Force India: Αθόρυβα και αποτελεσματικά!
24.04.2014
11:22
Είναι βέβαιο πως αν κάποιος ζητούσε πριν την έναρξη της σεζόν μια εκτίμηση από τους ειδικούς για το ποια ομάδα με μονάδα ισχύος Mercedes θα ξεχωρίσει πίσω από την εργοστασιακή ομάδα το πιο πιθανό είναι ότι θα άκουγε το όνομα της Williams ή της McLaren.
Σε καμία περίπτωση όμως αυτό της Force India. Η Ινδική ομάδα (54 β.) βρίσκεται μετά από τέσσερις αγώνες στην 3η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, πίσω από Mercedes (154β.) και Red Bull (57β.) αλλά μπροστά από Ferrari (52β.) και McLaren (43β.).
Οι πολύ δυνατές εμφανίσεις του Νίκο Χούλκενμπεργκ σε δοκιμές και αγώνα αλλά και η παρουσία του Σέρτζιο Πέρεζ στο βάθρο στο Μπαχρέιν καταδεικνύουν τη δυναμική του μονοθεσίου. Μάλιστα στην Ινδική ομάδα θεωρούσαν τη Κινέζικη πίστα την πιο δύσκολη για το μονοθέσιο τους φέτος και είδαν με χαρά και τους δυο πιλότους να τερματίζουν στους βαθμούς, το Χούλκενμπεργκ πίσω από τις Red Bull στην 6η θέση και τον Πέρεζ στην 9η θέση πίσω από τη Ferrari του Ράικονεν.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής Μπομπ Φέρνλεϊ τόνισε: "Το αποτέλεσμα στην Κίνα ήταν ενθαρρυντικό για μας καθώς οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης πίστας δεν ταιριάζουν με τις δυνατότητες του μονοθεσίου μας. Όλα τα χρόνια έχουμε πρόβλημα στην Κίνα οπότε το να βρεθούμε όπως και στους προηγούμενους 3 αγώνες στην 6αδα σε τέσσερις τελείως διαφορετικές πίστες είναι ενδεικτικό της δουλειάς που γίνεται. Η πίστα στην Κίνα πιέζει πολύ τα εμπρός ελαστικά και δεν ταιριάζει με τον τρόπο που σετάρουμε το μονοθέσιο. Αντίθετα οι απαιτήσεις της πίστας στο Μπαχρέιν ταιριάζουν περισσότερο με το μονοθέσιό μας. Οπότε βρεθήκαμε στα δυο ακραία παραδείγματα. Η μια πίστα μας ταιριάζει γάντι, η άλλη καθόλου. Ότι θα αντιμετωπίσουμε από δω και πέρα θα βρίσκεται ενδιάμεσα. Υπάρχουν κάποιες ακόμη πίστες που είναι κοντά στα δεδομένα του Μπαχρέιν και κάποιες κοντά στα δεδομένα της Κίνας. Αν όμως σε όλες τις περιπτώσεις μπορούμε να είμαστε στην εξάδα τότε φέτος θα έχουμε μια ανταγωνιστική παρουσία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών".
Αντίστοιχα ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είναι στην 4η θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 36 βαθμούς, μπροστά από τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ (33β.).
Οι πολύ δυνατές εμφανίσεις του Νίκο Χούλκενμπεργκ σε δοκιμές και αγώνα αλλά και η παρουσία του Σέρτζιο Πέρεζ στο βάθρο στο Μπαχρέιν καταδεικνύουν τη δυναμική του μονοθεσίου. Μάλιστα στην Ινδική ομάδα θεωρούσαν τη Κινέζικη πίστα την πιο δύσκολη για το μονοθέσιο τους φέτος και είδαν με χαρά και τους δυο πιλότους να τερματίζουν στους βαθμούς, το Χούλκενμπεργκ πίσω από τις Red Bull στην 6η θέση και τον Πέρεζ στην 9η θέση πίσω από τη Ferrari του Ράικονεν.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής Μπομπ Φέρνλεϊ τόνισε: "Το αποτέλεσμα στην Κίνα ήταν ενθαρρυντικό για μας καθώς οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης πίστας δεν ταιριάζουν με τις δυνατότητες του μονοθεσίου μας. Όλα τα χρόνια έχουμε πρόβλημα στην Κίνα οπότε το να βρεθούμε όπως και στους προηγούμενους 3 αγώνες στην 6αδα σε τέσσερις τελείως διαφορετικές πίστες είναι ενδεικτικό της δουλειάς που γίνεται. Η πίστα στην Κίνα πιέζει πολύ τα εμπρός ελαστικά και δεν ταιριάζει με τον τρόπο που σετάρουμε το μονοθέσιο. Αντίθετα οι απαιτήσεις της πίστας στο Μπαχρέιν ταιριάζουν περισσότερο με το μονοθέσιό μας. Οπότε βρεθήκαμε στα δυο ακραία παραδείγματα. Η μια πίστα μας ταιριάζει γάντι, η άλλη καθόλου. Ότι θα αντιμετωπίσουμε από δω και πέρα θα βρίσκεται ενδιάμεσα. Υπάρχουν κάποιες ακόμη πίστες που είναι κοντά στα δεδομένα του Μπαχρέιν και κάποιες κοντά στα δεδομένα της Κίνας. Αν όμως σε όλες τις περιπτώσεις μπορούμε να είμαστε στην εξάδα τότε φέτος θα έχουμε μια ανταγωνιστική παρουσία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών".
Αντίστοιχα ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είναι στην 4η θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 36 βαθμούς, μπροστά από τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ (33β.).
Ο Χούλκενμπεργκ δίνει μια αξέχαστη στιγμή σε μια Κινέζα φαν του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr