F1: Αποτελεσματικά τα τεστ ελαστικών
F1: Αποτελεσματικά τα τεστ ελαστικών
Η χρησιμοποίηση των φετινών μονοθεσίων στις δοκιμές ελαστικών αποτελεί κλειδί στην πρόοδο σύμφωνα με τους κατασκευαστές.
Όπως ίσως γνωρίζετε η Pirelli αντιμετώπιζε σοβαρό θέμα τα προηγούμενα χρόνια καθότι δεν μπορούσε να κάνει δοκιμές με μονοθέσια τελευταίας γενιάς. Έτσι περιορίζονταν σε αναγωγές στην πραγματικότητα που πολλές φορές – λογικά – δεν ήταν ακριβείς. Πλέον σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς επιτρέπονται 8 ημέρες δοκιμών εξέλιξης για όλες τις ομάδες κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου και όλες οι ομάδες υποχρεούνται να διαθέσουν μια εξ αυτών στην Pirelli για δοκιμές ελαστικών.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι πιστεύει πως αυτό θα κάνει μεγάλη διαφορά στην εξέλιξη των νέων ελαστικών για το 2015: «Για μας το να μπορούμε να δοκιμάσουμε νέα πράγματα στα φετινά μονοθέσια είναι ένα τεράστιο βήμα σε σχέση με το παρελθόν που κάναμε δοκιμές με μονοθέσια ηλικίας 3 ετών. Μας βοηθά πολύ το ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις παραμέτρους των νέων μονοθεσίων. Μαθαίνουμε πολλά ενόψει της νέας σεζόν και μπορούμε να αξιολογήσουμε τις δυσκολίες χρήσεις των ελαστικών χωρίς να τα προθερμαίνουν οι ηλεκτρικές κουβέρτες. Σύντομα θα είμαστε σε θέση να συντάξουμε για λογαριασμό της FIA μια λεπτομερή έκθεση γι’ αυτό το θέμα. Επίσης μελετάμε διάφορα προφίλ και δομές ελαστικών».
Στην Pirelli έχουν αποφασίσει να αυξήσουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα για το 2015 ώστε το φορτίο να κατανέμεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια απ’ ότι φέτος. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η πίεση στο κέντρο του ελαστικού.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι πιστεύει πως αυτό θα κάνει μεγάλη διαφορά στην εξέλιξη των νέων ελαστικών για το 2015: «Για μας το να μπορούμε να δοκιμάσουμε νέα πράγματα στα φετινά μονοθέσια είναι ένα τεράστιο βήμα σε σχέση με το παρελθόν που κάναμε δοκιμές με μονοθέσια ηλικίας 3 ετών. Μας βοηθά πολύ το ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις παραμέτρους των νέων μονοθεσίων. Μαθαίνουμε πολλά ενόψει της νέας σεζόν και μπορούμε να αξιολογήσουμε τις δυσκολίες χρήσεις των ελαστικών χωρίς να τα προθερμαίνουν οι ηλεκτρικές κουβέρτες. Σύντομα θα είμαστε σε θέση να συντάξουμε για λογαριασμό της FIA μια λεπτομερή έκθεση γι’ αυτό το θέμα. Επίσης μελετάμε διάφορα προφίλ και δομές ελαστικών».
Στην Pirelli έχουν αποφασίσει να αυξήσουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα για το 2015 ώστε το φορτίο να κατανέμεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια απ’ ότι φέτος. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η πίεση στο κέντρο του ελαστικού.
Ο Χέμπερι διευκρινίζει: «Αν τα μονοθέσια του χρόνου πηγαίνουν όσο γρήγορα πιστεύουμε τότε καλό είναι να κάνουμε μερικές αλλαγές στο μέγεθος της επιφάνειας επαφής ώστε να μειώσουμε την πίεση στο κέντρο της. Ταυτόχρονα προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις αποκολλήσεις από το πέλμα του ελαστικού, η φετινή λύση που έχουμε παρουσιάσει είναι ενδιάμεση».
Το θέμα στο οποίο ακόμη δεν έχουν βρει λύση στην Pirelli είναι οι δοκιμές με βρόχινα ελαστικά.
Το θέμα στο οποίο ακόμη δεν έχουν βρει λύση στην Pirelli είναι οι δοκιμές με βρόχινα ελαστικά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα