To ΒΜW i8 στην Ελλάδα!

Ήρθε στη χώρα μας και θα παραμείνει εδώ για λίγες μέρες για μια σειρά προωθητικών ενεργειών το ολοκαίνουργιο i8 το σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της σειράς i της BMW.

Σήμερα το μεσημέρι έγινε η παρουσίαση στους Έλληνες δημοσιογράφους στη Βαρυμπόμπη όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το αυτοκίνητο για πρώτη φορά αλλά και να βρεθούμε στη θέση του οδηγού.

Το Plug-in υβριδικό σπορ coupe έχει δυο κινητήρες:
Το νέο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 lt που φορά και το νέο Mini και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο πρώτος αποδίδει 231 PS και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 131 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Έτσι το i8 είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, όταν αναλαμβάνουν δράση ταυτόχρονα και οι δύο μονάδες. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 362 PS και η ροπή φτάνει τα 58,1 kgm.




Το i8 είναι στη χώρα μας και θα παραμείνει για κάποιες μέρες.

Ως Plug-in, το i8 μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα.
Ο περιορισμός είναι να μη ξεπεράσει ταχύτητα της τάξης των 120 km/h και η αυτονομία είναι στα 37 km απόσταση. Από εκεί και πέρα, με τη χρήση και του 1.5 TwinPower Turbo, ο κατασκευαστής από το Μόναχο ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 2,5 lt/100 km και 11.9kw που αντιστοιχεί σε 59 g. CO2 ανά km

Στο i8 έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος με το βάρος να παραμένει στα 1490kg. Επιταχύνει από στάση έως τα 100km/h σε 4.5 sec με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 km/h.Το μήκος του εντυπωσιακού coupe της BMW είναι 4,69 m και για να μπεις στο εσωτερικό πρέπει να είσαι γυμνασμένος! Η κατανομή του βάρους είναι κοντά στο απόλυτο 50/50. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στην τοποθέτηση του ηλεκτρικού κινητήρα, της μετάδοσης και των ηλεκτρονικών κοντά στον μπροστινό άξονα, και ταυτόχρονα του βενζινοκινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου στο πίσω μέρος. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του i8, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους.
Με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες ιόντων λιθίου (απαιτούνται 3 ώρες σε οικιακή παροχή ρεύματος) και γεμάτο το ρεζερβουάρ της βενζίνης, το i8 έχει θεωρητική αυτονομία άνω των 500 km στη λειτουργία Comfort και των 600 km στην Eco Pro.



Πρέπει να είσαι αθλητικός τύπος για να μπεις και να βγεις εύκολα στο εσωτερικό του.


Η διάθεση του i8 στην Ελληνική αγορά ξεκίνησε με τιμή 167 χιλιάδες ευρώ ήδη έχουν γίνει οι πρώτες παραγγελίες.
Στα υπέρ του η χαμηλή κατανάλωση, η απόκοσμη εμφάνιση, τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και το πολύ χαμηλό τεκμήριο καθότι είναι μόλις 1.5lt!


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr