην 9η και 10η θέση ένα λεπτό πίσω από τους νικητές, σήμερα είμαστε στο βάθρο 7 sec πίσω από τη 2η Mercedes".
Επιπλέον στην Κίνα παρουσιάστηκε ένα αναβαθμισμένο πακέτο χαρτογραφήσεων της μονάδας ισχύος που βελτίωσε την ανάκτηση ενέργειας. Υπολογίζεται πως η μονάδα ισχύος της Ferrari κέρδισε έτσι περίπου 3% σε απόδοση αν και υπολείπεται σημαντικά ακόμη από την μονάδα ισχύος της Mercedes. Ταυτόχρονα η μονάδα ισχύος της Ferrari έχει και πολλά περιθώρια μείωσης του βάρους της.
Όπως και να έχει ο Αλόνσο από την Παρασκευή και τα ελεύθερα δοκιμαστικά έδειχνε ταχύς και ανταγωνιστικός σε αντίθεση με το Ράικονεν. Ο Φινλανδός δεν μπορεί να βρει την ισορροπία κρατήματος που θέλει και ταλαιπωρείται προσπαθώντας να συνεννοηθεί με τους μηχανικούς. Αυτό φάνηκε περίτρανα το Σάββατο στις δοκιμές όπου έμεινε εκτός δεκάδας. Αντίθετα ο Αλόνσο κατετάγη στη συνήθη γι' αυτόν τα τελευταία χρόνια 5η θέση. Κατάφερε όμως στην εκκίνηση να περάσει τους Ρικιάρντο και Ρόσμπεργκ ενώ μετά το πρώτο πιτ στοπ ακολουθώντας συγκεκριμένη στρατηγική βρέθηκε και εμπρός από το Φέτελ. Προς το μέσο του αγώνα έδειξε να έχει τη δυναμική ακόμη και για το 2ο σκαλί του βάθρου αλλά τελικά η ταχύτητα της W05 ήταν πολύ ανώτερη. Έτσι ο Ρόσμπεργκ πέρασε όμως ο Αλόνσο μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά από τις 2 Red Bull.
Ο Ισπανός ήταν αρκετά ικανοποιημένος στο τέλος του αγώνα: "Αξίζουμε να χαρούμε το αποτέλεσμα αλλά πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι. Η Κινέζικη πίστα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά λόγω της φθοράς που προκαλεί στα εμπρός ελαστικά. Είχαμε νέα εξαρτήματα και ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί, να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και στη Βαρκελώνη. Προσωπικά είχα ένα πολύ καλό 3ημερο στα επίπεδα του 2012 όσον αφορά στην οδήγηση αλλά και στο πόσο άνετα ένιωθα στο μονοθέσιο. Στο Μπαχρέιν ήμασταν στην 9η και 10η θέση ένα λεπτό πίσω από τους νικητές, σήμερα είμαστε στο βάθρο 7 sec πίσω από τη 2η Mercedes".
Ο Αλόνσο ήταν 3ος στην τελική κατάταξη αλλά σίγουρα κέρδισε τη μάχη της κερκίδας.
Μπορεί η παρουσία του Αλόνσο στο βάθρο να γεννά ελπίδες για τη συνέχεια αλλά η εικόνα της άλλης Ferrari στα χέρια του Iceman δεν είναι ικανοποιητική. Μιλώντας σχετικά ο Ράικονεν στάθηκε στα προβλήματα πρόσφυσης που είχε: "Στο αγώνα ένιωθα αργός και είχα πρόβλημα στο κράτημα. Πήρα κάποιους βαθμούς αλλά όχι αυτούς που ήθελα. Βελτιωθήκαμε, όχι όσο θέλαμε αλλά είναι καλό που ο Αλόνσο βρέθηκε στο βάθρο".
Το Κινέζικο GP ήταν ο πρώτος αγώνας για το νέο αγωνιστικό διευθυντή της Ferrari, Μάρκο Ματιάτσι. Αν μη τι άλλο ο Ιταλός αποδείχτηκε γουρλής στην πρώτη του παρουσία στο pit wall.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα