Ράικονεν: Σε αδιέξοδο;
Ράικονεν: Σε αδιέξοδο;
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari το 2007 και γηραιότερος πιλότος στο grid δε μπορεί να εξηγήσει τους λόγους στους οποίους οφείλεται η αστάθεια στην απόδοσή του.
Ο Iceman στα 34 του χρόνια έχει εκκινήσει σε 200 GP από το 2001 έως σήμερα. Σε 20 απ’ αυτά κέρδισε, ενώ σε 16 έχει εκκινήσει από την pole position. Πήρε τον τίτλο με τα χρώματα της Ferrari, το 2007 έφυγε από την Ιταλική ομάδα και τη F1 στα τέλη του 2009, επέστρεψε το 2012 με τη Lotus και φέτος αντικατέστησε το Μάσα στη Ferrari.
Η απόδοσή του δεν είναι αυτή που περίμεναν στο Μαρανέλο καθώς ο Ράικονεν είναι σταθερά πίσω από τον Αλόνσο σε δοκιμές και αγώνα. Μάλιστα σε συγκομιδή βαθμών ο Ισπανός βρίσκεται στην 4η θέση με 69 βαθμούς ενώ ο Φινλανδός στην 12η με μόλις 18 βαθμούς.
Στον τελευταίο αγώνα στον Καναδά ο Ράικονεν πήρε τον ένα βαθμό της 10ης θέσης καθώς έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από ένα τετακέ που έκανε στο πέταλο (στροφή 10) πριν τη μεγάλη ευθεία. Ο ίδιος σε δηλώσεις του μετέπειτα παραδέχτηκε πως δεν έχει σταθερή απόδοση: «Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβω τι πραγματικά συμβαίνει. Μοιάζει ν’ αλλάζει η ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Στον ένα γύρο νιώθεις πολύ άβολα και ξαφνικά για κάποιον λόγο μερικούς γύρους αργότερα τα ελαστικά δουλεύουν καλά ξανά. Δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί αλλιώς θα ήξερα τι συμβαίνει. Στο τέλος του αγώνα το μονοθέσιο ήταν καλό. Πρέπει να δούμε τα δεδομένα. Υπάρχει δυναμική στο μονοθέσιο και στο σύνολο. Απλά πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε ώστε η απόδοση να είναι σταθερή σ’ ένα γύρο».
Η απόδοσή του δεν είναι αυτή που περίμεναν στο Μαρανέλο καθώς ο Ράικονεν είναι σταθερά πίσω από τον Αλόνσο σε δοκιμές και αγώνα. Μάλιστα σε συγκομιδή βαθμών ο Ισπανός βρίσκεται στην 4η θέση με 69 βαθμούς ενώ ο Φινλανδός στην 12η με μόλις 18 βαθμούς.
Στον τελευταίο αγώνα στον Καναδά ο Ράικονεν πήρε τον ένα βαθμό της 10ης θέσης καθώς έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από ένα τετακέ που έκανε στο πέταλο (στροφή 10) πριν τη μεγάλη ευθεία. Ο ίδιος σε δηλώσεις του μετέπειτα παραδέχτηκε πως δεν έχει σταθερή απόδοση: «Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβω τι πραγματικά συμβαίνει. Μοιάζει ν’ αλλάζει η ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Στον ένα γύρο νιώθεις πολύ άβολα και ξαφνικά για κάποιον λόγο μερικούς γύρους αργότερα τα ελαστικά δουλεύουν καλά ξανά. Δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί αλλιώς θα ήξερα τι συμβαίνει. Στο τέλος του αγώνα το μονοθέσιο ήταν καλό. Πρέπει να δούμε τα δεδομένα. Υπάρχει δυναμική στο μονοθέσιο και στο σύνολο. Απλά πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε ώστε η απόδοση να είναι σταθερή σ’ ένα γύρο».
Ο Iceman εμφανίστηκε ιδιαίτερα απαισιόδοξος για τον επόμενο αγώνα στην Αυστρία στις 22/6 καθότι το παλιό Α1 νυν Red Bull Ring έχει 4 μεγάλες ευθείες όπου απαιτείται υψηλή τελική ταχύτητα τομέας που υστερεί φέτος πολύ η Ferrari.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα